شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

همه چيز درباره داروي لاغري | چه دارويي مصرف كنيم؟

۴۲ بازديد

براي كاهش وزن چه راه‌هايي به ذهنتان مي‌رسد؟ داروي لاغري ؟
ورزش كردن؟
رژيم غذايي؟
ورزش و رژيم غذايي در كنار هم؟
استفاده از قرص و داروي لاغري ؟
در اين مقاله به بررسي محبوبت ترين داروهاي لاغري مي‌پردازيم و نقدهاي وارد به اين داروها را بررسي مي‌كنيم.
امروزه با توجه به اينكه افراد تمايل زيادي به كاهش وزن بدون دردسر و در كم‌ترين زمان ممكن رادارند، داروي لاغري به‌عنوان يك ميانبر براي آن‌ها ظاهرشده است. حضور داروي لاغري آن‌قدر گسترده و پرطرفدار شده كه شايد جز تجارت‌هاي پرطرفدار محسوب مي‌شود.
اما آيا واقعاً داروهاي لاغري بر كاهش وزن تأثيرگذار است؟ و يا اينكه آيا داروهاي لاغري عوارضي خاصي ندارد؟
براي يافتن پاسخ اين سؤالات در ادامه مقاله با ما همراه باشيد.

مكانيزم داروهاي لاغري

اولين مكانيزم داروي لاغري كاهش اشتها، احساس سيري در طولاني‌مدت و مصرف كمتر كالري است.
در مكانيزم دوم، داروي لاغري جذب مواد مغذي مانند چربي را كاهش داده و باعث مي‌شود كالري كمتري مصرف كنيد.
مكانيزم سوم داروهاي لاغري افزايش چربي سوزي است. در اين هدف‌گذاري داروي لاغري چربي سوزي را بيشتر مي‌كند و باعث مي‌شود شما كالري بيشتري بسوزانيد.

?? ماده‌اي كه در داروهاي لاغري مصرف مي‌شوند،يا به عنوان داروهاي لاغري باعث كاهش وزن شما مي‌گردند

?. عصاره گارسينيا كامبوجيا

گارسينيا كامبوجيا پس از نمايش در نمايشگاه دكتر اوز در سال ???? محبوبيت زيادي در جهان پيدا كرد.
اين ميوه كوچك، سبز و شبيه كدوتنبل است. پوست اين ميوه حاوي اسيد هيدرو كسي سيتريك (HCA) است. اين ماده مؤثر در عصاره گارسينيا كامبوجيا است كه به‌عنوان داروي لاغري به بازار عرضه مي‌شود.
گارسينيا كامبوجيا چگونه باعث كاهش وزن مي‌شود:
در مطالعات و تحقيقاتي مربوط به حيوانات نشان داده شد كه اين عصاره مي‌تواند آنزيمي توليد كند كه چربي را در بدن مهار كرده و سطح سروتونين را افزايش دهد، به‌طور بالقوه به كاهش ميل و اشتها كمك مي‌كند. يك بررسي در سال ????  با ?? مطالعه در مورد گارسينيا كامبوجيا انجام شد و نشان داد كه به‌طور متوسط ??اين دارو، باعث كاهش وزن در حدود ??? گرم در طي چند هفته مي شود.

عوارض جانبي

هيچ گزارشي از عوارض جانبي جدي گزارش نشده است، اما برخي گزارش‌ها درباره مشكلات گوارشي خفيف بوده است.

توجه: داروي لاغري گارسينيا كامبوجيا ممكن است باعث كاهش وزن متوسط ??شود اما اثرات به قدري اندك است كه احتمالاً حتي قابل‌توجه هم نيست.

?. هيدروكسيكات

هيدروكسيكات بيش از يك دهه است كه وجود دارد و در حال حاضر يكي از محبوب‌ترين مكمل‌هاي كاهش وزن در جهان است. چندين نوع مختلف از اين داروي لاغري وجود دارد، اما متداول‌ترين آن به‌سادگي “Hydroxycut” ناميده مي‌شود.
هيدروكسيكات چگونه باعث كاهش وزن مي‌شود:
اين ماده حاوي چندين ماده است ازجمله كافئين و چند عصاره گياهي كه ادعا مي‌شود به كاهش وزن كمك مي‌كند. در يك تحقيق نشان داده‌شده كه هيدروكسيكات باعث كاهش وزن در حدود ?.? كيلوگرم در مدت ? ماه شده است.

عوارض جانبي

اگر به كافئين حساس هستيد، ممكن است با خوردن اين داروي لاغري اضطراب، لك‌لك شدن صورت، لرزش بدن، حالت تهوع، اسهال و تحريك‌پذيري را تجربه كنيد.

توجه: متأسفانه هنوز تحقيقات گسترده در مورد اين دارو صورت نگرفته است و براي اثبات اثرگذاري و بررسي عوارض نياز به زمان بيشتر است.

