شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

همه آنچه درباره مایع جلادهنده ماشین ظرفشویی باید بدانید

۲۲ بازديد

همه آنچه درباره مایع جلادهنده ماشین ظرفشویی باید بدانید

خنک کننده ظرفشویی یکی از آن موادی است که برای شستشوی بهتر ظرفشویی استفاده می شود. یکی از شایع ترین مشکلاتی که می بینید لکه های آب روی ظروف پس از شستن آن است. اگر ماشین ظرفشویی به طور کامل نشوید و شستشو دهد، بدون شک شما را ناراضی تر می کند. بنابراین توصیه می شود برای تسریع در روند شستن و خشک کردن ظروف از یخچال استفاده شود.

 

با وب سایت بکولند همراه باشید تا این مشکل را با هم بررسی کنید و در ظرفشویی بهتری به سودا و قدرت آن معرفی کنید.

مایع جلادهنده  ماشین ظرفشویی است و برای چه چیزی است؟

 

مبرید یک ماده شیمیایی (نوعی سورفکتانت) است که تا حدی از کشش سطحی آب جلوگیری می کند و از تشکیل قطره های آب جلوگیری می کند. مولکول های آب اغلب به دلیل کشش سطحی خود قطره های کوچکی را تشکیل می دهند و تبخیر این قطره های کوچک باعث لکه هایی بر روی ظروف می شود.

 

هنگامی که آب در ظرف ها قطره ای نمی شود و روی آن می ریزد (مایع شستن پراکنده می شود)، غذاهای تمیزتر و روشن تری خواهید داشت.    اگر از یخچال استفاده شود، این روشنایی بیشتر برای ظروف کریستال و شیشه خواهد بود.    علاوه بر این، خشک کردن ظروف در ماشین ظرفشویی سریع تر انجام می شود.ترجیح داده می شود از خنک کننده برندهای معتبر و شناخته شده که اصلی هستند استفاده شود تا سلامت آن ها فراتر از شکوه و پاکیزگی ظروف تضمین شود.مبرید کشش سطحی مولکول های آب را کاهش می دهد و باعث درخشش ظروف می شود.

کجا و چگونه سودا را درون ماشین ظرفشویی بریزید

 

مایع ریخته شده در نزدیکی (نزدیک یا بالا) پد شستشو یا ژل بر روی اکثر مدل های ماشین ظرفشویی قرار دارد. دوربین نیز با نماد خاص خود مشخص شده است که بیشتر شبیه ستاره است و درخشش را نشان می دهد. برای ریختن شوینده در خانه خود، ظرف را با دقت باز کنید و مقدار کافی بریزید (این مقدار معمولاً با یک خط یا علامت روی ظرف نشان داده می شود) شوینده را در خانه خود قرار دهید.

 

اگر به دلیل کمبود محفظه نمی توان از سودا در ماشین ظرفشویی خود استفاده کرد، از سبدهای یخچالی استفاده کنید. در بیشتر موارد محل این سبدها قفسه در بالا است.سرریز خنک کننده معمولاً در نزدیکی محفظه ماشین ظرفشویی قرار دارد.

 

اگر محفظه خنک کننده خالی باشد، نور ستاره ای شکل مربوطه قرمز می شود و شما می توانید این خطا را با پر کردن دوربین ویژه اصلاح کنید، علاوه بر اینکه دوربین تا محل قرار دارد. علامت گذاری شده، با مایع پر نمی شود، نور قرمز دوباره روشن خواهد شد.

 

البته در برخی موارد حتی اگر ظرف مایع پر باشد، چراغ قرمز باز هم روشن خواهد شد.

 

 

یخچال فریزر دوقلو بکو - قیمت یخچال دو قلو بکو - وب سایت رسمی بکو

یخچال فریزر دوقلو بکو مدل 445E23DS/350E23PX - قیمت و خرید یخچال فریزر دوقلو بکو - بکو لند

یخچال فریزر ساید بای ساید بکو - وب سایت رسمی بکو

یخچال فریزر ساید بای ساید مدل GN162423ZX بکو - قیمت ساید بای ساید دو درب بدون دستگیره بکو - بکو لند

یخچال فریزر ساید بای ساید چهار درب سفید روی چرم مدل GNE134821E بکو - بکو لند

منبع

https://bekoland.ir/product/%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86-%d8%b8%d8%b1%d9%81%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%a8%da%a9%d9%88-%d9%85%d8%af%d9%84-dfn28422s/

https://bekoland.ir/%d8%aa%da%a9%d9%86%d9%88%d9%84%d9%88%da%98%db%8c-autodose-%d8%a8%da%a9%d9%88/

کلید پرده برقی هوشمند، جذاب و کارآمد

۲۴ بازديد

کنترل هوشمند روشنایی، چرا و چگونه؟

 

 

کنترل هوشمند روشنایی یکی از قابلیت های جذاب خانه هوشمند است اگر شما هم دوست دارید تجهیزات روشنایی را با موبایل کنترل کنید ایم مقاله را از دست ندهید

 

کنترل هوشمند روشنایی یکی از جدیدترین قابلیت هایی است که در ساختمان ها ارائه می شود. به کمک این تکنولوژی قادر خواهید بود از هرجای دنیا بر سیستم روشنایی خود کنترل و نظارت داشته باشید. این کنترل از طریق نرم افزار کاربردی تلفن همراه انجام می شود. خانه هوشمند علاوه بر کنترل روشنایی امکانات فراوان دیگری نیز به کاربران عرضه می کند.

در این مقاله به بررسی دلایل و راهکارهای کنترل هوشمند روشنایی می پردازیم. با ما همراه باشید

چرا کنترل هوشمند روشنایی؟

پاسخ های متفاوتی برای این سوال می توان ارائه داد. از نظر من دلایل زیر می توانند قانع کنده باشند و ما را برای استفاده از این تکنولوژی ترغیب کنند.

آسایش بیشتر

انسان ها از دیرباز به دنبال پیدا کردن راهکارهایی جهت بهبود فرآیند کارها و آسایش بیشتر بوده اند. نگاهی به ابداعات و اختراعات بشر در طول تاریخ این مساله را تایید می کند. کنترل هوشمند روشنایی آسایش بی نظیری را برای شما به ارمغان می آورد. لطفا خودتان را در خانه ای هوشمند و در شرایط زیر تصور کنید:

روی مبل لم داده اید و در حال تماشای تلویزیون هستید که نور لوستر روی صفحه تلویزیون می افتد. برای خاموش کردن لوستر و روشن کردن لامپ های دیگر، از جایتان تکان نخورید. اپلیکیشن را باز کنید و یکبار آیکون سناریوی تماشای فیلم را لمس کنید.

 

شب که برای خوابیدن به رختخواب می روید متوجه می شوید لامپ های پذیرایی روشن مانده اند. موبایل خود را بردارید و سناریوی خواب را اجرا کنید.

با تعریف سناریوهای مختلف می توانید حالات مشابه دیگری را نیز در نظر بگیرید. برگزاری جشن تولد، مهمانی، سرو شام و … سناریوهایی است که با کنترل هوشمند روشنایی می توانید از آن ها لذت ببرید.

همه چیز تحت کنترل شماست

دومین قابلیت مهم سیستم های هوشمند کنترل پذیری بالای آن هاست. این تجهیزات با موبایل قابل کنترل هستند و موبایل همیشه در دسترس ماست. هر کجای دنیا که باشید با اتصال به اینترنت می توانید تجهیزات روشنایی را کنترل کنید. این قابلیت کنترل پذیری این سیستم را بسیار بالا می برد.

یکی از چالش هایی هنگام رفتن به سفر وجود دارد، روشن یا خاموش بودن لامپ هاست. برخی افراد معتقدند خاموش بودن همه لامپ ها در طول شب که به معنای عدم حضور صاحبخانه است می تواند برای سارقان جلب توجه کند. از این رو زمان هایی که در خانه نیستند حداقل یکی از لامپ ها را روشن می گذارند. اما همانقدر که خاموش بودن لامپ ها می تواند برای سارقان جلب توجه کند، روشن بودن لامپ در ساعات غیر عادی نیز جلب توجه می کند.

راهکار عملی حل این چالش کنترل هوشمند روشنایی است. زمان هایی که در سفر هستید می توانید با اجرای یک سناریو، حضور خود در منزل را شبیه سازی کنید. با اجرای این سناریو لامپ های شما در زمان مشخص روشن و خاموش می شوند. با این قابلیت کسی به عدم حضور شما در منزل شک نمی کند.

