عسل به عنوان داروي غرايز جنسي ؛ تقويت کننده طبيعي براي شيرين کردن زندگي عشقي شما

۲۵ بازديد

عسل به عنوان داروی غرایز جنسی ؛ تقویت کننده طبیعی برای شیرین کردن زندگی عشقی شما

 

بله درست شنیدید، این شهد طلایی شیرین از 500 سال قبل از میلاد مسیح هنگامی که فیلسوف یونانی و پدر طب مدرن بقراط آن را برای افزایش قوای جنسی تجویز کرد، محرک محسوب می شد. در زمان کتاب مقدس، فلسطین «سرزمین شیر و عسل» بود که نشان دهنده فراوانی برکت و باروری آن بود. اعتقاد بر این است که عسل شهد آفرودیت، الهه عشق، تولید مثل و زیبایی یونان باستان است. ابن سینا، شاعر ایرانی قرن دهم میلادی، عسل طبیعی را «غذای غذاها، نوشیدنی نوشیدنی ها و داروی داروها» توصیف می کند. همچنین توصیه کرد برای رفع ناتوانی جنسی آن را با زنجبیل و فلفل مخلوط کرده و مصرف کنند. یک داستان قدیمی همسران فرانسوی وجود دارد که نیش زنبور عسل مانند یک شات غوطه وری است. حتی در کاما سوترا به عسل اشاره شده است!

 

خیلی خوب به نظر می رسد که درست باشد. بر خلاف داروهای تقویت کننده قوای جنسی محبوب مانند مارچوبه و صدف خام، عسل خام می تواند تقریباً هر چیزی را تقویت کند و بوی بد دهان را برای شما به ارمغان نمی آورد.

 

آیا عسل می تواند طعم خوشمزه ای داشته باشد و زندگی جنسی شما را بهبود بخشد؟ آیا عسل واقعا یک داروی غرایز جنسی است؟ بیایید دریابیم!

 

فواید عسل برای سلامتی و جنسی

 

سازمان غذا و دارو، یک محصول دارویی معتبر جنسی را این گونه تعریف می کند: "هر محصولی که دارای برچسب برانگیختن یا افزایش میل جنسی باشد و یا عملکرد جنسی را بهبود ببخشد." ما دوست داریم در مورد فواید سلامتی عسل خام به مردم بگوییم. پس منطقی است که اگر احساس سلامتی بیشتری داشته باشید، به احتمال زیاد عملکرد جنسی بهتری نیزخواهید داشت ، درست است؟

 

کسانی که از عسل به عنوان یک داروی غرایز جنسی حمایت می کنند، تمایل دارند به بور و ویتامین B آن اشاره کنند. عسل حاوی بور است، یک ماده معدنی کمیاب که برای ساختن استخوان‌های قوی و بهبود هماهنگی عضلات استفاده می‌شود. نتایج یک مطالعه ‌پزشکی در مجله بالینی پزشکان را به این نتیجه رساند که بور به طور مفیدی بر عملکرد بدن در تولید استروژن، تستوسترون و ویتامین D تأثیر می‌گذارد.

 

با این حال، با توجه به واقعیت های سبز، تنها 7.2 میلی گرم بور در هر کیلوگرم عسل وجود دارد. این بدان معناست که برای 3 میلی گرم بور، کمترین دوز فعال روزانه، به حدود نیم کیلوگرم عسل نیاز دارید که بیشتر از کل شیشه است. این مقدار زیادی برای مصرف است. غذاهایی مانند آلو و کشمش بیش از سه برابر مقدار بور دارند، اما هیچ کس آنها را به عنوان داروی غرایز جنسی در نظر نمی گیرد. به نظر ما،  وجود آلو در خورش واقعا یک شام رمانتیک را برای شما رقم خواهد زد.

 

عسل همچنین سرشار از ماده شیمیایی به نام کریسین است. کریسین مانند بور از تبدیل تستوسترون به استروژن جلوگیری می کند. مطالعات نشان داده اند که این می تواند در کوتاه مدت باعث افزایش تستوسترون شود.