?. كافئين

كافئين رايج‌ترين ماده روان‌گردان در جهان است، كافئين به‌طور طبيعي در قهوه، چاي سبز و شكلات تلخ يافت مي‌شود و به بسياري از غذاهاي فرآوري شده و نوشيدني‌ها نيز اضافه مي‌گردد.
كافئين يك تقويت‌كننده متابوليسم شناخته‌شده است و اغلب به داروهاي لاغري كاهش وزن تجاري اضافه مي‌شود.
كافئين چگونه باعث كاهش وزن مي‌شود:
در مطالعات كوتاه‌مدت نشان داده است كه كافئين مي‌تواند سوخت‌وساز بدن را ? تا ?? درصد تقويت كند و چربي سوزي را تا ?? درصد افزايش دهد. همچنين برخي مطالعات وجود دارد كه نشان مي‌دهد كافئين مي‌تواند باعث كاهش وزن متوسط ??در انسان شود.

عوارض جانبي

در برخي افراد مقادير زياد كافئين مي‌تواند باعث اضطراب، بي‌خوابي، لرزش، تحريك‌پذيري، حالت تهوع، اسهال و ساير علائم شود. كافئين همچنين اعتيادآور است و مي‌تواند كيفيت خواب شمارا كاهش دهد. درواقع نيازي به مصرف مكمل يا قرص همراه كافئين در آن نيست. بهترين منابع قهوه باكيفيت و چاي سبز هستند كه داراي آنتي اكسيدان‌ها و ساير مزاياي سلامتي نيز هستند.

?. اورليستات (Alli)

اورليستات يك داروي دارويي است كه بدون نسخه در بازار بانام Alli فروخته مي‌شود و تحت نسخه Xenical نيز تجويز مي‌شود.
اورليستات چگونه باعث كاهش وزن مي‌شود:
اين داروي لاغري با منع تجزيه چربي در روده، باعث مي‌شود كالري كمتري از چربي‌ها مصرف كنيد.
مصرف اورليستات حدوداً باعث كاهش ?.? كيلوگرم از وزن شما در ماه مي‌شود. در تحقيقي ديگر نشان داده‌شده است كه مصرف اين داروي لاغري، فشارخون راكمي كاهش مي‌دهد و خطر ابتلا به ديابت نوع ? را حدود ?? درصد كاهش مي‌دهد.

منبع :  https://exiryab.com/blog/%d8%aa%d8%ba%d8%b0%db%8c%d9%87/1310/

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/MaiaSande6
https://www.reverbnation.com/female815?profile_view_source=header_icon_nav
https://coub.com/maiasande6
https://3dwarehouse.sketchup.com/user/487845fb-974c-48a0-bb9b-65500265e6b8/Dani-S
https://www.spreaker.com/user/15644479
https://seekingalpha.com/user/55300793/comments
https://www.blogtalkradio.com/maiasande6
https://www.viki.com/users/maiasande6_244/about

 

معرفي چهار موسسه انجام پايان نامه حرفه اي

۴۳ بازديد

معرفي چهار موسسه انجام پايان نامه حرفه اي

d4_6ljq.png

موسسات انجام پايان نامه بسياري وجود داشته اند كه بسياري از آنها در سال 1396 جمع آوري شدند اما نياز بازار باعث شد موسسات جديدي فعاليت خود را آغاز نمايند و خبر خوب اين است كه موسساتي كه جديدا فعاليت خود را آغاز كرده اند، متشكل از افرادي هستند كه داراي مدرك آكادميك هستند و از علمي كه به دست آورده اند براي كمك به دانشجويان استفاده مي كنند تا بتوانند مدرك خود را دريافت كنند. در اين پست قصد داريم چهار موسسه حرفه اي كه اخيرا بررسي نموديم را به شما معرفي نماييم، با ما همراه باشيد.

موسسه انجام پايان نامه تز نويسان

موسسه تز نويسان كه سال ها در بستر اينترنت در حال فعاليت است، بارها وب سايت آن فيلتر شده است كه فيلتر شدن اين سايت به دليل ريپورت كردن رقبا است و به اين كار negative marketing گفته مي شود و در بازارهايي اين چنيني زياد ديده مي شود. موردي كه حائز اهميت است اين است كه اين موسسه همواره در حال فعاليت است و به دانشجويان در انجام پايان نامه كارشناسي ارشد و دكتري كمك مي كند و تاكنون صدها پايان نامه انجام داده است، چه براي دانشجويان داخل و چه براي دانشجويان خارج از كشور

موسسه انجام پايان نامه ايران تز

موسسه ايران تز نيز بارها توسط رقبا ريپورت و فيلتر شده است، اما همواره مانند موسسه تز نويسان با قدرت به فعاليت خود ادامه مي دهد و تمركز اصلي اين موسسه بر روي انجام پايان نامه روانشناسي، مديريت، برق و ساير رشته ها است اين موسسه متشكل از اساتيد خبره داخل و خارج از كشور است و در صورتي كه به دنبال موسسه اي براي نوشتن پايان نامه خاص هستيد، اين موسسه به شما كمك خواهد كرد.