صرفه جویی و کاهش مصرف انرژی

یکی از مزایای اصلی سیستم های هوشمند کاهش مصرف انرژی است. با استفاده از کنترل هوشمند روشنایی علاوه بر کاهش زمان های روشن بودن بیهوده لامپ ها، می توانید با تعریف سناریوهایی مصرف انرژی را کاهش دهید. به عنوان مثال در زمان صرف غذا همه لامپ ها خاموش شوند و تنها لوستر بالای میز نهارخوری روشن باشد. برخی از سیستم ها امکان ثبت توان مصرفی لامپ ها را نیز دارند. به کمک این سیستم ها می توانید در جریان جزئیات مصرف لامپ ها قرار بگیرید.

سیستم های امنیتی    سیستم های ایمنی منزل     امنیت هوشمند    شاخص های شهر هوشمند

مدرن و زیبا

تجهیزات مورد استفاده برای کنترل هوشمند روشنایی اغلب ظاهری زیبا و جذاب دارند. مدرن بودن تکنولوژی و تجهیزات از مزایای دیگر این تکنولوژی است. اگر شما هم به محصولات تکنولوژیک، زیبا و مدرن علاقه مند هستید، هوشمند سازی ساختمان یک تجربه جدید و لذت بخش برای شما خواهد بود.

کنترل هوشمند روشنایی، چگونه؟

اگر دلایل بیان شده در بالا شما را برای استفاده از این تکنولوژی قانع کرده است، در ادامه با من همراه باشید تا چگونگی انجام این کار را بررسی کنیم.

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردم، منظور از کنترل هوشمند روشنایی، کنترل لوازم روشنایی به کمک موبایل است. برای انجام این کار نیاز به تجهیزات ویژه ای خواهید داشت. تجهیزات هوشمند سازی ساختمان مورد استفاده در این زمینه انواع مختلفی دارند. برند محصولات، زیرساخت موجود در پروژه و میزان بودجه تعیین شده برای هوشمند سازی از جمله مهمترین عوامل تاثیرگذار بر انتخاب تجهیزات هستند.

کنترل هوشمند روشنایی با رله

در این روش از رله هوشمند استفاده می شود. رله ها قطعات الکترونیکی هستند که با دریافت یک سیگنال فرمان، جریان برق را قطع و وصل می کنند درست مانند فیوزها. رله های هوشمند قابلیت دریافت سیگنال فرمان از طریق تلفن همراه را دارند. از آنجا که کنترل روشنایی با قطع و وصل جریان صورت می گیرد، رله های هوشمند را می توان برای این منظور مورد استفاده قرار داد.

 

رله هوشمند در دو نوع توکار و تابلویی عرضه می شود. رله های توکار ابعاد کوچکی دارند و در پشت کلیدها و پریزهای سنتی نصب می شوند. اما رله های تابلویی ابعاد نسبتا بزرگی دارند و در داخل تابلو برق نصب می شوند. این رله برای مصرف کننده های با توان بالا گزینه های بسیار مناسبی هستند. نکته مهمی که در استفاده از رله هوشمند تابلویی باید مورد توجه قرار دهید، زیرساخت سیم کشی مورد نیاز آن است. در صورتی که از رله تابلویی برای کنترل هوشمند روشنایی استفاده کنید، سیم کشی شما متفاوت خواهد بود.

کلید لمسی هوشمند، زیبا و کارآمد

برخلاف رله های هوشمند که کاربردهای گسترده ای در خانه هوشمند دارند، کلید لمسی هوشمند تنها یک کاربرد دارد، کنترل هوشمند روشنایی. این کلیدهای زیبا جایگزین کلیدهای سنتی می شوند و امکان کنترل از طریق موبایل را برای کاربر فراهم می کنند. این کلیدها با تعداد پل مختلف و در رنگ های متنوع عرضه می شوند

کلیدهای هوشمند برای ارتباط با اینترنت از روش های مختلفی استفاده می کنند. اغلب کلیدهای هوشمند را براساس روش ارتباط با اینترنت نامگذاری می کنند. به عنوان مثال کلید لمسی هوشمند وای فای از طریق امواج وای فای به اینترنت متصل می شود و کلید هوشمند RF ، از طریق امواج RF با یک دستگاه کنترل کننده مرکزی متصل می شود. سپس دستگاه مرکزی با ارتباط بی سیم یا سیمی به اینترنت متصل می شود.

کدام روش کنترل هوشمند روشنایی مناسب تر است؟

پاسخ این سوال کاملا وابسته به زیرساخت پروژه، سلیقه و بودجه شماست. من در اینجا به نکاتی اشاره می کنم که دانستن آن ها به انتخاب بهتر شما کمک می کند.

امکان سیم کشی وجود دارد یا نه؟

اولین و مهمترین نکته ای که در انتخاب نوع سیستم باید به آن توجه کنید، زیرساخت موجود در پروژه است. کلید لمسی هوشمند بی سیم را می توانید بر روی بستر سیم کشی سنتی مورد استفاده قرار دهید. این کلیدها به راحتی جایگزین کلید سنتی می شوند و امکان هوشمند روشنایی را برای شما فراهم می کنند.

اطلاعات بیشتر در مورد کلید لمسی هوشمند بی سیم

رله های توکار نیز به دلیل نصب در پشت کلیدهای سنتی موجود، عموما نیازی به تغییر سیم کشی ندارند. اما رله های تابلویی نیاز به سیم کشی متفاوتی دارند. این تجهیزات در داخل تابلو برق نصب می شوند بنابراین کلیه سیم کشی ها به جای ختم شدن به کلیدهای روشنایی باید به تابلو برق ختم می شوند. این مساله سبب می شود رله های هوشمند برای ساختمان های در حال استفاده گزینه مناسبی نباشند. اما در ساختمان های در حال ساخت و یا بازسازی از رله هوشمند نیز می توان استفاده کرد.

کنترل هوشمند روشنایی برای چه مکانی؟

نکته مهم دیگری که در انتخاب روش هوشمندسازی باید به آن توجه کنید، مکانی است که قصد هوشمند سازی آن را دارید. به عنوان مثال برای یک ساختمان تجاری (مانند پاساژ) کلید لمسی هوشمند گزینه مناسبی نیست. دلایل متعددی وجود دارد که سیستم تابلویی برای مکان های تجاری انتخاب بهتری است.

در طرف مقابل کلیدهای هوشمند گزینه بسیار جذابی برای هوشمند سازی ساختمان مسکونی هستند. کلیدها در کنار عملکرد مناسب ظاهر زیبایی دارند و به عنوان یک المان دکوراتیو می توانند جلوه زیبایی به خانه شما ببخشند.

حداکثر جریان مورد نیاز شما چقدر است؟

تعداد مصرف کننده هایی که قصد کنترل هوشمند روشنایی آن ها را دارید نیز در انتخاب شما بسیار موثر خواهد بود. از جمله مهمترین محدودیت های تجهیزات الکتریکی می توان به حداکثر جریان قابل تحمل آن ها اشاره کرد. این موضوع بر انتخاب شما تاثیر مستقیم خواهد گذاشت. در بین گزینه های مطرح شده برای کنترل هوشمند روشنایی، رله هوشمند تابلویی بیشترین میزان جریان را می تواند تحمل کند.

رله های توکار و کلیدهای هوشمند جریان های متنوعی دارند. به عنوان مثال کلیدهای هوشمند گلدور توانایی تحمل جریان 7 آمپر مقاومتی را دارند. علاوه بر این کلیدهای توان بالای گلدور با حداکثر جریان 16 آمپر قابل سفارش هستند. تعیین میزان جریان مورد نیاز مصرف کننده ها به انتخاب بهتر شما کمک می کند.

بودجه و سلیقه شما هم مهم است!

آخرین نکته ای که باید در انتخاب سیستم کنترل هوشمند روشنایی باید به آن توجه کنید بودجه و سلیقه خودتان است. اگرچه این نکته بیشتر بر انتخاب برند تاثیر گذار است تا انتخاب نوع سیستم مورد استفاده، اما گاهی اوقات بر انتخاب سیستم هم می تواند تاثیر گذار باشد.

