دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

روناتا، انتخاب اول افرادی که به زیبایی خود اهمیت می‌دهند

۲۲ بازديد

 

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی روناتا : انتخاب اول خانم های جذاب

 

خرید لوازم آرایشی برای بانوان یکی از خریدهای بسیار جذاب است. اکثر خانم‌ها به دلیل تمایل بیشتر به زیبایی و زیباتر دیده شدن به سمت خرید محصولات آرایشی و بهداشتی می‌روند. در نتیجه باید هنگام خرید، چه از لحاظ کیفیت محصول و چه تناسب آن محصول با نوع پوست خود، دقت لازم را داشته باشند.

محصول بی‌کیفیت یا نامتناسب با نوع پوست می‌تواند آسیب جبران‌ناپذیری به پوست بدن یا صورت وارد کند و تبعات زیادی به همراه دارد. چه بسا با خرید یک محصول ارزان و بی‌کیفیت آسیبی به پوست خود بزنیم که برای جبران آن باید چندین برابر آن محصول هزینه کنیم.

امروزه خرید اینترنتی لوازم آرایشی رایج شده است و بخش زیادی از درآمد خانوارها صرف تهیه انواع لوازم آرایشی و بهداشتی می‌شود. روناتا یک فروشگاه اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی است که با جشنواره های پی در پی، تخفیف های بسیار ویژه ای را برای مشتریانش در نظر می *******د. از انواع ضد آفتاب و شامپوها گرفته تا انواع رژها و کرم‌پودرها و سایر لوازم آرایشی و بهداشتی.

چرا خرید لوازم آرایشی اهمیت دارد؟

همانطور که گفتیم لوازم آرایش یکی از عمده خریدهای خانواده‌ها و به ویژه خانم‌های جوان است. به شکلی که افراد زیادی برای زیبایی پوست و سلامت آن هزینه‌های گزافی می‌کنند. با نگاهی به آمار و ارقام خرید محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران متوجه اهمیت این موضوع خواهیم شد.

e1_e0gj.jpg

تاثیر لوازم آرایش بر زیبایی

تاثیری که لوازم آرایش بر زیبایی چهره دارد بر کسی پوشیده نیست. از زیباتر شدن چهره گرفته تا برطرف کردن عیوب و نواقص صورت و پوست با لوازم آرایش امکان‌پذیر است.

داشتن موها و ناخن‌هایی زیبا، پوستی خوب و لطیف می‌تواند به خاطر استفاده از وسایل آرایشی و بهداشتی مرغوب باشد.

بالا بردن اعتماد به نفس و ایجاد حس خوب

از لحاظ روانشناسی هر انسانی و به ویژه خانم‌ها تمایل به زیبایی دارند و حس مثبت و خوبی از دیدن زیبایی می‌گیرند.

یک پوست خوب می‌تواند باعث شود زیباتر و جوان‌تر به نظر برسید. تصور کنید بتوانید با ریمل یا مداد چشم‌های خود را جذاب و گیرا یا درشت‌تر کنید، یا با رژ گونه جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر برسید.

با استفاده از لوازم آرایش و زیباتر شدن کاملا حس خوبی که در اطرافیانتان ایجاد می‌شود و انرژی‌های مثبتی را که به شما باز می‌گردد، درک خواهید کرد.

ضمنا با زیباتر شدن، اعتماد به نفس بالاتری خواهید داشت.

لوازم آرایش با کیفیت و تاثیر آن روی پوست

خرید اینترنتی لوازم آرایش با کیفیت نقش مهمی در سلامت پوست دارد و همواره توصیه ما خرید این وسایل از جاهای معتبر است. مواد بی کیفیت می‌تواند صدمه زیادی به پوست بزند و مشکلات جدی برای آن به وجود آورد.

البته منظور ما از خرید لوازم با کیفیت همیشه خرید گران‌قیمت‌ترین آن‌ها نیست، بلکه یک محصول با قیمت متناسب با پوست نیز می‌تواند کیفیت خوبی داشته باشد.

در نتیجه همیشه فریب قیمت محصول را نخورید و ببینید چه برندی با چه کیفیتی برای پوستتان زیبایی را به ارمغان می‌آورد.

با توجه به آب‌ و ‌هوایی که در آن زندگی می‌کنید ممکن است یک محصول به پوستتان سازگار باشد و یک محصول خیر. پس همه چیز را مد نظر قرار دهید.

همچنین در لوازم آرایش انواع ویتامین‌ها به کار می‌رود که به شادابی پوست کمک می‌کند. امروزه در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی انواع مواد ویتامینه و پروتئینه استفاده می‌شود تا سلامت پوست و موهایتان را تامین کند.

خرید اینترنتی محصولات آرایشی

از آن جایی که لوازم آرایشی ارتباطی مستقیم با پوست و سلامت آن دارد، اکثر افراد در خرید آن احتیاط به خرج می‌دهند و تمایل دارند از جایی خرید کنند که آن محصول علاوه بر قیمت مناسب، کیفیت خوبی نیز داشته باشد.  خرید اینترنتی لوازم بهداشتی با کیفیت می تواند سلامت، لطافت و زیبایی پوست شما را تضمین کند.

در حال حاضر خریدهای اینترنتی برای وسایل و محصولات آرایشی بسیار رایج شده است. فرض کنید برای خرید یک وسیله باید در شلوغی شهر و ترافیک رفت‌ و ‌آمد کنید، گرما و سرما را تحمل کنید تا به فروشگاه مورد نظر بروید.

حالا دیگر نیازی به این کار نیست. با یک جستجوی ساده محصول مورد نظر در گوگل، به راحتی می‌توانید در هر جای شهر و کشور که هستید با خیال راحت از روناتا خرید اینترنتی انجام دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

e2_0s7i.jpg

سعی کنید هنگام خرید از معیارها و استانداردهای انتخاب آن محصول اطلاع داشته باشید تا جنس بی‌کیفیت و قلابی به پوستتان صدمه نزند.

اگر به شکل اینترنتی خرید می‌کنید حتما از معتبر بودن فروشگاه مطمئن شوید و اصالت محصول را بررسی کنید.

همچنین در این بازار گسترده حواستان به کلاهبردارهای مجازی و اینترنتی باشد، اشخاصی که در ازای گرفتن پولتان محصول با کیفیتی برایتان ارسال نمی‌کنند و جنس قلابی برایتان می‌فرستند. پس در چنین شرایطی یک فروشگاه مجازی مطمئن باعث آرامش خیال خواهد شد.

روناتا، انتخاب اول افرادی که به زیبایی خود اهمیت می‌دهند

همانطور که گفتیم خرید لوازم و محصولات آرایشی به صورت مجازی و اینترنتی و این که از آن محصول و فروشنده مطمئن باشید همواره دغدغه افراد زیادی است.

نداشتن اعتماد به فروشگاه اینترنتی مورد نظر، نداشتن اطمینان از کیفیت محصولات یا ارسال نکردن آن‌ها، تقلب بودن محصولات و بسیاری مشکلات دیگر ممکن است گریبان‌گیر خریداران فضای مجازی شود.

امروزه استفاده از لوازم آرایشی و مراقبتی تقلبی در مقایسه با اصل بسیار شایع است و وجود لوازم فیک گاهی آنقدر زیادتر می‌شود که دیگر تشخیص آن از اصل بسیار دشوار خواهد بود.