موسسه انجام پايان نامه استاد پژوهش

موسسه انجام پايان نامه استاد پژوهش يك موسسه حرفه اي براي انجام پايان نامه علوم انساني و ساير رشته ها است و در صورتي كه كار شما نياز است با نرم افزار يا روش خاصي انجام شود كه ساير موسسات از انجام آن عاجز هستند، موسسه استاد پژوهش مي تواند براي شما گزينه خوبي باشد.

موسسه انجام پايان نامه تزآگاه

موسسه تزآگاه كه آخرن گزينه اي است امروز مي توانيم به شما معرفي كنيم، يك موسسه انجام پايان نامه كارشناسي ارشد و دكتري واقع در تهران است و تاكنون پايان نامه هاي زيادي را از صفر تا صد نوشته است و در صورت نياز به نگارش پايان نامه خود مي توانيد با اين موسسه تماس حاصل فرماييد.

https://www.mapleprimes.com/users/TaraHarris4
https://www.reddit.com/r/business/comments/r66v13/%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85_%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86_%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87_%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C/
https://qiita.com/TaraHarris4
https://www.cplusplus.com/user/TaraHarris4/
https://8tracks.com/taraharris4
http://www.escortpicture.com/TaraHarris4
https://weheartit.com/TaraHarris4
https://www.intensedebate.com/people/TaraHarris4g
http://www.authorstream.com/TaraHarris4/
https://gab.com/TaraHarris4

 

واتساپ جي بي چيست +معرفي ويژگي ها

۳۹ بازديد


واتساپ جي بي چيست +معرفي ويژگي ها

    مهسا عزت زاده
    ????/?/??
    بدون نظر
    2 0

واتساپ جي بي چيست +معرفي ويژگي ها

امروزه برنامه هاي زيادي به صورت غيررسمي عرضه مي شوند كه امكانات بسيار بيشتري به نسبت نسخه اصلي آن برنامه دارند. واتساپ جي بي به عنوان جديدترين و بهترين نسخه واتساپ در جهان شناخته مي شود كه براساس معماري نسخه اوليه ساخته شده است و در كنار امكانات نسخه اصلي، ويژگي هاي جديدي را نيز ارائه مي دهد.
اين برنامه از نظر امنيت، سرعت، امكانات و بخش حريم خصوصي توانايي هاي زيادي را در اختيار شما قرار خواهد داد و به شما اين امكان را مي دهد تا بتوانيد به آساني بخش هاي مختلف برنامه خود را مديريت كنيد. به كمك اين برنامه مي توانيد براي تبليغات واتساپي خود را راحت تر انجام دهيد.
يكي از مهم ترين ويژگي هاي اين نرم افزار جديد كه براي سيستم عامل اندرويد طراحي شده است، قابليت نصب در كنار نسخه اصلي مي باشد و اگر از يك گوشي با دو سيم كارت استفاده مي كنيد، اين نرم افزار مي تواند كنترل بهتري بر روي پيام هاي شما داشته باشد. اين برنامه با امكانات ويژه اي كه در اختيار شما قرار مي دهد به شما اين امكان را مي دهد تا بتوانيد فروش در واتساپ را به واسطه ايجاد يك گروه انجام دهيد و با اين روش كسب و كار خود را در شبكه هاي مجازي ديگر نيز گسترش دهيد.
در كنار اين موارد واتساپ جي بي در هنگام عرضه با باگ هاي زيادي روبرو بود كه با تغيير رويكرد استوديوي سازنده آن و رفع سريع اين باگ ها، بسياري از مشكلات آن نيز رفع شده اند و اكنون به يك نرم افزار كاربردي تبديل شده است.
اين نرم افزار سعي كرده است تا امكانات محدود واتساپ را كاملا از بين ببرد و به شما اين امكان را مي دهد تا بتوانيد فايل ها و تصاوير خود را با كيفيت بهتر و حجم بيشتري ارسال كنيد و حتي به كمك اين اپ مي توانيد فيلم هايي با حجم بسيار بالا را ارسال كنيد كه اين موضوع مي تواند براي ارسال پيامك تبليغاتي واتساپ بسيار كاربردي و مهم باشد.
امكان مديريت كردن تماس هاي ورودي و خروجي در واتساپ جي بي

يكي از ويژگي هاي اصلي و كاربردي واتساپ جي بي امكان فعال يا غيرفعال كردن ويژگي هايي چون تماس آنلاين، تماس ويديويي و ساير روش هاي ارتباط به راي تك تك مخاطبان است. با اين روش مي توانيد براي برخي از مخاطبان خود، امكان تماس هاي آنلاين را غيرفعال كنيد يا براي برخي ديگر تنها امكان تماس صوتي را ايجاد كنيد.
اين ويژگي به شما كمك مي كند تا مديريت بهتري بر روي مخاطبان خود داشته باشيد و سطح دسترسي ارتباط هر مخاطب را جداگانه مشخص كنيد. همچنين اگر از چند حساب كاربري مختلف واتساپ استفاده مي كنيد، با اين ابزار مي توانيد با خيال راحت و بدون مشكل چندين حساب كاربري را بر روي يك گوشي ايجاد كنيد و به صورت متعدد اين برنامه را در قالب يك نرم افزار كاملا متفاوت بر روي گوشي نصب كنيد.