جمع بندی

کنترل هوشمند روشنایی یکی از قابلیت های جذاب خانه هوشمند است که ما را برای استفاده از آن ترغیب می کند. دلایل مختلفی وجود دارند که ما را برای استفاده از این تکنولوژی ترغیب می کنند. آسایش و کنترل پذیری بیشتر در کنار صرفه جویی در مصرف انرژی از جمله مهمترین دلایل استفاده از این تکنولوژی هستند.

کنترل هوشمند روشنایی با استفاده از تجهیزات متفاوتی قابل ارائه است. برای انتخاب بهترین تجهیزات توجه به برخی نکات ضروری است. از جمله این نکات می توان به زیرساخت موجود در پروژه، نوع ساختمان، حداکثر جریان مورد نیاز و … اشاره کرد.

توصیه می کنیم قبل از اقدام به خرید و هوشمندسازی ساختمان با یک کارشناس خبره مشورت کنید. همکاران ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

 

معرفی دوربین مداربسته پلاک خوان

۲۲ بازديد

معرفی دوربین مداربسته پلاک خوان

یکی از چالش های مصرف کنندگان دوربین های مداربسته ثبت و ضبط پلاک خودرو ها می باشد .
برای رسیدن به این مهم ، موارد مهمی مانند نوع دوربین مداربسته و وضوح تصویر آن ، نرم افزار تشخیص و ثبت پلاک و حتی نحوه ی نصب دوربین پلاک خوان می بایست رعایت شود تا پلاک خوانی هم در شب و هم در روز به بهترین شکل انجام شود .
در این مقاله درباره ی موارد فوق به بحث و بررسی خواهیم پرداخت.

 

 

دوربین های پلاک خوان نیاز بر تخصص دارد و نصب باید توسط کارشناسان فنی حرفه ای نصب و تنظیم شود .
همچنین به دلیل حساس بودن می بایست حتما دوربین مداربسته پلاک خوان از برند معتبر باشد .

توسط دوربین پلاک خوان به راحتی می توان ورود و خروج های یک خودرو به اماکن و همچنین پلاک خودروهای در حال تردد را ثبت و ضبط نمود .

 

انواع دوربین های مداربسته پلاک خوان

آنالوگ :
دوربین های آنالوگ امروزه منسوخ شده اند ولی در زمان گذشته دوربین های پلاک خوان آنالوگ می بایست دارای رزولوشن ???TVL به بالا می بود ، همچنین می بایست با زوایای ?? درجه نصب می شدند و دارای لنز ??? میلی متر می بودند تا بتوانند پلاک های خودرو ها را تا فاصله ? متری تشخیص دهند .
در صورتی که فاصله ی کانونی لنز بالاتر می رفت ، آن گاه تشخیص پلاک نیز با برد بیشتری میسر می شد .
برای مثال با لنز ?? میلی متر و زاویه ?? درجه پلاک خوانی تا ?? متر میسر میشد .

IP :
دوربین های تحت شبکه (IP) به لطف داشتن رزولوشن بالاتر نسبت به دوربین های آنالوگ پلاک خوانی بسیار بهتری دارند . رزولوشن تصویر یکی از مهم ترین گزینه ها در امر پلاک خوانی می باشد . بدیهی است هر چقدر رزولوشن بالا تر باشد پلاک خوانی نیز دقیق تر و بهتر می باشد.

? تاثیر قابلیت WDR در پلاک خوانی :
دوربین های مداربسته پلاک خوان باید دارای تکنولوژی WDR باشند تا بتوانند از طریق این مکانیزم کمک بسیاری در جلوگیری از تاثیرات منفی ضد نور بنمایند .

 

? دوربین های مداربسته ی پلاک خوان در زمان شب و در تاریکی در معرض نور شدید خود رها می باشند و در صورتی که دوربین مداربسته تکنولوژی WDR  را دارا نباشند ، نور شدید خودرو ها باعث می شود تصویر سیاه شود و پلاک خوانی میسر نباشد .

? مادون قرمز (IR):
تنظیمات مادون قرمز برای پلاک خوانی بسیار مهم می باشد زیرا اگر نور مادون قرمز کم یا زیاد باشد پلاک خوان نخواهد بود .

 

? نرم افزار :
انتخاب نرم افزار پلاک خوان نیز بسیار مهم است زیرا در صورتی که کد نویسی مناسبی نداشته باشد ، پس از گذشت زمان نرم افزار دچار هنگ می شود .

 

? نصب :
دوربین های مداربسته ی پلاک خوان برای پلاک خوانی دقیق و ??? درصدی می بایست زاویه ی دید بسته ای داشته باشند به طوری که در تصویر تنها دو لاین خودرو پوشش داده شود .

? چند فریم بر ثانیه :
سرعت شاتر برای ثبت تصاویر یکی دیگر از موارد مهم برای دوربین های پلاک خوان می باشد . البته شایان ذکر است برخی برند ها مانند Videopark تنها با ثبت ?? فریم بر ثانیه قادر بر پلاک خوانی در سطح بسیار بالایی می باشند

? پردازنده :
پردازنده های دوربین مداربسته پلاک خوان با سایر پردازنده ها متفاوت هستند و مخصوص پلاک خوانی می باشند . معروف ترین تولید کننده ی سنسور تصویر نیز شرکت Sony می باشد .

http://prayercaresharenetwork.com/activity/p/715100/

https://news.gvgmall.com/activity/p/480045/

https://www.adsolutionsincorp.com/activity/p/402042/

https://ok.ru/profile/582262283708/statuses/153797444580796

تکنیک های سئو کلاه خاکستری: آیا باید از آنها استفاده کنید؟

۲۵ بازديد

تکنیک های سئو کلاه خاکستری: آیا باید از آنها استفاده کنید؟

در آخرین پست من، ما در مورد سئو کلاه سفید بحث کردیم و اینکه چرا بهترین راه برای نزدیک شدن به افزایش ترافیک به یک سایت و کسب رتبه خوب در SERP است. ما به طور خلاصه به کلاه سیاه اشاره کردیم و اینکه چرا این یک عمل خطرناک است که احتمالاً رتبه سایت را به شدت کاهش می دهد، اما در مورد سئو کلاه خاکستری چطور؟

 

سئو کلاه خاکستری چیست؟

این همان چیزی است که نام آن نشان می دهد. جایی در وسط سفید و سیاه است  سئو سایت اصفهان و اگر توسط یک متخصص استفاده شود، همچنان می تواند موثر باشد. با این حال، اگر 100% از کاری که انجام می‌دهید مطمئن نیستید، می‌توان با اطمینان گفت که اتخاذ رویکرد کلاه خاکستری با آتش بازی می‌کند و از آنجایی که ما در حال حاضر عمدتاً محتوا محور هستیم، این چیزی نیست که من توصیه کنم.

 

کلاه خاکستری شامل تکنیک هایی مانند:

 

  1. پنهان کاری
  2. خرید دامنه های قدیمی
  3. محتوای تکراری
  4. خرید لینک
  5. اتوماسیون رسانه های اجتماعی و خرید فالوور

 

پنهان کردن

Cloaking عملی است که به کاربر نتیجه ای متفاوت از موتور جستجو نشان می دهد. برای گوگل، این یک عمل پرخطر در نظر گرفته می شود که قوانین آن را نقض می کند. من شخصاً پوشش را در دسته کلاه سیاه قرار می‌دهم و بسیاری موافق هستند، اما هیئت منصفه هنوز در بخش‌هایی از جامعه SEO که واقعاً در آن جای می‌گیرد، حضور دارند.

 

 

 

همانطور که از ویدیوی Matt Cutt می بینید، پنهان کاری چیزی نیست که او یا ربات های گوگل آن را تایید کنند. Cloaking را می توان با تغییر اطلاعات متا به دست آورد، به طوری که محتوا و دستکاری آدرس IP یک سایت را منعکس نکند.

 

صفحات Doorway را نیز می توان نوعی پنهان سازی در نظر گرفت و مجموعه بزرگی از صفحات هستند که هر کدام برای یک کلمه کلیدی یا عبارت بهینه سازی شده اند تا کاربر را به یک سایت هدایت کنند. باز هم، آنها برای دستکاری ربات ها و فریب کاربران برای بازدید از سایتی طراحی شده اند که قصد ندارند. اینها همچنین می توانند چندین صفحه در یک سایت باشند که دارای کلمات کلیدی مانند مکان هستند، به طوری که سایت می تواند تا حد امکان از کلمات کلیدی استفاده کند.