خیلی از افراد تنها به این دلیل که این مواد قیمت پایین‌تری دارند از لوازم فیک و تقلبی استفاده می‌کنند، اما اگر کمی درباره خطراتی که متوجه آن‌ها است بدانند، هرگز مرتکب این اشتباه نخواهند شد.

در واقع مواد آرایشی بهداشتی تقلبی موادی هستند که با نام برندهای معتبر در بازار به فروش می‌رسند، اما محتویات درون بسته‌های آن‌ها در جایی دیگر تولید می‌شود و هیچ کنترلی روی ترکیبات استفاده شده در روند تولید وجود ندارد.

البته بعضی اوقات مردم آگاهی و اطلاعات کافی از ضررهای این مواد ندارند و تنها به دلیل نام یک برند برای خرید اقدام می‌کنند. به همین دلیل در ادامه قصد داریم بیان کنیم که چرا نباید از لوازم فیک به جای اصل استفاده کرد.

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی روناتا، بستری امن و مطمئن برای خرید محصولات با کیفیت به وجود آورده است. روناتا با داشتن انواع محصولات بهداشتی و آرایشی خریدی آسان برای مشتری‌ها به وجود می‌آورد.

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی روناتا علاوه بر عرضه محصولات با کیفیت، محصولاتی با قیمت ارزان و مناسب نیز برای خریداران فراهم آورده است. روناتا با داشتن درگاه پرداخت بانکی امن، تضمین اصالت کالاها و تیم پشتیبانی خوب، گامی در راستای رفاه خریداران لوازم آرایش به شکل اینترنتی برداشته است.

با اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی روناتا خرید کنید و کالای خود را درب منزل تحویل بگیرید. روناتا شرایطی را نیز فراهم کرده است که بتوانید هزینه کالا را پس از دریافت آن در محل پرداخت کنید.
این فروشگاه معتبر انتخاب اول افرادی است که به زیبایی خود اهمیت می‌دهند و دوست ندارند اسیر هزینه‌های اضافی ناشی از استفاده از محصولات قلابی و بی‌کیفیت شوند.

 

درمان اختلال اضطرابی و استرس پس از سانحه

۱۷ بازديد

درمان اختلال اضطرابی و استرس پس از سانحه

استرس هایی اختلال محسوب میشوند که در رفتار، شخصیت و منش آدمی تاثیر بگذارند. برای مثال شخصی مهربان و دارای روابط عمومی قوی است اما پس از این عارضه دچار  اختلال شخصیت میشود. یعنی نوع رفتار او تغییر میکند. علاقه مندی هایش با گذشته تفاوت میکند. مشاوره خانواده روانشناسی آوان پیشنهاد میکند در این صورت حتما مشاوره بگیرند. تغییر در خلق و خو، تغیر در روح و روان و تغییر در روش زندگی نیاز به مشاوره روانشناسی دارد. اگر احساس میکنید ظاهر و فیزیک بدنتان دچار پژمردگی شده و شادابی گذشته را ندارد شک نکنید روح شما افسرده شده است. اگر بدون دلیل دچار نگرانی و هراس میشوید و دلهره دارید حتما با یک کارشناس مشورت کنید.

 

علائم اختلال اضطرابی

علائم اختلال اضطرابی استرس بدون دلیل، دلهره و دلشوره است. از دیگر علائم اختلال اضطرابی به تنیدگی و سردرگمی میتوان اشاره کرد. شما هر روز به اطرافیان خود میگویید : « نمیدونم چرا چند وقته دلم شور میزنه.. »، « نکنه بره و نیاد » « نکنه تو راه اتفاقی براش بیوفته » و بعد احساس میکنید واقعا قرار است اتفاقی بیوفتد و بی قرار میشوید. این طبیعی نیست. البته اشاره کنیم که بانوان هنگام نزیدک شدن به پریود چنین حالتی دارند. آقایان نیز هر از چندگاهی ممکن است دچار استرس شوند که خود منشا آ ن را ندانند. این حالتها هم طبیعی هستند. اگر در طول هفته بیش از سه بار بی قراری و استرس شدید داشتید و یا این حالت ماه ها ادامه داشت، بدانید دچار اختلال شده اید. اما جای نگرانی نیست زیرا درمان میشوید.

 

از دیگر علائم اختلال اضطرابی میتوان به  پریشانی، خواب ناآرام، در برخی موارد بوجود آمدن تیک و لکنت زبان اشاره کرد. نداشتن تمرکز و عدم بهره گیری صحیح از هوش و توان جسمی و احساس نا امنی روحی نیز حاصل این اختلال میتواند باشد

علائم اختلال استرس پس از سانحه

علائم اختلال استرس پس از سانحه به صورت های مختلف جلوه میکند. افسردگی، در خود تنیدگی، بیقراری، ترک کار، ترک علایق و امور زندگی همراه با اضطراب و هیجانات منفی. علائم اختلال استرس پس از سانحه ممکن است درونی و پنهان باشد. این اختلال بر روح و جسم فرد تاثیر خواهد گذاشت. ریزش مو، از دست دادن طراوت و شادابی، درد گرفتن عضلات حتی در حد اسپاسم و ضعیف شدن قوای جسمانی. علائم اختلال استرس پس از سانحه بیشتر به صورت رفتاری بروز میکند. ترس و وحشت شدید، نامنظم شدن خواب به صورت کابوس دیدن و پریدن از خواب  و فوبیا.

 

 

تعریف اختلال استرس پس از سانحه

تعریف اختلال استرس پس از سانحه بروز مشکلات روحی و جسمی به صورت های پیدا و پنهان در فرد است. که فرد یا دچار سانحه شده و یا حادثه ای را از نزدیک دیده است. این سوانح ممکن است طبیعی بوده یا به دست انسان اتفاق بیفتد. برای تعریف اختلال استرس پس از سانحه به چند حادثه اشاره میکنیم. حوادث طبیعی از قبیل سیل، زلزله، آتش سوزی و غیره. حوادثی مانند تصادف و انفجار ترقه هم در ایجاد اختلال دخیل هستند. اتفاقاتی چون ربوده شدن فرد به وسیله آدم ربایان، تجاوز جنسی، تهدید با سلاحهای سرد و کیف قاپی هم باعث بروز این اختلال میشوند. در تعریف اختلال استرس پس از سانحه یادی میکنیم از جنگ و جنگاوران. این اختلال در میان رزمندگان به شدت رواج دارد. انفجار مین، خمپاره و دیدن پیکرهای زخمی و شهادت همرزمان و دوستان.

 

ابتلا به اختلال استرس پس از سانحه

تشخیص ابتلا به اختلال استرس پس از سانحه فقط از عهده کارشناسان برمی آید. زیرا هر حادثه و یا سانحه بر روی همه تاثیر میگذارد. ولی این اثر پس از مدتی رفع شده و فرد با آن کنار می آید. ابتلا به اختلال استرس پس از حادثه برای کسانی تعریف میشود که عوارض روحی و جسمی ماندگار دربرداشته باشد. یعنی بیش از یک ماه بیمار با این عوارض همراه باشد. در این صورت لازم و ضروری است به یک روانشناس مراجعه نموده و در صدد بهبود بیماری برآید. اطرافیان بیمار نیز با مشاوره به او کمک نمایند.