واتساپ جي بي چيست +معرفي ويژگي ها
امكان ارسال فايل هاي حجيم

يكي از مشكلات اصلي نسخه اصلي واتساپ، محدود بودن ميزان حجم ارسال داده براي هر مخاطب مي باشد كه اين موضوع سبب مي شود تا شما نتوانيد فايل هايي با حجم بالا را براي همكاران يا ديگر افراد ارسال كنيد. اما واتساپ جي بي اكنون با ارائه ويژگي جديدي، به شما اين امكان را مي دهد تا بتوانيد بيش از 100 فايل تصويري را به صورت هم زمان يا فايل هاي ويديويي با حجم بالا را نيز با كمترين زمان ممكن ارسال كنيد.
اين ويژگي همچنين به شما كمك مي كند تا بدون نگراني از قطع شدن يا بروز مشكل در ارسال اطلاعات، فايل هاي صوتي و تصويري خود را با سرعت بيشتري ارسال كنيد. همچنين با وجود قابليت انتقال داده ها به سرورهاي آنلاين، به كمك اين برنامه بدون نياز به دانلود كردن فايل ها، مي توانيد تصاوير و ويديوهاي خود را نيز در واتساپ مشاهده كنيد و مانع از پر شدن فضاي حافظه داخلي گوشي موبايل خود شويد.
امكان شخصي سازي كردن برنامه

يكي از ويژگي هايي كه در واتساپ خيلي به آن بها داده نشده است، شخصي سازي كردن منوها و محيط برنامه مي باشد كه خوشبختانه در واتساپ جي بي به اين موضوع نيز رسيدگي شده است و اكنون شما مي توانيد با خيال راحت و در كوتاه ترين زمان ممكن هر بخش از برنامه را كه نياز داريد شخصي سازي كنيد.
اين بخش همچنين به شما اين امكان را مي دهد تا بتوانيد براي هر قسمت رمز عبور مخصوص ايجاد كنيد يا حتي بخش وضعيت پروفايل خود را بهتر از قبل كامل كنيد. همچنين با وجود سيستم اعلان، در صورت تغيير دادن پروفايل كاربران، مي توانيد يك اعلان جديد دريافت كنيد و با اين روش كار مديريت بهتري بر روي برنامه خود داشته باشيد.
به منظور شخصي سازي كردن راحت تر، بيش از 100 تم مختلف بر روي اين نرم افزار وجود دارد كه شما به صورت دلخواه مي توانيد يكي از آنها انتخاب كنيد و محيط واتساپ جي بي را به صورت كامل شخصي سازي كنيد. اين ويژگي در هنگام انتخاب كردن نوع شكل آيكن ها، فونت و اندازه قلم نيز وجود دارد و با خيال راحت مي توانيد يك محيط كاملا شخصي سازي شده را ايجاد كنيد.

واتساپ جي بي چيست +معرفي ويژگي ها
چگونه واتساپ جي بي را فارسي كنيم؟

براي فارسي كردن اين برنامه كافي است به منوي تنظيمات و بخش زبان برويد و از بين زبان هاي موجود فارسي را انتخاب كنيد. واتساپ جي بي به صورت پيش فرض در هنگام نصب يا بعد از نصب كردن و تنظيم مجدد آن به صورت رسمي از زبان فارسي پشتيباني مي كند.
چگونه تم واتساپ جي بي را حذف كنيم؟

براي تغيير ظاهر واتساپ جي بي كافي است بر روي سه نقطه كليك كنيد و سپس با ورود به پخش پوسته ها يا همان Theme، پوسته مورد نظر خود را فعال يا آن را غيرفعال كنيد. همچنين در اين بخش امكان دانلود پوسته هاي جديد نيز وجود دارد.
تنظيمات وضعيت واتساپ جي بي؟

واتساپ جي بي چيست +معرفي ويژگي ها

براي نصب و راه اندازي اين برنامه نياز به تنظيمات خاصي نداريد و همانند نسخه اصلي واتساپ كافي است با شماره موبايل خود در آن ثبت نام كنيد و مراحل دريافت كنيد و وارد كردن آن در برنامه را انجام دهيد.
چگونه در واتساپ جي بي آنلاين بودن را مخفي كنيم؟

براي اينكار بر روي سه نقطه كليك كنيد و سپس به بخش اكانت برويد و در بخش Privacy مي توانيد وضعيت نمايش خود را براي كاربران تغيير دهيد و با اين روش خود را در حالت مخفي قرار دهيد تا كاربران متوجه حضور شما در اين برنامه نشوند.
چگونه آخرين بازديد واتساپ جي بي را ببينيم؟

اين برنامه به گونه اي ساخته شده است كه مي تواند در صورت مخفي كردن وضعيت مخاطب، باز هم زمان آخرين بازديد آن را مشاهده كند. براي اين كار كافي است به صفحه چپ مربوط به مخاطب وارد شويد و به راحتي در بخش بالاي صفحه، زمان ورود كاربر به واتساپ را مشاهده كنيد.
چگونه فونت واتساپ جي بي را تغيير دهيم؟

براي اينكار كافي است به منوي تنظيمات وارد شويد و از بخش تم يا همان شخصي سازي، نوع فونت و اندازه آن را تغيير دهيد. در اين بخش مي توانيد اندازه قلم، نوع آن و حتي رنگ برخي از متون داخل نرم افزار را به صورت اختصاصي تغيير دهيد.