 

دامنه های قدیمی

وب قلمی از دامنه های قدیمی است که رها شده اند و صاحبان آن ها زیاد استفاده نمی کنند و اغلب به عنوان راهی برای ایجاد بک لینک به منظور بهبود رتبه بندی استفاده می شود. به طور کلی، اینها دامنه های معتبری هستند به طوری که پیوند از کیفیت خوبی برخوردار است.

 

محتوای تکراری

محتوا، محتوا. این شاهکار اینترنت و تمام تلاش‌های سئو است. ما قبلاً به اسپینرهای متنی اشاره کردیم و در حالی که بخش کوچکی از آنها می توانند مؤثر باشند، استفاده از آنها هنوز ایده بسیار بدی است. برای نشان دادن، می‌خواهم بخشی از متن این مقاله را بردارم و آن را در یک چرخنده متن آنلاین رایگان قرار دهم تا نتایج را به شما نشان دهم.در آخرین پست من، ما در مورد سئو کلاه سفید صحبت کردیم و چرا ایده آل ترین رویکرد برای نزدیک شدن به حرکت به یک سایت و کسب جایگاه عالی در Serps است. ما به سرعت روی تاریک کلاه صحبت کردیم و چرا این یک عمل ناامن است که مستعد سقوط یک سایت در رتبه‌بندی است، اما آیا نباید به سئوی ash cap فکر کنیم؟

 

همانطور که می بینید، من اولین پاراگراف را برداشتم و آن را در یک اسپینر قرار دادم و واقعاً کار را انجام نمی دهد، اینطور است؟ در واقع، خنده دار است. همچنین این چیزی است که الگوریتم‌های گوگل آن را تشخیص داده و به دلیل اشتباهات گرامری رتبه‌بندی را پایین می‌آورند.در حال حاضر، در حالی که این یک اسپینر رایگان است، می‌توانید مواردی را دریافت کنید که کارشان کمی بهتر است، اما اگر زمان یا مهارت لازم برای انجام آن را ندارید، بهتر است روی یک نویسنده محتوای حرفه‌ای سرمایه‌گذاری کنید.برای منافع علمی، من برای یک چرخش متن پولی ثبت نام کردم، که به شما این امکان را می دهد که خودتان را بازنویسی کنید.

 

برای بسته‌ای که قیمت آن 47 دلار است، ترجیح می‌دهم خودم آن را بازنویسی کنم، اگر چنین تمایلی داشته باشم، زیرا به سختی دشوار است. با این حال، می توانید به مرحله بعدی بروید که به شما اجازه می دهد تا نرم افزار کار را برای شما انجام دهد و در اینجا نتایج به دست می آید:در آخرین پست من، ما در مورد بهینه سازی موتور جستجو کلاه سفید بحث کردیم و اینکه چرا این روش موثرترین روش برای حرکت به سمت هدایت ترافیک وب سایت به یک وب سایت و کسب رتبه عالی در SERP است. ما به طور خلاصه به کلاه سیاه پرداختیم و اینکه چرا این یک عمل خطرناک است که احتمالاً یک وب‌سایت در رتبه‌های پایین افت می‌کند، اما در مورد بهینه‌سازی موتور جستجو کلاه خاکستری چیست؟اگرچه کیفیت بهتری نسبت به اسپینر رایگان دارد، اما همچنان مشکلات خود را دارد و چیزی است که من از حضور در سایت خود خوشحال نمی شوم. نسخه پولی به شما امکان می‌دهد تا از طریق Copyscape API منحصربه‌فرد بودن محتوا را بررسی کنید، اما این کار بر خطاهای دستوری که Google برمی‌دارد غلبه نمی‌کند.

 

من هیچ پیوندی به این اسپینرها اضافه نکرده‌ام، اگر احساس می‌کنید نیاز به استفاده از آن‌ها دارید، به‌اندازه کافی آسان هستند.

 

لینک های خرید

یک توصیه: نکن. اگر متوجه شوید، جریمه دریافت خواهید کرد، به همین سادگی است و تمام سرمایه گذاری که در سایت خود انجام داده اید صفر خواهد بود. با این حال، می‌توانید سایت خود را در فهرست‌های صنعت مربوطه فهرست کنید، زیرا این مورد تأیید شده است.

 

داستان های ترسناک زیادی در رابطه با ارسال مهمان وجود دارد و اگر این به معنای خرید لینک است، اما اگر پول نقد رد و بدل نشود. او بی ربط است با این حال، پیوندها را می توان برای حمایت از رویدادها رد و بدل کرد (به عنوان مثال) و این نیز مشکلی ندارد.

 

اتوماسیون رسانه های اجتماعی و خرید فالوور

در مورد اتوماسیون اجتماعی، من در مورد استفاده از ابزارهایی مانند Hootsuite یا Buffer برای زمان بندی پست ها صحبت نمی کنم. اینها ابزارهای قانونی هستند که به صرفه جویی در وقت هنگام مدیریت چندین حساب کمک می کنند.

 

با این حال، می‌توانید ابزارهای دیگری را دریافت کنید که 1000 کاربر رسانه‌های اجتماعی را به‌طور خودکار فالو می‌کنند و آن‌ها را لغو می‌کنند، بدون اینکه انگشتتان را بلند کنید، فقط یک پنج به ازای 5000. این یکی از معدود مواردی است که در اینجا می‌توان آن را کلاه کاملا خاکستری نامید، زیرا ساخته نشده است. هنوز در لیست سیاه گوگل قرار دارد، احتمالاً زیرا سیگنال های اجتماعی به تازگی برای موتورهای جستجو مهم شده اند.

 

خرید فالوور ممکن است ایده خوبی به نظر برسد تا به نظر برسد که در میان جمع هستید، اما در واقع تنها به معنای عدم تعامل و خطر آلوده شدن هر فالوور واقعی به بدافزار در برخی موارد است. هیچ نکته مثبتی در آن وجود ندارد و به راحتی می توان به کسانی که چنین کرده اند گفت، زیرا آنها در توییتر دنبال کننده پر از پروفایل های بی چهره هستند. به دست آوردن فالوور به صورت ارگانیک لزوماً یک کار یک شبه نیست، اما در نهایت ارزش آن را دارد.

 

همه اینها به چه معناست؟

برخی از شرکت های سئو از تاکتیک های کلاه خاکستری استفاده می کنند، اما بهترین ها این کار را نمی کنند. مزیت کوتاه مدت، مانند کلاه سیاه (و بسیاری از این تاکتیک ها با کلاه سیاه همپوشانی دارند) برای کسب و کار طولانی مدت ایجاد نمی کند. در حالی که کلاه خاکستری ممکن است در ابتدا مقداری ترافیک برای شما ایجاد کند، دوام نخواهد آورد، به خصوص اگر گرفتار شوید.

 

 

پنالتی های گوگل

 

در اصل، با بازاریابی محتوای مدرن و سئو، کلاه سفید برنده است. وب بسیار رقابتی است، همه ما این را می دانیم و بنابراین برای اینکه سیستم را شکست دهیم، بهترین راه کار با آن و سرمایه گذاری در آینده سایت است.

 

مانند هر چیز دیگری در زندگی، استفاده از میانبرها برای رسیدن به جایی که می خواهید در حال حاضر باشید، اغلب مسیر شکست است. سئوی عالی، محتوای خوب و یک تجارت خوب برنامه ریزی شده، این چیزی است که در نهایت به سایت شما مزیت رقابتی می دهد.

 

 

http://www.astro.wisc.edu/?URL=https://parsianandishseo.ir/

https://git.isis.vanderbilt.edu/FelixbBin1

http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://parsianandishseo.ir/

http://jobs.ict-edu.uk/user/felixbbin1/

http://ict-edu.uk/user/felixbbin1/

https://ez*******.cityu.edu.hk/login?url=https://parsianandishseo.ir/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=5eb76f1f-84c3-4ab4-8d87-5479c470fd92

 

 

بازاریابی وابسته چیست؟ تعریف و مثال

۲۵ بازديد

بازاریابی وابسته چیست؟ تعریف و مثال

بازاریابی وابسته یک ترتیب بازاریابی است که در آن خرده فروش آنلاین به وب سایت دیگری کمیسیون پرداخت می کند. وب سایت دیگر برای فروش یا ترافیکی که از ارجاعات خود ایجاد می کند کمیسیون دریافت می کند.