 

نکاتی که لازم است هر فرد در مواجهه با این اختلال بداند. اگر خود دچار شدید به هیچ عنوان زندگی روزمره خود را ترک نکنید. به تفریحات خود ادامه دهید. از کسانی که برای شما یاد آور حادثه هستند دوری نکنید. با نزدیکان خود در مورد حادثه حرف بزنید. بپذیرید که برای هرکسی ممکن است چنین حوادثی پیش بیاید. با خود تکرار کنید که زندگی ادامه دارد و من باید با این اتفاق کنار بیایم. از تغذیه سالم و به موقع غافل نشده و آن را ترک نکنید. راه های درمان را در پیش بگیرید و خود را موظف به عمل نمایید

 

درمان اختلال استرس  پس  از سانحه

درمان اختلال استرس پس از سانحه، با توجه به اهمیت اختلال PTSD، طیفی از انواع درمان­ها در نظر گرفته می­شود. از درمان­های شناختی- رفتاری گرفته تا مداخلات دارویی و روان­ درمانی­های حمایتی و بینش گرا.

 

در کمک و درمان افراد مبتلا به ااختلال استرس پس از سانحه، تشخیص به موقع و زودهنگام مشکل و مداوای سریع و موثر نکته مهمی است. مرکز مشاوره و روانشناسی روانشناسی آوان با جمعی از روانشناسان و مشاورین متخصص و حرفه­ای آماده همکاری و ارائه خدمات لازم و کاربردی به شما می­باشد.

 

 

درمان شناختی- رفتاری: تاکید این رویکرد بر اصلاح و تغییر باورهای ناکارآمد و غیر منطقی است که در خصوص تروما در فرد شکل گرفته است. تکنیک گرا و مشارکتی بودن این روش درمانی از نقاط قوت آن محسوب می­شود. درمانگر در جلسات درمان پا به پای بیمار در تجربه مجدد حادثه و شناسایی افکار منفی مربوطه پیش می­رود، سپس با چالش و زیر سوال بردن افکار ناسازگار، بیمار را در  اصلاح و جایگزینی افکار مثبت در خود همراه می­کند.

حساسیت زدایی منظم با حرکات چشم

درمانگر با آموزش مراجعه به حرکات سریع چشم به چپ و راست او را تشویق می­کند تا خاطراتی کوتاه  از تروما را در ذهن خود تصور کند و آن­ها را در حضور درمانگر مجدد تجربه نماید. با این تکنیک، از میزان بار هیجانی تجربیات ابتدایی کاسته می­شود و بیمار می­تواند برخورد منطقی­تری داشته باشد.

آرام سازی عضلانی پیشرونده(ریلکسیشن): در این فن مشهور و مناسب، افرادی که درگیر تنش و اضطراب هستند یاد می­گیرند که چطور در شرایط اضطراری و پر از تنش خود را آرام کنند.

حساسیت زدایی منظم: تکنیک بسیار کاربردی در مشکلات اضطرابی و فوبیاهاست. اولین قدم در این روش، تهیه سلسله مراتبی از مراحل اضطراب و اولویت بندی آن­ها بر اساس میزان اضطراب تولید کننده در بیمارمی­باشد؛ سپس بیمار و درمانگر از پایینترین سطح لیست شروع به رویارویی و مواجه تدریجی با موقعیت مولد اضطراب می­کند، این کار تاجایی ادامه می­یابد که مراجعه تمام موارد لیست را در حضور درمانگر و هم چنین در خارج از درمان به طور مستقل تمرین و اضطراب زدایی کند.

خودگویی ­های مثبت علیه استرس: به بیماریاد داده می­شود در مواقع اضطرابی با استفاده از کلام و جملات مثبت هم چون: “آرام باش”، “تو می­توانی”، خود را آرام نماید. با این تکنیک علاوه بر کاهش تنش، به ارتقای حس مثبت فرد به خود و توانمندی­هایش نیز کمک می­شود.

https://muhammadzaid1.blogspot.com/2022/06/blog-post.html

http://www.community.runanempire.com/index.php?p=/discussion/285526/%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%AA%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9-%D8%B1%D8%A7%D9%87%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9?new=    

 

 

https://muhammadzaid1.blogspot.com/2022/06/blog-post.html

https://sites.google.com/view/ew5fd/home

https://corosocial.com/read-blog/112416

https://medium.com/@coniya6844/%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%DA%A9%D8%A7%D9%88%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%AB%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%DA%A9%D8%A7%D9%88%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-510d67f52f84  

https://nftmarketnews.wordpress.com/2022/06/01/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%86%da%a9%d8%a7%d9%88%db%8c-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%d8%ab%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%8c-%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%86%da%a9/

https://www.liveinternet.ru/users/muhammadzaid2/post492690928/

https://www.evernote.com/shard/s649/sh/29d9b450-177e-9770-3a11-99ef844feec8/7e235f2fe78615086af3b1c658d79d4b

https://app.box.com/s/0e3amd2caqckgymtonfl0hvxx6vqtu2c

https://telegra.ph/%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%DA%A9%D8%A7%D9%88%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%AB%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86--%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%DA%A9%D8%A7%D9%88%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-06-01

https://diigo.com/0os2r0

https://site-4726777-9973-918.mystrikingly.com/blog/a2caf41ed5c

https://www.pearltrees.com/zaidseo90/item447234063

https://splashy-fuchsia-63e.notion.site/b7f10dd5f64c4e7ea43fbd949bcb3b98

https://www.merchantcircle.com/blogs/seo-ace-india1-new-york-ny/2022/6/-/2241248

https://penzu.com/p/ce9477cb

https://writeupcafe.com/%d8%b1%d8%a7%d9%87%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%b1%d8%a7%d8%ac%d8%b9%d9%87-%d8%a8%d9%87-%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%ae/

https://all4webs.com/muhammadzaid/158515751607170515751585160715?19420=33679

https://squareblogs.net/h930ccat28

 

برنامه ریزی رتبه های برتر

۱۹ بازديد

 

 

برنامه ریزی رتبه های برتر

یکی از دغدغه های داوطلبان و یا سوال همیشگی آنها از دپارتمان رتبه برتر حرف آخر، برنامه ریزی رتبه های برتر است. اینکه داوطلبان رتبه برتر چگونه برنامه ریزی کردند؟ چه نکاتی را در برنامه ریزی خود رعایت یا انجام داده اند و سوالاتی این قبیل، دغدغه همیشگی کنکوری هاست. امروز قصد داریم که در دپارتمان رتبه برتر حرف آخر به این سوالات پاسخ دهیم.

برنامه ریزی رتبه های برتر و افرادی که پیش تر با شیوه های خاص مطالعاتی خود موفق به قبولی در رشته های مورد نظر خود با رتبه های تک رقمی یا دو رقمی شده اند، می تواند برای سایر داوطلبان نیز راهنما و الگوی مناسبی باشد. چراکه این افراد علاوه بر تلاش مستمر و پیگیری های شبانه روزی در راستای رسیدن به اهداف خود، اصول و برنامه مشخصی برای مطالعه دارند که رعایت آنها و دقت در پیاده سازی جزئیات موجود در این برنامه ریزی، علت اصلی موفقیت این افراد به حساب می آید. این در حالی است که بسیاری از داوطلبان به رغم سعی فراوان و صرف وقت زیاد، عملکرد موفقی ندارند. یقینأ علت این امر به عدم یک راهکار و روش خاص باز می گردد که باعث به ثمر ننشستن زحمات آنها خواهد شد. به همین دلیل در این مطلب به سراغ رتبه برترهای کنکور رفته ایم تا با بررسی نوع برنامه ریزی و روش مطالعه آنها برای کنکور، بهترین راهکار را برای سایر داوطلبان کنکور استخراج کرده و برای قبولی در رشته های تاپ و مطرح، پیشنهاد کنیم. بنابراین با ما همراه باشید تا در ادامه نکات و اصول مهم برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور را شرح داده و ارائه نمائیم.