 

عسل و اکسید نیتریک

 

برخی از مزایای سلامتی عسل مخصوص مردان است. تحقیقات نشان می دهد که فقط یک سوم اونس عسل می تواند سطح اکسید نیتریک خون را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. اکسید نیتریک علاوه بر پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی و بهبود اثربخشی تمرین، ماده شیمیایی فعال کننده نعوظ آلت تناسلی نیز می باشد. هنگامی که اکسید نیتریک توسط رگ‌های خونی در حین فعالیت بدنی و برانگیختگی آزاد می‌شود، جریان خون افزایش می‌یابد. به همین دلیل است که بسیاری از هومیوپات ها زنجبیل و عسل را برای اختلال نعوظ توصیه می کنند.

 

یک شات انرژی

 

 

به ازای هر قاشق غذاخوری عسل، 17 گرم کربوهیدرات مصرف می کنید. ما آن تقویت شیرین را دوست داریم! در قرار ملاقاتتان خواب آلود می شوید؟ یک قاشق عسل بردارید.

 

عسل خام سرشار از ویتامین B2 (معروف به ریبوفلاوین) و ویتامین B1 (تیامین) است که هر دو با تبدیل کربوهیدرات ها به قند به سوخت بدن کمک می کنند و همچنین ویتامین B5 (اسید پانتوتنیک) که در پلاسمای خون شما زندگی می کند و در آنجا به بدن کمک می کند. تعادل هورمون ها را به یاد داشته باشید.عسل به عنوان قند متابولیزه می شود بنابراین بر سطح قند خون شما تأثیر می گذارد. به هر حال افزایش انرژی نوعی برانگیختگی است.

 

منشا ماه عسل

 

در حالی که ریشه کلمه ماه عسل به طور گسترده مورد بحث است (با قطعات فولکلور زیادی همراه با آنها)، یک توضیح به باروری عروس در ماه اول ازدواج مرتبط است. در طول قرون وسطی قرن پنجم، بابلی ها به تازه عروس‌ها مقداری از  عسل و آب هدیه می‌دادند. بنابراین این ذخیره برای آنها یک ماه کامل دوام می آورد (و امیدواریم به این زوج کمک کند که در آن چرخه باردار شوند). در حالی که عسل به خودی خود هیچ تأثیری بر باروری ندارد (که ما از آن آگاه هستیم)، می تواند بر فعالیت جنسی تأثیر بگذارد.

 

عشق ناب خود را نشان دهید

 

 

همانطور که کشف کردیم، تئوری های زیادی (برخی مبتنی بر شواهد، برخی دیگر نه چندان زیاد) در مورد اینکه آیا عسل یک داروی غرایز جنسی است یا نه وجود دارد. عسل خام به تنهایی فواید زیادی دارد که نمی توانید از خوردن آن احساس خوبی نداشته باشید. فرقی نمی‌کند عسل را به عنوان یک داروی تقویت‌کننده جنسی در نظر بگیرید یا نه، آن را به عنوان یک هدیه رمانتیک فوق‌العاده برای عزیزتان در نظر بگیرید. این هدیه ای است که ما معتقدیم آنها عاشق آن خواهند شد.

 

https://profile.hatena.ne.jp/BobbyMiller/

http://www.wikidot.com/user:info/bobbymiller

http://www.authorstream.com/BobbyMiller4/

https://weheartit.com/BobbyMiller4

https://www.magcloud.com/user/bobbymiller4

http://onlineboxing.net/jforum/user/profile/155993.page

https://sketchfab.com/BobbyMiller4

https://www.allnumis.com/user/profile/bobbymiller4

https://list.ly/bobbymiller4/

https://gab.com/BobbyMiller4

 

مهارتهای رایتینگ چیست؟

مهارت رایتینگ یعنی توانایی تبدیل افکارتان به کلمات با استفاده از ساختار مناسب جملات، علائم نگارشی و دستور زبان انگلیسی. در واقع نوشتن یک مهارت مهارت اکتسابی است که حتی نویسندگان ذاتی هم برای اینکه در آن حرفه ای شوند به تمرین نیاز دارند.

نمونه مهارت های رایتینگ

مهارت های نوشتاری زیادی در انگلیسی وجود دارد از جمله:

  • تصحیح
  • املا
  • جمله و ساختار پاراگراف
  • سبک نوشته
  • واژگان قوی
  • ایجاد لحن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.