 

به عبارت دیگر، این روشی است که وب سایت یا وبلاگ شما برای تبلیغ محصولات شخص یا شرکت دیگری کمیسیون دریافت می کند. فروشنده برای محصولاتی که مردم می خرند یا ارجاع به شما پول می دهد. ارجاع‌ها بازدیدکنندگانی هستند که از وب‌سایت شما بازدید می‌کنند که به لطف شما به وب‌سایت فروشنده رفته‌اند. آنها با کلیک بر روی پیوندی در وب سایت شما به آنجا رسیدند.

 

Spocket که به شما امکان می دهد بهترین محصولات را برای بازاریابی از بین هزاران تامین کننده دراپ شیپینگ در سراسر جهان انتخاب کنید و تا 450 دلار پورسانت مکرر دریافت کنید، تعریف زیر را از این اصطلاح دارد:

 

"بازاریابی وابسته یک مدل کسب و کار است که در آن یک شرکت به وب سایت های شخص ثالثی که فروش یا سرنخ ایجاد می کنند، پول پرداخت می کند. ما به وب سایت های شخص ثالث به عنوان شرکت های وابسته اشاره می کنیم. از زمان ظهور اینترنت، بازاریابی وابسته به طور قابل توجهی رشد کرده است.

در دنیای وب سایت های مختلفی مثل در زمینه معرفی بهترین محصولات فعالیت می کنند مثل :
https://www.thespruceeats.com/
https://www.nytimes.com/wirecutter/
https://www.bbcgoodfood.com/
https://www.goodhousekeeping.com/
https://behtarinyab.com/
https://www.electroguide.com/

بازاریابی وابسته - تقسیم درآمد

مروجین بازاریابی وابسته می گویند که این سیستم مبتنی بر اشتراک درآمد است. اصطلاح «پرداخت به ازای فروش» به معنای اشتراک درآمد است.

 

اگر فروشنده ای محصولی داشته باشد و بخواهد فروش بیشتری داشته باشد، می تواند به مروجین انگیزه مالی ارائه دهد. برای مثال، برنامه های وابسته انگیزه مالی دارند.

 

 

 

نیل پاتل، یک سرمایه گذار فرشته انگلیسی، در مورد بازاریابی وابسته می گوید:

 

اگر محصولی ندارید و می‌خواهید پول دربیاورید، می‌توانید محصولی را که احساس می‌کنید ارزش دارد تبلیغ کنید و به عنوان یک بازاریاب وابسته از آن درآمد کسب کنید.»

 

سرمایه گذار فرشته کسی است که پول خود را در یک کسب و کار نوپا سرمایه گذاری می کند. به عبارت دیگر، یک نوع سرمایه گذار خطرپذیر، اما در این مورد، از پول خود استفاده می کنند.

 

بازاریابی وابسته - اینترنت

به گزارش Fix the Photo، از زمان ظهور اینترنت، بازاریابی وابسته رشد و تغییر چشمگیری داشته است.

 

خرده فروش آنلاین Amazon.com این عمل را رایج کرد. با آمازون، وبلاگ نویسان و وب سایت ها پیوندهایی را به صفحه آمازون مستقیم می کنند و اگر ارجاع منجر به فروش شود، هزینه ای دریافت می کنند.

 

در آمازون و بیشتر موارد دیگر، بازاریابی وابسته یک برنامه بازاریابی عملکردی است که در آن فروش مشتریان برای یک محصول برون سپاری می شود.

 

بررسی استراتژی‌های ساختن یک جامعه و ثروت همیشه در عصر دیجیتال عالی است. بسیاری از انگیزه های ذهنی را می توان زیر نظر آبراهام هیکس در جذب پول یافت. می توانید ببینید که آیا برای شما کار می کند یا خیر.

 

بازاریابی وابسته قبل از اینترنت – مثال

برای مثال، یک فروشنده بیمه خانه به خانه، برای قرار ملاقات به فروشنده خانه به خانه دیگری پول می دهد. آن فروشنده خانه به خانه می رفت و برای شخصی که بیمه می فروخت قرار ملاقات می گذاشت.

 

شخصی که قرار ملاقات ها را ترتیب داده است یا به ازای هر قرار ملاقات و یا به ازای هر فروش پرداخت می شود.

سه نوع پاداش اصلی

در اینجا سه ??نوع پاداش اصلی که بازاریابان وابسته استفاده می کنند آورده شده است:

 

پرداخت به ازای کلیک: شرکت وابسته بازدیدکننده را به وب سایت فروشنده هدایت می کند. فروشنده هر بار که این اتفاق می‌افتد، صرف نظر از اینکه فروش رخ می‌دهد، به شرکت وابسته پرداخت می‌کند.

پرداخت به ازای سرنخ: شرکت وابسته کسی را به وب سایت فروشنده هدایت می کند. این بار، آن شخص فرم تماس را پر می کند. به عبارت دیگر، فروشنده اکنون اطلاعات شخصی خود را دارد. این شخص اکنون یک "سرنخ" است. وابستگان برای هر سرنخ که تولید می کنند پول دریافت می کنند. همچنین ممکن است که سرنخ فرم را در وب سایت وابسته پر کرده باشد

پرداخت به ازای فروش: فروشنده درصدی از قیمت فروش را به شرکت وابسته می پردازد.

بازاریابی وابسته - مزایا و معایب

مانند بسیاری از مدل های کسب و کار یا رویکردهای بازاریابی، مزایا و معایبی نیز وجود دارد.

 

طرفداران

سرمایه گذاری لازم نیست شما محصولات پیشنهادی را بدون دخالت در ایجاد آنها "ایجاد" می کنید.

تنوع گسترده ای از کالاها برای انتخاب. برای مثال می توانید روی محصولاتی تمرکز کنید که بیشترین پول را به شما می دهند. از طرف دیگر، می‌توانید محصولاتی را انتخاب کنید که بازدیدکنندگان شما احتمالاً آن‌ها را خریداری می‌کنند.

شما مسئول نیستید. فروشنده، نه شما، مسئول، به عنوان مثال، خدمات مشتری، بازگشت و غیره است.

درآمد. اگر زیاد بفروشید، می توانید درآمد خوبی کسب کنید.

این ترتیب مانع از فروش کالاهای خود نمی شود. اگر محصولات خود را می فروشید، همچنان می توانید کالاهای دیگر را به عنوان یک شرکت وابسته بفروشید.

منفی

شهرت شما تا حدی به عملکرد خوب یا بد یک کسب و کار دیگر بستگی دارد. اگر فروشنده در یک رسوایی درگیر شود، کل ماجرا می تواند تأثیر منفی بر شما بگذارد.

مشتری مال شما نیست: هر بازدید کننده از سایت شما که در نهایت از فروشنده خرید می کند، مشتری فروشنده است. در بسیاری از موارد، زمانی که آن مشتری دوباره خرید می کند، از نظر مالی سودی نمی برید.

دریافت برنامه وابسته مناسب آسان نیست: شانس انتخاب برنامه وابسته اشتباه زیاد است. انتخاب محصول مناسب برای موفقیت مالی شما ضروری است. محصولات بسیار زیادی وجود دارد!

رقابت از دیگر شرکت های وابسته به یاد داشته باشید که شما تنها وابسته نیستید. ممکن است صدها یا حتی هزاران شرکت وابسته رقیب همان محصولاتی که شما هستید را تبلیغ کنند.

بازاریابی وابسته - افشای رسانه های اجتماعی

در ایالات متحده، افراد مشهور رسانه های اجتماعی باید بینندگان یا دنبال کنندگان خود را در مورد بازاریابی وابسته در صفحه خود مطلع کنند. با این حال، محققان دانشگاه پرینستون دریافتند که چنین افشاگری بسیار نادر است.

 

آنها پیوندهای بازاریابی وابسته را از 500000 ویدیوی YouTube و 2.1 پین Pinterest استخراج کردند. آنها 3572 ویدیوی یوتیوب و 18237 پین پینترست را با پیوندهای وابسته شناسایی کردند.

 

محققان از اینکه متوجه شدند تعداد کمی از شخصیت‌های رسانه‌های اجتماعی ترتیبات بازاریابی وابسته خود را افشا کرده‌اند شگفت‌زده شدند.