 

تفاوت برنامه ریزی نفرات برتر کنکور با سایر افراد

اساسأ هر کار، پروژه، فعالیت و طرحی؛ مستلزم داشتن یک سری ویژگی و مشخصه است که تنها در صورت برخورداری از آنها می توان از موفقیت در فرآیندهای مذکور، اطمینان پیدا کرد. برنامه ریزی برای کنکور نیز از این قاعده مستثنی نبوده و نیازمند ویژگی هایی است که هر داوطلب می بایست قبل از هر اقدام به آن ها توجه داشته باشد. این ویژگی ها عمدتأ بسیار ساده به نظر می رسند اما همین نکات پیش پا افتاده، تاثیر مهم و عمده ای در موفقیت و آینده شما به عنوان داوطلب کنکور، خواهد داشت. بنابراین در طرح ریزی یک روند مطالعاتی عالی برای کنکور، باید به ویژگی های آن که در بخش بعدی به آن می پردازیم، توجه نمائید.

 

ویژگی های یک برنامه ریزی خوب

همانطورکه اشاره شد، صرفأ هر طرح و شیوه ای که برای خواندن دروس کنکور در نظر گرفته می شود، نمی تواند نتایج مناسبی به دنبال داشته باشد.

لذا در ادامه برخی ویژگی های مهم برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور را برخواهیم شمرد:

 

اختصاصی بودن برنامه

شما به عنوان یک فرد با ویژگی ها و اهداف خاص، نیازمند یک برنامه ریزی متناسب با خصوصیات و شرایط انحصاری خودتان هستید و نمی توانید از برنامه ای که برای اهداف و ویژگی های فرد دیگری طراحی شده، استفاده کنید.

 

برنامه ای انعطاف پذیر

از آنجایی که زندگی هر فرد سرشار از موضوعات و اتفاقات پیش بینی نشده است، بایستی برنامه مطالعه برای کنکور به نحوی طرح ریزی شود که جایی برای این موارد نیز وجود داشته باشد. مثلا ممکن است در ساعاتی که برای مطالعه یک درس در نظر گرفته اید، موضوعی غیر منتظره پیش بیاید که مجبور به جا به جایی برنامه خود شده و در ساعت دیگری از روز، آن را جبران نمائید. این نکته ای مهم است که معمولا در برنامه ریزی رتبه های برتر به چشم می خورد.

 

داشتن تناسب با اهداف

با توجه به اینکه قبولی در رشته های مختلف، مستلزم درصدهای متفاوت بوده و به طور کلی هدف هر فرد از شرکت در کنکور با دیگری متفاوت است، بایستی برنامه ریزی درسی نیز کاملا با این موضوعات در تناسب باشد. بنابراین افرادی که در پی قبولی در رشته های سطح بالا و محبوب نظیر پزشکی هستند باید ساعات مطالعات خود را بیشتر کرده و برنامه فشرده و منسجم تری داشته باشند.

 

ساده و قابل انجام

قابلیت اجرا و سادگی یکی از ویژگی های مهم در هر برنامه ای است. انگیزه بالای شما برای قبولی در کنکور نباید منجر به طراحی یک برنامه دشوار، پیچیده و غیرقابل انجام شود. چراکه ممکن است نتیجه برعکسی به دنبال داشته باشد و باعث زدگی و دلسردی شما گردد. برنامه ریزی رتبه های برتر معمولا متناسب با حد توان، سطح میانگین مطالعه روزانه و به صورت گام به گام است.

 

برخورداری از تنوع

اینکه ساعت های متمادی از یک روز را صرف خواندن یک درس کنید، قطعأ با نتیجه دلخواه شما همراه نخواهد بود و باعث خستگی تان می شود. رعایت تنوع در برنامه ریزی و گنجاندن دروس مختلف در یک روز، علاوه بر بازدهی بیشتر به افزایش علاقه شما نسبت به مطالعه و پایبندی به برنامه نیز کمک خواهد کرد.

 

دارای امکان ارزیابی

یک برنامه موفق باید بتواند میزان پیشرفت و یا عدم نتیجه گیری شما را در مطالعه نشان دهد. درواقع شما باید از میزان موفقیت یا ضعف خود در درس های مختلف آگاهی پیدا کرده و آنها را تقویت یا برطرف کنید. این شناسایی نقاط ضعف و قوت از مهم ترین ویژگی های برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور به شمار می رود.

 

قابلیت ثبت اطلاعات

یک دفتر برنامه ریزی برای خودتان در نظر گرفته و سعی کنید اطلاعاتی نظیر ساعات مطالعه، تست های زده شده و مواردی از این قبیل را به صورت مکتوب ثبت کنید. این کار به شما کمک می کند که بتوانید از میزان عملکرد خود اطلاع جامعی داشته باشید. در این صورت با مشاهده کاهش و افت روند مطالعاتی خود می توانید راهکاری جهت بهبود و ارتقاء آن بیاندیشید.

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11177805

https://independent.academia.edu/MelbaLuna258

http://edu.fudanedu.uk/user/zaindale1/

http://fudanedu.uk/user/zaindale1/

 

 

مهمترین انواع قوطی و پروفیل به همراه کاربرد وقیمت آنها

۱۷ بازديد

قوطی و پروفیل ها انواع گوناگونی دارند که ما آنها را از نظر شکل ظاهری و مشخصات فنی تقسیم بندی کرده ایم و قصد داریم در ادامه درباره آنها و کاربردهایی که هر کدام از آنها دارند، صحبت کنیم. این مقاطع فولادی از نظر شکل ظاهری انواع متفاوتی دارد که مهم ترین آنها به شرح زیر است:

 آبرو

از این پروفیل بیشتر به منظور هدایت آب باران و برف به زمین جهت جلوگیری از خرابی سقف در مناطقی که باران بسیاری می بارد به شکل های یک طرفه و دو طرفه استفاده می شود. پس کاربردی که این نوع پروفیل دارد، عبارت است از: اتصال بر روی ساندویچ پانل‌ های سقفی، استفاده برای انواع سقف‌های شیروانی و غیرشیروانی، استفاده در سقف سوله ها برای کنترل جریان آب و به کارگیری در سقف محیط‌ های صنعتی مانند مرغ‌داری، گلخانه و گاوداری.

 زد (z)

این مقطع آهنی با نام پرلین زد نیز شناخته می شود. پروفیل زد به شکل Z انگلیسی می باشد و بیشترین کاربرد را در افزایش استحکام سقف ‌های سالن‌ های چند طبقه با وزن زیاد و یا سقف کارخانه ‌ها و همچنین افزایش استحکام سازه‌ های کوچک ‌تر از ساختمان ‌های چند طبقه یا  کارخانه ها دارد. همچنین در مصارف صنعتی مانند کشتی‌ سازی، پایه ها و ریل ها نیز از پروفیل زد استفاده می شود.