منبع :  https://rayamag.com/blog/%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE-%D8%AC%DB%8C-%D8%A8%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-+-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C%20%D9%87%D8%A7

 

تعمير تلويزيون در اصفهان با سرويس تلويزيوني اديب سرويس

۴۱ بازديد

تعمير تلويزيون در اصفهان  با سرويس تلويزيوني اديب سرويس

http://adibservice.com تلويزيون به عنوان نماينده مشهور سامسونگ با سال ها تجربه در زمينه تعمير هيئت مديره و تلويزيون، آماده استخدام كاركنان با تجربه و متخصص براي تعمير تلويزيون شما در كوتاه ترين زمان و با مناسب ترين قيمت در كنترل محل كار يا خانه شما است. خدمات ارائه شده در اين آژانس شامل موارد زير است:

تعمير انواع تلويزيون.ال سي دي.LED.PLASMA

گارانتي تعمير يك ماهه براي تمام تي وي ها

استفاده از قطعات اصلي در تعمير

تعمير انواع برنامه هاي سه بعد

تعمير انواع پانل با مشكلات خطوط در تصوير، پرش در تصوير، تيره شدن نيم تصوير، خوردگي توسط آب و....

نصب و راه اندازي ديوار و دسكتاپ

سرويس در محل در تهران

مشكلات مربوط به انواع و تون هاي

صدا دارد، نور دارد، عكسي ندارد ... به دليل مشكل پنل يا بخش پردازش تصوير

صدا تصوير دارد، نور ندارد ... از مشكل لامپ تصوير

تصوير نور دارد، صدايي ندارد ... بر اساس مشكل در مادربرد يا منبع تغذيه

خاموش و به طور خودكار روشن ... تخته اصلي يا منبع تغذيه ممكن است آسيب ديده باشد.

خودش را پاك مي كند ... به دليل مشكل در منبع تغذيه و يا در يك ميدان مين.

روشن است و به هيچ عنوان روشن نمي شود ... به دليل مشكلي كه در صفحه اصلي يا قدرت نور آماده به كار وجود دارد و ممكن است چند بار روشن شود.

كاملا پاك شده و بدون علائم حياتي ... تابلو برق مشكل داره .

تصوير پر سر و صدا و بي نظمي است ... به دليل مشكل انرژي يا معدن.

تصوير منفي است ... كارت پردازش تصوير مشكل دارد.

تصوير متزلزل است. تابلوي برق يا پنل معدن ممكن است عامل اين مشكل باشد.

خطوط عمودي يا افقي در تصوير ديده مي شوند.

گير در آرم ... برد مين يه مشكلي داره

تصوير وارونه است.

نيمي از صفحه خالي است و نيمي ديگر تصوير معمولي دارد... برادتيكان يا تابلو مشكل داره .

تلويزيون دير روشن مي شود ... تابلو برق مشكل داره .

تصوير تلويزيون سابليم شده است ... پانل با داشتن يك مشكل است.

تلويزيون كانال ها را به تنهايي تغيير مي دهد ... برد مين يه مشكلي داره

تلويزيون به تنهايي حجم را افزايش و كاهش مي دهد ... كارت مشكل داره .

به محض روشن شدن حجم، به حالت حداكثري مي رود... مادربرد تو دردسر افتاده

پس از هر نوبت، شما بايد كانال را از ابتدا پيدا كنيد ... نرم افزار بردمين مشكل دارد.

تنظيمات را نگه نمي دارد ... هيئت مديره تو دردسر افتاده .

هيچ كانالي در طول جستجو نمي تواند پيدا كند ... مشكل با آنتن سقف و يا تيونر در سرزمين اصلي

تلويزيون گاهي روشن مي شود و گاهي روشن نمي شود ... تخته اصلي يا منبع تغذيه شكسته مي شود.

فلش USB را تشخيص نمي دهد ... بشقاب معدن شكسته است.

پورت HDMI را نمي شناسد ... بشقاب شكسته .