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11138645
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1660553.page
https://independent.academia.edu/RobinGunn54
http://edu.fudanedu.uk/user/keanroberts10/
http://fudanedu.uk/user/keanroberts10/
http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:KeanRoberts10
http://www.astro.wisc.edu/?URL=https://behtarinyab.com/
https://git.isis.vanderbilt.edu/KeanRoberts10
http://jobs.ict-edu.uk/user/keanroberts10/
http://ict-edu.uk/user/keanroberts10/
https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=8c0900fb-d291-4da6-9d12-7f941f5bbbe1
https://ez*******.cityu.edu.hk/login?url=https://behtarinyab.com/

ماکان آریا پارسا به آموزش تجارت می پردازد

۲۴ بازديد

ماکان آریا پارسا به آموزش تجارت می پردازد

 

دکتر ماکان آریا پارسا یکی از کارآفرینان برتر ایرانی است که با راه اندازی چندین کسب و کار و مدیریت خریدها و مشاغل مختلف توانسته صدها شغل دائمی و پایدار ایجاد کند.

 

اریک ریس، نویسنده و کارآفرین معروف، می گوید:

 

من از موفقیت‌ها و شکست‌های خودم و دیگران آموختم؛ موفقیت یک کسب‌وکار نتیجه یک ژن خوب یا فقط قرار گرفتن در موقعیت مناسب نیست، در واقع موفقیت را می‌توان با شناخت اشتباهات دیگران و اجتناب از آنها مهندسی کرد. "این یعنی موفقیت قابل آموزش است و می توان آن را آموخت!"

 

با توجه به این موضوع دکتر ماکان آریا پارسا که یکی از کارآفرینان برتر ایرانی است و با راه اندازی چندین کسب و کار و مدیریت کسب و کارهای مختلف توانسته صدها شغل دائمی و پایدار ایجاد کند، برخی از اشتباهات رایج کارآفرینان در کسب و کار را آموزش می دهد. .

 

اجازه دهید از زبان خود دکتر ماکان آریا پارسا کارآفرین نمونه ایرانی این اشتباهات را که حاصل سال ها تجربه ایشان پس از ناکامی ها و موفقیت های فراوان است مرور کنیم. در پایان این مقاله کوتاه با آنها بیشتر آشنا می شویم.

 

اولین اشتباه | شما در هر بازاری موفق خواهید شد!

 

هرگز نباید از بهانه هایی مانند موفقیت محصول خود در بازار اول، تحقیقات بازاریابی، صحبت با مردم، شناخت مخاطبان و حتی نظرسنجی برای دریافت بازخورد آنها دست بکشید.

 

تجربه به من نشان داده که دنیای بازاریابی پر از محصولات موفقی است که در بازارهای مشابه شکست خورده اند!

 

اغلب اتفاق می افتد که یک نوشیدنی در ایالات متحده فروش خوبی دارد اما به دلایل مختلف در یک کشور اروپایی مانند فرانسه یا بریتانیا به فروش نمی رسد.

 

بسیاری از مردم فکر می کنند که اگر در یک بازار موفق شوند به این معنی است که همان محصول در بازارهای بعدی بسیار موفق خواهد بود. اما در واقع این یکی از بزرگترین اشتباهات کارآفرینان است.

 

اشتباه دوم | راه اندازی یک کسب و کار با شرکای زیادی

 

در ابتدا، زمانی که می خواستم کسب و کار خود را راه اندازی کنم، برای شروع بسیار هیجان زده بودم و این باعث شد که بخواهم با افراد زیادی شریک شوم. اما بعداً متوجه شدم که این یکی از بزرگترین اشتباهات من بود ...

 

به نظر من، کارآفرینان به جای شروع بزرگ و بحث برانگیز، باید به آرامی شروع کنند و در صورت نیاز به شریک، از تعداد کم شروع کنند. علاوه بر این، بهتر است هر یک از شرکا مهارت های متفاوت و ارزشمندی داشته باشند که به نفع کسب و کار باشد.

 

اشتباه سوم | منتظر شروع!

 

من فکر می کنم انتظار طولانی برای شروع و راه اندازی یک تجارت اشتباه بزرگی است که مرتکب شده ام، البته. به نظر من برای شروع نباید تردید کرد، بلکه باید در کار غوطه ور شد و در طول زمان تکامل پیدا کرد.

ماکان آریا پارسا به آموزش تجارت می پردازد

https://www.fardanews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF-23/1082358-%D9%85%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A2%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82%DB%8C%D8%AA-%D8%B1%D8%A7-%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D8%B1%D8%AF

 

اشتباه چهارم | کاهش ارزش محصول

 

به نظر من استارت آپ بودن شرکت شما بهانه خوبی برای ورود به بازار محصولات بی کیفیت و کم ارزش نیست. شما باید یک محصول عالی بسازید و مطمئن شوید که مخاطبان شما از ارزش آن آگاه هستند.

 

البته در این راه نباید اسیر کمال گرایی شوید و بخواهید محصول هر چیزی را به بازار عرضه کنید.

 

 

 

اشتباه پنجم | خرج کردن خیلی زیاد یا خیلی کم

 

دو طرز فکر مهم در میان کارآفرینان موفق وجود دارد:

 

در خرج کردن پول نقد وسواس داشته باشید،

 

از سرمایه گذاری روی افراد مناسب و شرایط مناسب نترسید.

 

نکته اصلی این است که هر دوی این نگرش ها در صورت افراط می توانند منجر به شکست کسب و کار شما شوند! یک کارآفرین موفق می داند که در تجارت نباید بدون حساب خرج کرد و نباید از خرج کردن در مواقع ضروری ترسید.

 

همین الان به کسب و کار خود نگاهی بیندازید و ببینید کجا این همه هزینه کرده اید. همچنین ببینید پس انداز شما به کجا منجر به عقب ماندگی کسب و کار شده است.

 

اشتباه ششم | همکاری با شرکت های غیرمتعهد

 

اکثر کسب و کارها پس از اندکی رشد، برای رشد و موفقیت نیاز به همکاری با شرکت ها و افراد دیگر دارند. مثلا همکاری با یک شرکت طراحی سایت، سئو، حمل و نقل و ....

 

در این میان، کار با شرکت های غیرمتعهد تأثیر مخربی بر تجارت دارد. نکته مهم این است که یک قرارداد حقوقی صرف نمی تواند شرکت مقابل شما را وادار به انجام تمام تعهدات خود کند. بنابراین پیشنهاد می‌کنم قبل از شروع، درباره مجموعه تحقیق کنید، نمونه کارهای خود را مرور کنید و حتی از مشتریان قبلی آنها نظرسنجی کنید.

 

 

 

 

اشتباه هفتم | بی توجهی به بازاریابی

 

یکی دیگر از اشتباهات کارآفرینان این است که فکر می کنند یک محصول خوب خودش را می فروشد!

 

اگر قرار بود محصول خوب خود را بفروشد، مطمئناً شرکت های بزرگی مانند تویوتا، bmw و سایر شرکت ها را برای فروش محصولات ارزشمند خود بازاریابی نمی کرد!

 

شما باید بدانید که محصول شما هر چه باشد، نیاز به بازاریابی دارد. این بازاریابی ممکن است شامل بازاریابی محیطی، بازاریابی آنلاین، سئو، بازاریابی محتوا و موارد دیگر باشد.

ماکان-آریا-پارسا-کسب و کار-کسب و کار آموزش می دهد

 

اشتباه هشتم | تیم نسازید

 

هر صاحب کسب و کاری فکر می کند که هیچ کس نمی تواند مانند خودش دلسوزی کند. خوب، می توانیم بگوییم

عسل به عنوان داروی غرایز جنسی ؛ تقویت کننده طبیعی برای شیرین کردن زندگی عشقی شما

۲۵ بازديد

عسل به عنوان داروی غرایز جنسی ؛ تقویت کننده طبیعی برای شیرین کردن زندگی عشقی شما

 

بله درست شنیدید، این شهد طلایی شیرین از 500 سال قبل از میلاد مسیح هنگامی که فیلسوف یونانی و پدر طب مدرن بقراط آن را برای افزایش قوای جنسی تجویز کرد، محرک محسوب می شد. در زمان کتاب مقدس، فلسطین «سرزمین شیر و عسل» بود که نشان دهنده فراوانی برکت و باروری آن بود. اعتقاد بر این است که عسل شهد آفرودیت، الهه عشق، تولید مثل و زیبایی یونان باستان است. ابن سینا، شاعر ایرانی قرن دهم میلادی، عسل طبیعی را «غذای غذاها، نوشیدنی نوشیدنی ها و داروی داروها» توصیف می کند. همچنین توصیه کرد برای رفع ناتوانی جنسی آن را با زنجبیل و فلفل مخلوط کرده و مصرف کنند. یک داستان قدیمی همسران فرانسوی وجود دارد که نیش زنبور عسل مانند یک شات غوطه وری است. حتی در کاما سوترا به عسل اشاره شده است!