 سی(c)

این مقطع فولادی که به سی پرلین نیز معروف می باشد، کاربرد بسیاری دارد که از مهم ترین آنها میتوان به استحکام پوشش‌ و سقف های سبک صنعتی یا نیمه‌ صنعتی، استحکام ستون هایی که فاصله آن ها زیاد است، افزایش مقاومت دیوارها، استفاده در برخی از دیوارهای غیرباربر برای صنعت ساختمان سازی اشاره کرد.

قوطی آهنی

مهمترین نوع پروفیل به حساب می آید که دارای سطح مقطع مربع و مستطیل است. جنس هایی که برای این قوطی ها در نظر گرفته شده اغلب از گالوانیزه و فولاد می باشد. این مقاطع طی نورد گرم و سرد از ورق های فولادی ساخته شده و با جوشکاری درز گرفته می شوند. جنس و روش تولید از عواملی است که بر قیمت قوطی تاثیرگذار است.

 ستونی

ستونی نوعی قوطی سنگین وزن می باشد که کاربرد بسیار زیادی دارد و دارای دو نوع ساختمانی و صنعتی است که بخاطر تفاوت در وزن و ابعاد، هر کدام کاربرد منحصر به فردی را به خود اختصاص داده اند؛ اما کاربردهای اصلی این محصول به طور کلی شامل موارد زیر است:

استفاده به عنوان ستون در سازه های فولادی
ساخت تجهیزات و دستگاه های صنعتی
استفاده در صنایع پتروشیمی، پالایشگاه ها و صنعت ماشین آلات سنگین و جرثقیل
ساخت پل عابر پیاده، نماهای ساختمان، انواع پایه و غیره

چه عواملی بر قیمت تاثیر میگذارد؟

به دلیل تنوع و گستردگی در انواع این محصولات، قیمت آنها تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد. مواردی چون نوع و جنس، ابعاد، و همچنین روش تولید می توانند بر قیمت تاثیر فراوانی داشته باشد. علاوه بر اینها موارد دیگری چون قیمت عرضه و تقاضا، کارخانه تولیدکننده محصول، هزینه حمل‌ونقل، نوسانات دلار، قیمت آهن در بازار بورس نیز بستگی دارد که البته این موارد از جمله موارد ثابت در تعیین قیمت هر محصول فولادی است که تاثیر چشمگیری بر قیمت محصولات می گذارد.

معرفی مرجع خرید قوطی و پروفیل

از مهم ترین کارخانه های تولید کننده قوطی پروفیل میتوان به نیکان اصفهان، کارخانه نورد پروفیل ساوه، کارخانه جهان پروفیل پارس و نورد لوله یاران اشاره کرد؛ اما در خصوص خرید انواع قوطی پروفیل، میتوانید روی شرکت تجاری و بازرگانی آرادآهن حساب کنید.

این شرکت به عنوان یکی از معتبرترین مراکز خرید و فروش مقاطع فولادی بشمار می رود که توانسته محصولات فولادی کارخانه های معتبر و مهم در تولید محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. همچنین راه های ارتباطی بسیاری را در این خصوص قرار داده تا افراد بتوانند با مشاورین این مجموعه مشورت و یا درخواست سفارش خود را ثبت کنند. روش های برقراری ار تباط با این سایت عبارت است از:

ثبت سفارش آنلاین در سایت
تماس با شماره 031-34055
پرکردن فرم تماس با ما در بخش راه های ارتباطی
همچنین شما می توانید برای اطلاع از قیمت و اخبار بیشتر در خصوص مقاطع فولادی، آراد آهن را در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید تا از قیمت های روز محصولات این حوزه باخبر باشید.

منبع: اخبار داغ

خرید بیت کوین یا طلا؛ کدام یک بهتر است؟

۱۷ بازديد

خرید بیت کوین یا طلا؛ کدام یک بهتر است؟

شما به‌عنوان یک سرمایه‌گذار قطعاً بخشی از سبد سرمایه‌تان را به خرید طلا اختصاص می‌دهید، چراکه در سایر دارایی‌هایتان ممکن است زیان‌هایی را متحمل شوید و سرمایه‌گذاری در طلا در حقیقت پوششی در برابر این زیان احتمالی به شمار می‌رود. مؤثر بودن این استراتژی ثابت شده است، اما در سال‌های اخیر خرید بیتکوین به عنوان یک جایگزین در برابر سرمایه گذاران خودنمایی می‌کند.

بیتکوین (Bitcoin) اعتماد سرمایه گذاران را جلب کرده است؛ بازدهی خیره‌کننده، نقدشوندگی بالا و نقش‌آفرینی برخی از ابرسرمایه‌داران در این رمزارز برخی از عواملی هستند که باعث می‌شوند همیشه اخبار و روند قیمت بیت کوین را دنبال کنید. سرمایه گذاری بدون آموزش بیت کوین می‌تواند زیان‌های سنگینی را در پی داشته باشد. در ادامه قصد داریم به بررسی این دو زمین? سرمایه‌گذاری بپردازیم و به شما کمک کنیم تا میان خرید بیت کوین یا طلا راحت‌تر تصمیم بگیرد.

خرید بیت کوین (BTC) در گذر زمان

بیتکوین در سال 2009 راه‌اندازی شد و عصر جدیدی را در امور مالی و سرمایه گذاری آغاز کرد. در ابتدا این رمزارز تنها برای تعداد کمی از افراد جذاب بود. اما در سال 2010 برخی از سفته‌بازان متوجه شدند که قیمت بیت‌کوین‌هایی که قبلاً با کسری از یک سنت خریده بودند، به 0.09 دلار به ازای هر بیتکوین افزایش یافته است. بنابراین مزارع و استخرهای بزرگ استخراج بیت کوین محبوب شدند و خرید و فروش بیت‌کوین رونق گرفت.

این روند ادامه داشت تا اینکه همه‌گیری کرونا در سال 2020 باعث تعطیلی اقتصادها در سراسر جهان شد؛ دلالان و سرمایه‌گذاران متوجه شدند که ارزش بیتکوین در مقایسه با ارزش سهام کاهش نمی‌یابد! در نتیجه سرمایه‌های -حقیقی و حقوقی- زیادی وارد این بازار پر رمز و راز شد و قیمت بیت‌کوین افزایش یافت. روند صعودی قیمت بیتکوین ادامه داشت تا اینکه در نوامبر 2021 قیمت این رمزارز به 64،000 دلار رسید.

در این شرایط بود که سرمایه‌گذاران و سفته‌بازان خرید و نگهداری بیت کوین را آغاز کردند، به این امید که با ادام? همه‌گیری کرونا ارزش آن حفظ شود.

خرید طلا؛ دیروز، امروز، فردا

طلا نشان داده است که در روندهای اصلاحی عملکرد خوبی دارد و ارزش خود را حفظ می‌کند؛ قیمت آن تا حدودی ثابت می‌ماند، سپس با حرکت سرمایه‌گذاران از سهام به طلا، تمایل به افزایش قیمت دارد. همین موضوع باعث می‌شود که از این فلز گران‌بها به‌عنوان پوشش سرمایه‌گذاری استفاده شود.

در طول همه‌گیری کرونا، هم? سرمایه گذاران به خرید بیت کوین روی نیاوردند و بسیاری از آن‌ها سراغ طلا رفتند. در نتیجه قیمت طلا از کمتر از 1300 دلار در اواخر سال 2019 به نزدیک به 2100 دلار در اواسط سال 2020 افزایش یافت. تا اینکه در سال 2021، با بهبود تدریجی اقتصادها، قیمت آن کاهش پیدا کرد؛ اما همچنان امروز میانگین قیمت آن بالاتر از دوران پیش از همه‌گیری کروناست.