درب سه رنگ زرد-سفيد-قرمز به هم متصل است، اما تصوير نمي آيد ... هيئت مديره اصلي است 

منبع

 

https://git.isis.vanderbilt.edu/RhonaCast4

https://lib02.uwec.edu/ClarkWiki/index.php?title=User:RhonaCast4

https://git.sicom.gov.co/RhonaCast4

http://www.astro.wisc.edu/?URL=http://adibservice.com/

http://jobs.ict-edu.uk/user/17883/

http://ict-edu.uk/user/7300/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=085535d6-d7bb-45cd-af40-6737a6f27d22

https://ezغير مجاز مي باشد.cityu.edu.hk/login?url=http://adibservice.com/

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=RhonaCast4

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:RhonaCast4

https://www.pubpub.org/user/mai-pham-33

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:RhonaCast4

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=http://adibservice.com/

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

 

 

 

سنگ آنتيك بيشتر در چه مواردي كاربرد دارد؟

۴۶ بازديد

 

سنگ آنتيك بيشتر در چه مواردي كاربرد دارد؟

سنگ ها به عنوان يكي از كاربردي ترين تجهيزات براي ساختمان سازي به شمار مي روند كه اين مصالح ساختماني و تزييني را مي توان به انواع اقسام مختلف دسته بندي نمود. برخي از سنگ ها براي بنا و پي ريزي مناسب هستند اما برخي از آنها به عنوان نما و يا تزيين بخش هاي مختلف ساختمان بكارگرفته مي شوند. پس در ابتدا بايد مشخص كنيد كه قصد چه كاربردي از سنگ مورد نظر خود داريد تا بتوانيد بهترين انتخاب را داشته باشيد. سنگ آنتيك، سنگ مرمر، سنگ تراورتن، لاشه سنگ و... از جمله كاربردي ترين سنگ ها به شمار مي روند كه قبل از خريد آنها بايد به نكات مختلفي دقت داشته باشيد. انتخاب مركز خريد معتبر يكي از اصلي ترين نكات حائز اهميت به شمار مي رود چرا كه بي شك مراكز معتبر فروش سنگ، بهترين و باكيفيت ترين سنگ ها را در اختيارتان قرار خواهند داد. قيمت سنگ ها نيز با يكديگر متفاوت است و با توجه به بودجه مالي خود خواهيد توانست سنگ مورد نظر را انتخاب كنيد. در ادامه توضيحات كامل تري از اين قبيل ارائه نموده ايم:

سنگ آنتيك چيست؟

سنگ آنتيك به عنوان يكي از كاربردي ترين سنگ هاي تزييني به شمار مي رود. اين سنگ ها مقاومت بسيار بالايي داشته و به دليل متنوع بودن رنگ خود، امكان استفاده در بخش هاي مختلف ساختمان را دارند. سنگ هاي آنتيك معمولا در اندازه هاي كوچك عرضه مي شوند و به همين دليل نصب آن نيز ساده بوده و ميزان هدر رفت كمتري نسبت به ساير انواع سنگ ها خواهد داشت. سنگ آنتيك امكان استفاده در بخش هاي مختلف ساختمان اعم از فضاهاي داخلي و خارجي را دارد و به دليل عايق بودن، معمولا در پشت شومينه، تلويزيون، بخاري و... نصب مي شود. تزيين ستون منزل با سنگ آنتيك بهترين نتيجه را به ارمغان خواهد آورد و مي توانيد از چندين رنگ به صورت تركيبي استفاده كنيد. سنگ هاي آنتيك را مي توان در اماكن مرطوب نيز استفاده كرد و به دليل استفاده از چسب براي نصب آن، امكان افتادن و يا جدا شدن آن بسيار پايين است.

انواع سنگ آنتيك

سنگ هاي آنتيك از نظر رنگ به انواع مختلفي دسته بندي مي شوند. اين سنگ ها از ذرات ريز سنگ ها كه به همراه رزين مخصوص فشرده شده اند به وجود مي آيند و در حالت كلي به دو نوع طبيعي و مصنوعي دسته بندي مي شوند. در ادامه هريك از انواع سنگ آنتيك را مورد بررسي قرار داده ايم:

سنگ آنتيك طبيعي:در ساخت سنگ هاي طبيعي از خرده ريزه هاي سنگ هاي: تراكيت، گرانيت، دياباز، سينيت و آندزيت استفاده نخواهد شد چرا كه اين سنگ ها بسيار سخت بوده و برش و صيقل دادن آنها دشوار است. سنگ هاي تراورتن بهترين انتخاب براي ساخت سنگ هاي آنتيك هستند و از اين رو سنگ هاي آنتيك مصنوعي از خرده هاي سنگ تراورتن تهيه مي شوند.

سنگ آنتيك مصنوعي: سنگ هاي آنتيك مصنوعي در انواع قالب ها و سايزهاي مختلف ساخته مي شوند و به دليل ساختار ويژه خود نيازي به تخلخل براي چسبيدن به ملات نخواهند داشت. اين سنگ ها مقاومت زيادي داشته و در صورت نصب درست، به سختي از ديوار جدا مي شوند.