 

خیلی خوب به نظر می رسد که درست باشد. بر خلاف داروهای تقویت کننده قوای جنسی محبوب مانند مارچوبه و صدف خام، عسل خام می تواند تقریباً هر چیزی را تقویت کند و بوی بد دهان را برای شما به ارمغان نمی آورد.

 

آیا عسل می تواند طعم خوشمزه ای داشته باشد و زندگی جنسی شما را بهبود بخشد؟ آیا عسل واقعا یک داروی غرایز جنسی است؟ بیایید دریابیم!

 

فواید عسل برای سلامتی و جنسی

 

سازمان غذا و دارو، یک محصول دارویی معتبر جنسی را این گونه تعریف می کند: "هر محصولی که دارای برچسب برانگیختن یا افزایش میل جنسی باشد و یا عملکرد جنسی را بهبود ببخشد." ما دوست داریم در مورد فواید سلامتی عسل خام به مردم بگوییم. پس منطقی است که اگر احساس سلامتی بیشتری داشته باشید، به احتمال زیاد عملکرد جنسی بهتری نیزخواهید داشت ، درست است؟

 

کسانی که از عسل به عنوان یک داروی غرایز جنسی حمایت می کنند، تمایل دارند به بور و ویتامین B آن اشاره کنند. عسل حاوی بور است، یک ماده معدنی کمیاب که برای ساختن استخوان‌های قوی و بهبود هماهنگی عضلات استفاده می‌شود. نتایج یک مطالعه ‌پزشکی در مجله بالینی پزشکان را به این نتیجه رساند که بور به طور مفیدی بر عملکرد بدن در تولید استروژن، تستوسترون و ویتامین D تأثیر می‌گذارد.

 

با این حال، با توجه به واقعیت های سبز، تنها 7.2 میلی گرم بور در هر کیلوگرم عسل وجود دارد. این بدان معناست که برای 3 میلی گرم بور، کمترین دوز فعال روزانه، به حدود نیم کیلوگرم عسل نیاز دارید که بیشتر از کل شیشه است. این مقدار زیادی برای مصرف است. غذاهایی مانند آلو و کشمش بیش از سه برابر مقدار بور دارند، اما هیچ کس آنها را به عنوان داروی غرایز جنسی در نظر نمی گیرد. به نظر ما،  وجود آلو در خورش واقعا یک شام رمانتیک را برای شما رقم خواهد زد.

 

عسل همچنین سرشار از ماده شیمیایی به نام کریسین است. کریسین مانند بور از تبدیل تستوسترون به استروژن جلوگیری می کند. مطالعات نشان داده اند که این می تواند در کوتاه مدت باعث افزایش تستوسترون شود.

 

عسل و اکسید نیتریک

 

برخی از مزایای سلامتی عسل مخصوص مردان است. تحقیقات نشان می دهد که فقط یک سوم اونس عسل می تواند سطح اکسید نیتریک خون را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. اکسید نیتریک علاوه بر پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی و بهبود اثربخشی تمرین، ماده شیمیایی فعال کننده نعوظ آلت تناسلی نیز می باشد. هنگامی که اکسید نیتریک توسط رگ‌های خونی در حین فعالیت بدنی و برانگیختگی آزاد می‌شود، جریان خون افزایش می‌یابد. به همین دلیل است که بسیاری از هومیوپات ها زنجبیل و عسل را برای اختلال نعوظ توصیه می کنند.

 

یک شات انرژی

 

 

به ازای هر قاشق غذاخوری عسل، 17 گرم کربوهیدرات مصرف می کنید. ما آن تقویت شیرین را دوست داریم! در قرار ملاقاتتان خواب آلود می شوید؟ یک قاشق عسل بردارید.

 

عسل خام سرشار از ویتامین B2 (معروف به ریبوفلاوین) و ویتامین B1 (تیامین) است که هر دو با تبدیل کربوهیدرات ها به قند به سوخت بدن کمک می کنند و همچنین ویتامین B5 (اسید پانتوتنیک) که در پلاسمای خون شما زندگی می کند و در آنجا به بدن کمک می کند. تعادل هورمون ها را به یاد داشته باشید.عسل به عنوان قند متابولیزه می شود بنابراین بر سطح قند خون شما تأثیر می گذارد. به هر حال افزایش انرژی نوعی برانگیختگی است.

 

منشا ماه عسل

 

در حالی که ریشه کلمه ماه عسل به طور گسترده مورد بحث است (با قطعات فولکلور زیادی همراه با آنها)، یک توضیح به باروری عروس در ماه اول ازدواج مرتبط است. در طول قرون وسطی قرن پنجم، بابلی ها به تازه عروس‌ها مقداری از  عسل و آب هدیه می‌دادند. بنابراین این ذخیره برای آنها یک ماه کامل دوام می آورد (و امیدواریم به این زوج کمک کند که در آن چرخه باردار شوند). در حالی که عسل به خودی خود هیچ تأثیری بر باروری ندارد (که ما از آن آگاه هستیم)، می تواند بر فعالیت جنسی تأثیر بگذارد.

 

عشق ناب خود را نشان دهید

 

 

همانطور که کشف کردیم، تئوری های زیادی (برخی مبتنی بر شواهد، برخی دیگر نه چندان زیاد) در مورد اینکه آیا عسل یک داروی غرایز جنسی است یا نه وجود دارد. عسل خام به تنهایی فواید زیادی دارد که نمی توانید از خوردن آن احساس خوبی نداشته باشید. فرقی نمی‌کند عسل را به عنوان یک داروی تقویت‌کننده جنسی در نظر بگیرید یا نه، آن را به عنوان یک هدیه رمانتیک فوق‌العاده برای عزیزتان در نظر بگیرید. این هدیه ای است که ما معتقدیم آنها عاشق آن خواهند شد.

 

https://profile.hatena.ne.jp/BobbyMiller/

http://www.wikidot.com/user:info/bobbymiller

http://www.authorstream.com/BobbyMiller4/

https://weheartit.com/BobbyMiller4

https://www.magcloud.com/user/bobbymiller4

http://onlineboxing.net/jforum/user/profile/155993.page

https://sketchfab.com/BobbyMiller4

https://www.allnumis.com/user/profile/bobbymiller4

https://list.ly/bobbymiller4/

https://gab.com/BobbyMiller4

 

داکرومات چیست

۲۷ بازديد

داکرومات چیست

داکرومات اصلی ترین پوشش معدنی است که بیشتر در توربین های بادی، کامیون های سنگین، دریایی، کشاورزی، تجهیزات ساختمانی و صنایع هوافضا و غیره استفاده می شود.

یک پوشش داکرومات با کیفیت خوب دارای ویژگی های مختلفی مانند حفاظت در برابر خوردگی چهار طرفه، حفاظت از عمل گالوانیکی و غیرفعال شدن است. اکسیدهای روی و کربنات‌ها می‌توانند به ناحیه آسیب‌دیده بروند و پوشش را بازسازی کنند، این امر خود ترمیم پوشش داکرومات را امکان‌پذیر می‌کند.

پوشش داکرومات مزایای مختلفی را ارائه می دهد. داکرومات 5-7 میکرون و داکرومات L 7-9 میکرون است. پوشش داکرومات نیازی به تردی هیدروژنی، اسید شویی یا آبکاری الکتریکی ندارد. مواد تشکیل دهنده دو فلز مقاوم در برابر خوردگی هستند. ماهیت معدنی آن را در برابر حلال های آلی مقاوم می کند. پوشش داکرومات مقاوم در برابر حرارت و رسانا است. مقاومت در برابر پاشش نمک است. در برابر خوردگی محافظت بیشتری نسبت به روی دارد. جدا از تمام این ویژگی ها، پوشش داکرومات دارای مزایای زیست محیطی نیز می باشد، زیرا از فلزات غیر سمی تشکیل شده است. از آنجایی که بر پایه آب است، عاری از سایر حلال های سمی است

انواع  پوشش داکرومات بر اساس خواص

BASECOAT: این روکش از فلکس آلومینیوم روی با کلاسورهای مختلف به رنگ نقره ای ساخته شده است.

داکرومات 310/320: این روکش آلومینیوم روی مبتنی بر کروم شش ظرفیتی است. آنها در بست ها، مهره ها، فنرها، گیره های شلنگ و غیره استفاده می شوند.