تفاوت‌های کلیدی خرید بیت‌کوین و طلا

هزاران سال است که طلا به‌عنوان وسیله‌ای برای مبادله و نگهداری ثروت جایگاه خودش را حفظ کرده است. اما بیتکوین در سال 2009 راه‌اندازی شد و چند سال بعد رسمیت یافت.

بدون شک این سؤال ذهنتان را به خودش درگیر کرده که بالاخره «خرید طلا بهتر است یا خرید بیت کوین؟». آشنایی با تفاوت‌های اصلی بیت‌کوین و طلا می‌تواند تصمیم‌گیری را برای شما راحت‌تر کند.

 

خرید بیت کوین

خرید طلا

مقررات

بستگی به کشورها دارد

برخی از محدودیت‌ها

مزایا و منافع

موارد استفاده در حال افزایش است

در بسیاری از صنایع و محصولات استفاده می‌شود

نقدشوندگی

بستگی به بازار دارد

بستگی به بازار و نوع دارایی دارد

نوسانات قیمتی

زیاد

کم

 

 

  • مقررات: سیستمی که برای طلا در مورد تجارت، وزن و ردیابی ایجاد شده بسیار دقیق است. دزدی یا تقلب در آن به سختی صورت می‌گیرد. در بسیاری از کشورها بدون اخذ مجوزهای قانونی نمی‌توانید طلا را از کشور خارج کنید. هنگام سرمایه‌گذاری در طلا عموماً فقط می‌توانید آن را از فروشندگان ثبت‌شده خریداری کنید. در مورد دلایل سرمایه گذاری در بیت‌کوین هم باید بگوییم که به لطف سیستم رمزگذاری‌شده و غیرمتمرکز، سرقت بیتکوین و جعل آن نیز دشوار است. استفاده از این رمزارز در سراسر جهان -البته با چند استثناء- قانونی است، اما زیرساخت‌های نظارتی کافی برای اطمینان از ایمن بودن کاربران هنوز وجود ندارد.
  • مزایا و منافع: طلا در طول تاریخ در بسیاری از زمینه‌ها استفاده شده است. همین امر به طلا این توانایی را داده است که ارزش خود را در هنگام کاهش ارزش سایر داراییها حفظ کند. در مقابل، کاربرد بیتکوین محدود است و در حال حاضر تنها به‌عنوان یک ارز دیجیتال و یک سرمایهگذاری سوداگرانه از آن استفاده میشود. با این حال یک فناوری مالی در حال ظهور وجود دارد که مفهوم آن استفاده از ارزهای دیجیتال برای تراکنش‌های مالی است. بیت کوین در این فناوری نوظهور به‌عنوان ابزاری برای وام دادن، استقراض و احتمالاً موارد دیگر کاربرد دارد. از طرفی این پتانسیل را نیز دارد که تقریباً به اندازه طلا در کاربردها مشارکت داشته باشد.
  • نقدشوندگی: یکی از نگرانی‌های اصلی سرمایه گذاران بیتکوین نقدشوندگی آن است. رمزارزها معمولاً نقدشوندگی بالایی دارند. با این حال ممکن است همیشه این‌طور نباشد. به‌عنوان مثال، اگر چندصد بیت‌کوین داشته باشید و بخواهید خیلی سریع از بازار ارزهای دیجیتال خارج شوید، ممکن است نقد کردن آن راحت نباشد. از طرفی بعضی از صرافی‌ها برای تراکنش‌های روزان? کاربران محدودیت‌هایی را در نظر می‌گیرند. همچنین اگر بازار دچار نوسان شدیدی شده باشد و بسیاری از سرمایهگذاران قصد فروش بیتکوین را داشته باشند، قیمت آن به شدت کاهش مییابد.
  • نوسانات قیمت: بیت کوین در گذر زمان ثابت کرده است که تحت تأثیر رسانهها، احساساتِ سرمایهگذاران، اقدامات نظارتی و هیاهو قرار دارد. اخبار مربوط به ارزهای دیجیتال می‌تواند سرمایه گذاران را به وحشت بیندازد و در نتیجه تصمیماتی عجولانه بگیرند که به سرعت قیمت بیت‌کوین را بالا یا پایین ببرد. اما این نوسانات در ذات طلا وجود ندارد و شاید همین موضوع طلا را به دارایی ایمنتری تبدیل کند. البته در سالهای اخیر چندین ارز دیجیتال با هدف ایجاد ثبات بیشتر نسبت به بیت‌کوین ایجاد شده‌اند که به آن‌ها استیبل کوین (StableCoins) می‌گویند و قیمت آن‌ها به ارزهای ثابت یا دارایی‌های پایدار دیگر مرتبط است. به‌عنوان مثال، تتر (Tether) با ارزش دلار آمریکا مرتبط است.

سخن پایانی

انتخاب میان خرید طلا یا خرید بیت کوین به مواردی از قبیل میزان ریسک‌پذیری، استراتژی سرمایه‌گذاری، میزان سرمایه و … بستگی دارد. اما ازآنجاکه موقعیت هر فرد به خودش اختصاص دارد، باید قبل از تصمیم‌گیری برای مشورت سراغ یک متخصص برود و درباره آموزش بیت کوین اطلاعات لازم را کسب کند. بنابراین، مطالب مطرح شده در این مقاله را در نظر بگیرد و از مشاوران سرمایه‌گذاری حتماً بهره‌مند شوید.

آیا دما و روش های صحیح نگهداری گوشت سرد و منجمد را می دانید؟

۲۲ بازديد

 

آیا دما و روش های صحیح نگهداری گوشت سرد و منجمد را می دانید؟

 

 برای فروش یا سرو گوشت تازه، خوشمزه و مهمتر از همه بی خطر، ضروری است که دستورالعمل های ایمنی مواد غذایی را رعایت کنید. در این مقاله ما دمای صحیح نگهداری گوشت در سردخانه را بررسی می کنیم و راه هایی را برای اطمینان از اینکه کسب و کار شما به این موارد پایبند است را بررسی می کنیم.

 

دما برای گوشت منجمد چند درجه باید باشد ؟

به محض ذبح حیوان، باکتری های مضر روی گوشت خام شروع به رشد می کنند، به همین دلیل است که محصول باید در سریع ترین زمان ممکن منجمد شود. زمان برای حفظ طعم، بافت و زیبایی شناسی و همچنین جلوگیری از رشد باکتری های بد ضروری است.

 

طبق قانون، گوشت خام باید حداقل در دمای -18 درجه منجمد نگه داشته شود تا از رشد باکتری‌های مضر جلوگیری شود و مصرف‌کنندگان در برابر بیماری محافظت شوند. این فقط یک حداقل است. هر چیزی گرمتر از این باشد و گوشت برای فروش امن نخواهد بود. بسیاری از مشاغل درگیر در صنعت گوشت سرمایه گذاری در فریزرهای انفجاری را انتخاب می کنند که می توانند گوشت را خیلی سریع و موثر منجمد کنند.