لاشه سنگ

لاشه سنگ يكي از كاربردي ترين سنگ هاي ساختمان سازي است كه اين نوع سنگ ها براي پي ريزي و بناي ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد. سنگ هاي لاشه در دو نوع لاشه و مالون ارائه مي شوند كه سنگ هاي لاشه هيچگونه چكش خواري ندارند اما بر روي سنگ هاي مالون چكش خواري انجام مي شود. سنگ هاي مالون به عنوان يكي از انواع سنگ آنتيك شناخته مي شود. سنگ هاي لاشه از انفجار در معادن سنگ به وجود مي آيند و همانگونه كه به صورت طبيعي شكسته اند مورد استفاده قرار مي گيرند. توجه داشته باشيد كه لاشه سنگ ها به صورت پودر شده در صنايع مختلف نيز كاربرد دارند. لاشه سنگ ها پس از ساييده شدن لبه هاي تيز به عنوان كفپوش و ديوارپوش نيز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

خريد لاشه سنگ

براي خريد لاشه سنگ راه هاي مختلفي پيش رو خواهيد داشت و در حالت كلي اين روش ها به دو نوع حضوري و غيرحضوري دسته بندي مي شوند. منظور از خريد حضوري لاشه سنگ، مراجعه به مراكزي است كه در سطح شهر فعاليت مي كنند. خريد سنگ از اين مراكز معايبي به دنبال خواهد داشت كه از جمله مهمترين معايب آن مي توان به وقت گير بودن آن اشاره كرد. خريد لاشه سنگ از وب سايت هاي اينترنتي بهترين روش است چرا كه از اين طريق مي توانيد در كوتاه ترين زمان ممكن انواع اقسام سنگ هاي مختلف را خريداري كنيد. شركت ما يكي از بهترين مراكز در اين زمينه شناخته مي شود كه پس از خريد، سنگ هاي خريداري شده را در كوتاه ترين زمان ممكن جلوي درب منزل تحويل خواهيد گرفت.

 

 

نماي رومي

نماي ساختمان به عنوان يكي از مهمترين بخش ها در ساختمان سازي شناخته مي شود و چنانچه به دنبال يك نماي خاص و باشكوه هستيد مي توانيد نماي رومي را براي ساختمان خود انتخاب كنيد. نماي رومي را مي توان به انواع اقسام سنگ هاي مختلف اجرا نمود كه از جمله مهمترين آنها مي توان به سنگ هاي: گرانيت، تراورتن، سنگ آهك و مرمر اشاره كرد. البته سنگ تراورتن به عنوان بهترين انتخاب براي اجراي نماي رومي است چرا كه هم وزن پاييني داشته و هم به دليل قابليت صيقل پذيري بالا مي توان جلوه زيبايي به ساختمان بخشيد.

قيمت نماي رومي

قيمت به عنوان اصلي ترين مولفه براي خريد سنگ شناخته مي شود كه براي قيمت سنگ نماي رومي نمي توان رقم ثابتي در نظر گرفت. به دليل تنوع بالا در سنگ هاي نماي رومي، هريك از آنها ميزان قيمت متفاوتي نسبت به يكديگر خواهند داشت. قبل از اجراي نماي رومي مي توانيد به سامانه اينترنتي شركت ما مراجعه كرده و قيمت دقيق هريك از انواع سنگ هاي نماي رومي را مورد بررسي قرار دهيد. مسئولين شركت ما به منظور جلب رضايت مشتريان خود اقدام به ارائه بهترين و باكيفيت ترين سنگ ها با نازلترين قيمت ها نموده است و مي توانيد قيمت هاي ارائه شده را با ساير مراكز نيز مقايسه كنيد.

برگرفته از وب سايت سنگ وزين https://sangevazin.com/

 

https://squareblogs.net/bbplerufo2
https://yorfriends.com/blogs/post/5602
https://www.victoriaeducation.co.uk/activity/p/1011220/
https://u-ssr.com/read-blog/17173
https://kason97179866.wordpress.com/2021/12/16/%d9%be%db%8c%d8%b4-%d8%a7%d8%b2-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%b3%d9%86%da%af-%d9%85%d8%ad%d8%aa%d9%88%d8%a7%db%8c-%d8%b2%db%8c%d8%b1-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%af/

 

دوربين مدار بسته چيست؟

۴۱ بازديد

دوربين مدار بسته چيست؟

سيستم مدار بسته يك نوع سيستم نظارت تصويري است كه از دهه 1940 براي اولين بار توسط شركت زيمنس AG براي مشاهده پرتاب راكت Peenemunde در آلمان مورد استفاده قرار گرفت. دوربين مدار بسته، همانطور كه از نامش بر مي آيد، يك سيستم بسته است كه تمامي اجزاي آن به طور مستقيم به يكديگر متصل بوده و سيگنال آن به طور عمومي توزيع نمي گردد. اين امر بر خلاف سيستم هاي پخش تلويزيوني است كه هر گيرنده اي مي تواند سيگنال آن را دريافت كند.

دوربين هاي مدار بسته از نظر نوع سيگنال به سه دسته دوربين هاي آنالوگ، دوربين هاي آنالوگ HD و دوربين هاي تحت شبكه يا IP تقسيم بندي مي شوند. هر كدام از اين دوربين ها داراي تكنولوژي متفاوتي هستند كه با توجه به كاربري هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند.