داکرومات 500: این روکش آلومینیوم روی مبتنی بر کروم شش ظرفیتی است که خود روغن کاری می شود و در اتومبیل، ساختمان، آسیاب بادی و غیره استفاده می شود.

Geomet 720: این روکش ورقه ای آلومینیومی بر پایه سیلیکات است که کاملاً عاری از کروم است. در بست ها، مهره ها، فنرها، گیره های شلنگ، خودرو و ساخت و ساز استفاده می شود.

Geomet 321: این نیز پوشش ورقه‌ای آلومینیوم روی مبتنی بر سیلیکات است

کاملا عاری از کروم در بست ها، مهره ها، فنرها، گیره های شلنگ، خودرو و ساخت و ساز استفاده می شود.

Geomet 500: این نیز پوشش ورقه‌ای آلومینیوم روی سیلیکات است

کاملاً عاری از کروم است، خود روغن کاری می شود. مورد استفاده در خودرو، ساخت و ساز، آسیاب بادی و غیره

Geomet 320/360: این یکی دیگر از پوشش های ورقه ای آلومینیوم روی پایه سیلیکات است که کاملاً عاری از کروم است. محتوای آلومینیوم بالایی دارد و مقاومت حرارتی بهتری را ارائه می دهد. به خصوص برای دیسک ترمز استفاده می شود.

به دلیل خواص، کاربردها و مزایای آن، انواع مختلف پوشش های داکرومات تقاضای زیادی در بازار دارند. تولید کنندگان زیادی

انواع داکرومات

پوشش داکرومات دارای کاربر های بسیار وسیع و ارزشمندی در صنعت میباشد ، مقاومـت بسـ?ار   با? در برابر خوردگ? ، حرارت ، عدم ا?جـاد تـردی ه?ـدروژن?، سازگاری با پوشش های بعدی و مقاومـت بـ? نها?ـت در برابـر خوردگ?گالوان?ک از جمله آنها میباشد . برای مثال در کشور ژاپن شرکت های تول?د کننده خودرو ، اکثر قطعات خودرو را با پوشش داکرومات پوشش دهی  م? کنند ، هم چن?ن برای ابزار آ?ت جنگـ? در ایالات متحده آمریکا  ، اسـتانداردهای نظـام?  بر اساس پوشش داکرومات (MIL-C-87115 Dacrotized) بــهمنظــور ا?جــاد  مقاومت در برابر خوردگ? در نظر گرفته شده است . در مهندس? شهرسازی ا?نپوشش به عنوان ?ک فرآ?ند اصل? در پروژه های ساخت تونل ، بزرگراه و پروژه های ب?شمار ساخت مترو بـه کـار رفته و میرود
محلول داکرومات ?ک ماده محلول درآب حاوی مواد تفلون?، ذرات ر?ز روی، آلـوم?ن?م ، cro3،cr2o3 و غ?ـره  است. مواد تفلون?،mcro3 وmcr2o3 به شکل غ?ر محلول در آب به عنوان چسببرای به هم پ?وسـتن  ذرات ر?ز روی و آلوم?ن?م که در چند?ن ??ه ورقه ورقه میباشد برای ا?جاد?ک ??ه پوشش? به کار م? رود .

پوشش داکرومات
ح?ل در منطقه پ?شگرم کوره پخت در دمای 100 درجه سانتیگراد بخار شده و مواد روی قطعه خشک مـ? شـود  . و در دمـای  حدود 320 الی 350 درجه سانتیگراد پودرهای آلوم?ن?م و روی کام?"روی قطعه پخت م? شود و ا?ن ??ه مانع? محکـم بـ?ن قطعـه و اکس?ژن و رطوبت ا?جاد م? کند.اس?د کروم در پوشش داکرومات مثل روی سطح آهن را غ?ر فعـال مـ? کنـد   . ضمنا" سطح آهن با س?ستم آند قربان?شونده روی محافظت م? شود
از کاربردهای متنوع پوشش داکرومات در صنعت میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

-
صنعت خودرو :
پیچ و مهره ، واشر ، لوله های آب ، فنر ، بست ، قطعات پرسی و ...
-
صنایع دریایی :
قطعات خارجی موتور ، بست ها و لوله های آب ، تجهیزات سبک ، زنجیر ها و ....  
 
-
صنایع ریلی :
پیچ و مهره ، واشر ، بست ، ریل ، فنر و ...

-
صنایع کشاورزی و گلخانه ای :
یچ،مهره،واشر،بست ریل،قطعات پرسی و قطعات در مجاورت آب و رطوبت
- نیروگاه ها و تاسیسات انتقال نیرو :
یراق آلات ، پیچ،مهره،واشر،اتصالات و...     

روش تولید خمیر کاغذ برای کارتن سه لایه ( کارتن 3 لایه )

۲۷ بازديد

روش تولید خمیر کاغذ برای کارتن سه لایه ( کارتن 3 لایه )

 

پس از قطع شدن درختان ، چوب ها با ماشین های مخصوص خرد می شوند و به ورقه های نازک چیپسی تبدیل می شوند. و سپس بسته به نوع مورد نیاز وارد چرخه تولید خمیر کاغذ به صورت شیمیایی و یا چرخه تولید خمیر کاغذ به صورت مکانیکی می شوند.

 

در روش شیمیایی ابتدا از یک محلول قلیایی برای هضم چوب استفاده می شود. سپس به آن محلول سدیم سولفات و یا سولفیت که البته سولفات رایج تر است را می افزایند که موجب حذف لیگنین می شود و به این ترتیب مقوای قهوه ای رنگی با کیفیت بالا تولید می شود که البته می توان طی مراحلی آن را سفید رنگ نیز کرد.

کارتن سازی در کرج

در روش مکانیکی ورقه ها را از یک رنده خاص برای حذف بافت مقاوم چوب از جمله لیگین استفاده می شود. به دلیل اینکه این روش بازدهی صد در صد ندارد، کاغذ تولیدی بی کیفیت است. اما چون هزینه کمی دارد به صورت گسترده ای استفاده می شود.

کارتن سازی آریا در کرج

 

تولید کننده انواع کارتن سه لایه، پنج لایه و دایکاتی همراه با دو رنگ چاپ

 

مشاهده نمونه‌های بیشتر در پیج اینستاگرام.

 

???????????

   https://instagram.com/khrtn.mhr

جاده قدیم کرج هشتگرد شهر گلسار خیابان صفا پلاک ??

 

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی شهران گشت

۲۳ بازديد

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی شهران گشت

معراج هم در دسته بهترین شرکت های هواپیمایی کشور قرار می گیرد. این شرکت هواپیمایی یکی از خوش قول ترین شرکت های هواپیمایی کشور است و این خوش قولی به دلیل تاخیر بسیار اندک پروازهای این ایرلاین است. علاوه بر این به دلیل فعالیت گسترده این ایرلاین در مقاصد مختلف داخلی و بین المللی و ناوگان نسبتا بزرگ این ایرلاین می توان معراج را یکی از بهترین شرکت های هواپیمایی کشور دانست.

eee_9ctk.jpg

علاوه بر این معراج در زمینه تعمیرات هواپیماها نیز دست قدرتمندی داشته و موفق به کسب گواهینامه مدیریت تداوم صلاحیت پروازی شده است. این گواهینامه برای اولین بار توسط معراج به دست آمد. خدمات غذایی و کترینگ قابل قبول این ایرلاین از دیگر مواردی است که باعث رضایت خاطر مسافران پروازهای این ایرلاین شده است.

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی شهران گشت به شماره ثبت 590168 با اخذ مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری یکی از شرکت مسافرتی خصوصی در تهران می باشد که با همکاری بسیار نزدیک با شرکت هواپیمایی معراج شروع به فعالیت کرده است .

فعالیت این شرکت در زمینه تنظیم برنامه های سفر ، اخذ ویزا ، فروش پروازهای داخلی وخارجی ، فعالیت در حوزه گردشگری ، مجری مستیقم تورهای داخلی و خارجی ، زمینی و هوایی و صدور بیمه نامه مسافرتی می باشد. این شرکت با داشتن اطلاعاتی کامل در زمینه تورهای مسافرتی و داشتن کارکنانی کارآزموده ، متعهد و با سابقه، سفری لذت بخش را برای مسافرین خود فراهم می سازد .

تلفن 02161954 – 09126458739

منبع : شهران گشت