اگر مراحل نگهداری به درستی رعایت شده باشد، جدول زیر نشان می دهد که انواع مختلف گوشت برای مدت زمانی که در دمای -18 درجه سانتیگراد منجمد می شوند تا چه مدت تازه می مانند:

گوشت گاو و بره معمولا زمان نگهداری طولانی تری دارند زیرا از چربی های سخت تشکیل شده اند که تا حدی اشباع شده اند. با این حال، گوشت گوساله و خوک، که گوشت‌های نسبتاً جوان‌تری هستند، بسیار سریع‌تر خراب می‌شوند زیرا سطح چربی اشباع‌شده کمتری دارند.

علاوه بر پیروی از دستورالعمل های فوق، بررسی های کنترل کیفیت مناسب نیز باید قبل از فروش به مصرف کنندگان انجام شود.

 

نگهداری گوشت در یخچال منزل یا فروشگاه

گوشت و مرغ سرد شده را که در ظرفی در یخچال نگهداری می شود باید در دمایی که بیش از 4 درجه سانتیگراد نباشد نگهداری شود تا به طور موثری از رشد باکتری های بیماری زا خطرناک جلوگیری شود. هر چیزی گرمتر از این مصرف کنندگان را در معرض خطر بیماری قرار می دهد. اگر شما یک کسب و کار در صنایع غذایی هستید، بهترین دمای عمل برای نگهداری گوشت خام باید به دقت رعایت شود.

 

وقتی صحبت از نگهداری گوشت در یخچال می شود، به عنوان یک قاعده کلی، هر چه زودتر گوشت پس از خرید مصرف شود، ایمن تر است. جدول زیر نشان می دهد که چه مدت می توانید انواع مختلف گوشت را در یخچال نگهداری کنید:

 

وقتی صحبت از سرو گوشت برای مصرف می شود، همیشه به حواس خود اعتماد کنید زیرا ممکن است برخی از محصولات زودتر یا آهسته تر از بقیه فاسد شوند. اگر درست به نظر نمی رسد یا بوی مناسبی ندارد، از آن استفاده نکنید!

 

اگر قصد ندارید گوشت را در بازه های زمانی جدول بالا سرو کنید، همیشه بهتر است آن را منجمد کنید تا در ایمن ترین و خوشمزه ترین حالت خود نگه دارید

https://shiny.link/oc6bv8

https://9qr.de/oc6bv8

https://shrtco.de/nlwan9.

 

چگونه می توانم گوشت را به طور موثر ذخیره کنم؟

داشتن تجهیزات مناسب برای نگهداری مقرون به صرفه و ایمن گوشت ضروری است. Green Cooling متخصصان تبرید در صنایع غذایی هستند. ما می توانیم یک راه حل سفارشی برای کسب و کار شما ارائه دهیم که به شما امکان می دهد به طور موثر محصولات را برای مدت زمان طولانی تری تازه نگه دارید.

 

ما توسط مشاوران و اپراتورهای سایت به دلیل توانایی طراحی و نصب سیستم های تبرید که بالاترین سطح کارایی و عملکرد سایت را برای برنامه های کاربردی مهم ارائه می دهند، شناخته شده ایم. هدف ما ارائه کارآمدترین و کاربردی ترین راه حل های ذخیره سازی سرد و صفحه نمایش سرد است.

 

امروز با تیم ما صحبت کنید تا بیشتر بدانید، یا وب سایت ما را مرور کنید تا طیف وسیعی از خدمات تبرید ما را برای صنایع غذایی مشاهده کنید

 

 

https://www.authorstream.com/TraciPorter7/

https://www.f6s.com/traci-porter

https://letterboxd.com/traciporter7/

https://www.openlearning.com/u/traciporter-rcdl7w/

https://www.bitsdujour.com/profiles/UMFsen

http://recipes.mentaframework.org/user/profile/205997.page

.

 

شرکت فرانسوی انرژی های تجدیدپذیر

۱۷ بازديد

قاره اروپا همگام سازی موفقیت آمیز با سیستم های برق اوکراین و مولداوی را گزارش می دهد. TSOهای قاره اروپا اکنون از ثبات سیستم برق اوکراین-مولداوی پس از تجزیه و تحلیل مثبتی حمایت می کنند که تأیید کرد همگام سازی اضطراری از نظر فنی با تعدادی اقدامات برای اطمینان از سیستم های قدرت ایمن و ایمن امکان پذیر است.

 

قاره اروپا همگام سازی موفقیت آمیز با سیستم های برق اوکراین و مولداوی را گزارش می دهد. (اعتبار: analogicus از Pixabay)

 

به دنبال درخواست فوری Ukrenergo و مولداوی برای همگام سازی اضطراری، TSO های قاره اروپا موافقت کردند که در 16 مارس 2022 همزمان سازی آزمایشی سیستم برق قاره اروپا با سیستم های قدرت اوکراین و مولداوی را آغاز کنند. این تسریع پروژه همگام سازی که از سال 2017 ادامه دارد به لطف مطالعات قبلی انجام شده و اتخاذ اقدامات کاهش خطرات امکان پذیر شده است.

https://v.gd/egVeyH

https://v.ht/2Pb7d

TSOهای قاره اروپا اکنون از پایداری سیستم برق اوکراین-مولداوی پس از تجزیه و تحلیل مثبتی حمایت می کنند که تأیید کرد همگام سازی اضطراری از نظر فنی با تعدادی اقدامات برای اطمینان از سیستم های قدرت ایمن و ایمن امکان پذیر است.

 

این یک نقطه عطف مهم برای TSO های قاره اروپا است که با همکاری Ukrenergo و Moldelectrica که سیستم های قدرت مربوطه خود را تحت شرایط بسیار دشوار کار می کنند، کار می کنند. ENTSO-E مایل است از کمیسیون اروپا، همه TSOهای درگیر و مقامات ملی آنها برای حمایت و کمک آنها در فرآیند همگام سازی تشکر کند.

 

شرکت فرانسوی انرژی های تجدیدپذیر Voltalia 33 درصد از سهام یک نیروگاه خورشیدی 320 مگاواتی در برزیل را به مبلغ نامشخصی به صندوق سرمایه گذاری STOA فروخته است.

 

STOA سهام نیروگاه خورشیدی Solar Serra do Mel 1&2 (SSM1&2) را خریداری کرده است که در حال حاضر در ایالت ریو گراند دو نورته در حال ساخت است.

 

با پشتوانه پنج قرارداد خرید برق، انتظار می‌رود این نیروگاه خورشیدی در نیمه اول سال 2022 آنلاین شود. مدت قراردادهای فروش برق به طور متوسط ??16 سال است.

 

نیروگاه خورشیدی SSM1&2 توسط Voltalia توسعه یافته و بخشی از خوشه Serra Branca است که یکی از بزرگترین خوشه های بادی و خورشیدی جهان با ظرفیت بالقوه 2.4GW است.

 

مدیر عامل شرکت STOA ماری لوره مازاود گفت: "ادغام همکاری ما با Voltalia در نیروگاه خورشیدی SSM1&2 ارتباط پایان نامه سرمایه گذاری STOA را تایید می کند: ارائه سهام بلندمدت در سطح دارایی به شرکای صنعتی خود و حمایت از آنها در تمام مراحل پروژه."

 

معامله SSM1&2 سومین سرمایه گذاری STOA در برزیل است که پس از خرید سهام اقلیت در مزرعه بادی Ventos Serra do Mel III (VSM3) و پروژه خط 6 مترو سائوپائولو است.