كاربرد هاي دوربين مدار بسته

از دوربين هاي مدار بسته به طور اخص در مكان هاي امنيتي و و نظارتي مانند فروشگاه ها، بانك ها، موسسات دولتي و … استفاده مي گردد. چندين مثال از كاربرد هاي مختلف آن در زير آمده است:

  • نظارت بر كنترل ترافيك در سطح كلان شهر ها
  • مورد استفاده در اماكن خصوصي، منازل، شركت ها، مدارس و مهد كودك ها
  • حمل و نقل عمومي
  • در ماركز تجاري
  • در استاديوم هاي ورزشي
  • استفاده در اتوبوس هاي شهري براي كنترل خرابكاري.
  • كنترل خطوط  توليد در كارخانه ها
  • و

اجزاي يك سيستم مدار بسته

يك سيستم مداربسته داراي اجزاي مختلفي از جمله دوربين، دستگاه ضبط، كابل و سيم هاي مخصوص، منبع تغذيه و تجهيزات جانبي است كه در زير به برخي از آنها اشاره مي كنيم.

دوربين مدار بسته

يكي از اجزاي مهم در يك سيستم مدار بسته، دوربين است. دوربين ها وظيفه ارائه تصاوير را بر عهده دارند كه با توجه به كاربرد آنها در انواع مختلفي از بدنه هاي پلاستيكي و فلزي در اشكال مختلف دام، بولت، اسپيد دام، مينياتوري و … ارائه مي گردند. سنسور ها و يا چيپ هاي تصويري جزء مهمي در داخل دوربين هستند كه وظيفه تبديل نور دريافتي از تصاوير به سيگنال هاي الكتريكي را دارند.

چيپ هاي تصوير بكار رفته در دوربين هاي مدار بسته از دو نوع CMOS  و CCD  هستند. بخش ديگر لنز هاي بكار رفته در آن هستند كه مي توانند از نوع لنز ثابت، وريفوكال و وريفوكال موتوردار باشند. هر كدام از اين لنز ها داراي فاصله كانوني هاي متعددي هستند. به طور كلي هرچه فاصله كانوني لنز كمتر باشد تصويري وايدتري ارائه مي دهد. براي مثال تصاوير ايجاد شده توسط يك لنز 2.8 ميليمتري تصويري بازتر و وسيع تري از يك لنز 6 ميليمتري دارد اما به همين نسبت عمق تصوير در لنز 6 ميليمتري بيشتر است.

دستگاه ضبط دوربين مدار بسته

يكي از اصلي ترين قسمت هاي دوربين مداربسته دستگاه ضبط است. روش هاي متفاوتي براي ضبط تصوير در دوربين هاي مداربسته وجود دارد. براي مثال دستگاه VCR كه يكي از قديمي ترين دستگاه هاي ضبط در تجهيزات مدار بسته هستند كه امروزه استفاده از آنها به كلي منسوخ گرديده است و دستگاه ديگري با نام دستگاه ضبط DVR كه مخفف عبارت Digital Video Recorder است جايگزين آن شده است. در DVR تصاوير ابتدا به صورت ديجيتال در آمده و سپس در هارد ديسك ضبط مي شوند.  دستگاه ضبط NVR و يا Network Video Recorder نيز يك دستگاه ضبط براي دوربين هاي تحت شبكه است كه به دليل پشتيباني از نرم افزار هاي مختلف توسط آن داراي قابليت هاي ويژه و منحصر به فردي است.

 

مانيتور

تصوير ارائه شده توسط دوربين مي بايست از طريق يك صفحه نمايشگر كنترل شوند. از جمله ويژگي هاي مهم در انتخاب يك نمايشگر مناسب مي توان به اندازه، كيفيت تصوير و نوع اتصالات(پورت CVBS، پورت VGA و پورت HDMI) آن اشاره نمود.

 

مطلب فوق شرح مختصري از اجزاي اصلي يك سيستم مداربسته است. از ساير اجزاي تشكيل دهنده يك سيستم مدار بسته مي توان به انواع كابل هاي انتقال داده و انتقال برق اعم از كابل كواكسيال، كابل شبكه، كابل HDMI، كابل VGA، كابل LAN و … انواع اتصالات از قبيل سوكت شبكه و فيش هاي BNC و AV  و …اشاره نمود. همچنين پيشرفت هاي اخير در اين تكنولوژي امكان استفاده از قابليت هاي بسيار پيچيده اي را ممكن ساخته است كه شامل انواعي از تكنولوژي هاي ارتقا كيفيت تصاوير مانند Defog، WDR، و … همچنين نرم افزار هاي تجزيه تحليل مانند شمارش افراد، تشخيص چهره و .. است.

 

 

 

مطالب مرتبط:

  1. نحوه محاسبه يو پي اس براي دوربين مدار بسته
  2. مقالات جديد درباره تكنولوژي هاي دوربين هاي مداربسته
  3. EIS در دوربين مدار بسته
  4. آموزش دوربين مدار بسته HD و FULL.HD