 

VSM3 یک نیروگاه بادی 152 مگاواتی است که قرارداد خرید برق 20 ساله با شرکت برق دولتی CEMIG برزیل دارد.

 

STOA، یک صندوق سرمایه‌گذاری تخصصی در پروژه‌های زیربنایی در کشورهای در حال توسعه و نوظهور، توسط Caisse des Dépôts (CDC) و Agence Française de Développement (AFD) تأسیس شد که به ترتیب دارای 83.3 درصد و 16.7 درصد سهام است.

 

سباستین کلرک، مدیر عامل Voltalia گفت: "ما خوشحالیم که این دومین همکاری را با STOA به پایان می رسانیم. این مدل ما از کار با شرکای بلندمدت در نیروگاه‌های توسعه‌یافته، ساخته و بهره‌برداری شده توسط Voltalia را نشان می‌دهد.

 

اخیراً، Voltalia یک نیروگاه خورشیدی 12 مگاواتی را راه‌اندازی کرد که در کوریتیو، در شهرداری طرابلس در منطقه پلوپونز در یونان قرار دارد. https://iroilmarket.com/

 

این شرکت دارای 36 نیروگاه خورشیدی با ظرفیت کل 16.7 مگاوات در یونان است.

 

 

https://justpaste.it/7kqwl

https://www.atlasobscura.com/users/timboyd8

https://trello.com/timboyd81

https://www.diigo.com/user/timboyd8

https://www.blogtalkradio.com/timboyd8

https://www.viki.com/users/timboyd8_294/about

https://visual.ly/users/timboyd8/portfolio

https://ask.fm/timboyd89693

http://www.wikidot.com/user:info/tim-boyd

https://www.yelp.ca/user_details?userid=vkS2Fo5bVya5JbmBUD-1uQ

https://infogram.com/untitled-chart-1hxr4zxe9ojvq6y?live

https://slides.com/timboyd8

https://500px.com/p/timboyd8?view=photos

 

 

معرفی 10 سایت برتر آموزش سئو در ایران

۲۲ بازديد

معرفی 10  سایت برتر آموزش سئو در ایران

سئو از جمله اصلی ترین و مهم ترین عملیاتی است که جهت ارتقا عملکرد وب سایت ها صورت می گیرد. با کمک سئو یا همان بهینه سازی یک وب سایت، می توان تعداد بازدیدکنندگان سایت را افزایش داده و در نتیجه سود بالایی برای صاحبان کسب و کار به وجود آورد. آشنایی با سئو اولین و اصلی ترین گامی است که برای سئو وب سایت خود می بایست بردارید. به همین منظور در ادامه بهترین سایت های آموزش سئو فارسی را به شما معرفی خواهیم کرد.

سایت مدیر وب

مدیر وب از جمله وب سایت های آموزش سئو تکنیکال بوده و شامل چندین پکیج و دوره آموزشی بهینه سازی سئو می شود. در این وب سایت انواع مختلفی از مقالات مرتبط با دنیای سئو وجود داشته و توسط مهران منصوری فر تدریس می شود. جهت آموزش و یادگیری سئو در مدیر وب می توانید وارد لینک این سایت به آدرس https://modireweb.com/ شوید.

 

سایت نیوسئو

سایت نیوسئو فعالیت خود را در تیر ماه سال 1993 آغاز کرد. مدیریت این سایت زیر نظر امیر قمصری بوده و به دلیل تجارب جامع و کافی، این سایت توانست تنها در مدت 5 ماه به رتبه یک آموزش سئو در گوگل دست پیدا کند. جهت آموزش و یادگیری سئو در نیوسئو می توانید وارد لینک این سایت به آدرس https://www.newseo.ir شوید.

فعالیت های تیم آموزشی سایت نیوسئو به شرح زیر می باشد:

  • بهینه سازی وب سایت ها برای موتورهای جستجوگر
  • تولید محتوای نوین و سئو شده
  • بهینه سازی وب مسترتولز و تحلیل آن
  • ساخت حرفه ای بک لینک
  • بازاریابی اینترنتی
  • تولید مقالات و کتاب های مرتبط با سئو
  • سایت برتر آموز
  • سایت برتر آموز یکی از جامع ترین سایت های آموزشی است که دوره ها و پکیج های آموزشی مختلفی در آن به فروش می رود. این سایت در حال حاضر دارای دوره های آموزش سئو، اینستاگرام، فتوشاپ، وردپرس، زبان آلمانی، زبان انگلیسی، زبان ترکی و ‌..‌. می باشد. برتر آموز در حوزه آموزش سئو و سایت توانسته است کاربران زیادی را به خود جلب کند چرا که سعی شده است تا آموزش سئو به آسان ترین شکل ممکن به علاقه مندان ارائه گردد. جهت آموزش و یادگیری سئو در برتر آموز می توانید وارد لینک این سایت به آدرس https://bartaramouz.ir شوید.

 

 

سایت seoedu

سایت seoedu نیز از جمله سایت هایی است که در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت ها فعالیت می کند.  مدیریت این سایت توسط محمدرضا دهقانی صورت می گیرد و دوره های غیر حضوری آموزش سئو، تولید محتوا، رپورتاژ آگهی، ساخت PBN، طراحی سایت، انتخاب کلمات کلیدی و ... در این سایت وجود دارد. جهت آموزش و یادگیری سئو در seoedu می توانید وارد لینک این سایت به آدرس https://seoedu.ir/ شوید.

سایت سئوکار

سایت سئوکار در ابتدا به عنوان یکی از وب سایت های تحقیقاتی در زمینه های کامپیوتری، فنی و مهندسی فعالیت می کرد و پس از گذر زمان به عنوان یکی از وب سایت های آموزشی بهینه سازی سئو وب سایت ها شناخته شد. سئوکار دارای چندین کارشناس سئو و برنامه نویس بوده و خدمات گوناگون سئو را انجام می دهد. کاربران می توانند در صورت نیاز به بخش آموزش سئو این وب سایت رجوع کرده و اطلاعات لازم را به صورت رایگان دریافت نمایند. جهت آموزش و یادگیری سئو در سئوکار می توانید وارد لینک این سایت به آدرس https://seokar.com/ شوید.

سایت وب وان

وب وان از دیگر سایت های آموزش سئو سایت می باشد. این سایت توسط بهنام شبرندی  تاسیس شده و با تاکید بر استفاده از تکنولوژی های روز دنیا، خدمات با کیفیتی را همراه با پشتیبانی آنلاین به کاربران ارائه می دهد. از جمله فعالیت های اصلی این سایت می توان به آموزش و مشاوره سئو اشاره کرد. جهت آموزش و یادگیری سئو در وب وان می توانید وارد لینک این سایت به آدرس https://webone.co/  شوید.

سایت تهران لرن

تهران لرن از جمله سایت های موفقی و تازه تاسیسی است که حوزه سئو و بهینه سازی وب سایت ها فعالیت می کند. این وب سایت در سال ???? توسط فرشاد حاتمی کیا راه اندازی شده است و هم اکنون دوره های آموزشی نوین و با کیفیتی را ارائه می دهد. از جمله دوره آموزشی این وب سایت می توان به دوره لینک سازی عملی اشاره کرد. جهت آموزش و یادگیری سئو در تهران لرن می توانید وارد لینک این سایت به آدرس https://tehranlearn.com/ شوید.

سایت وب سیما

وب سیما نیز از دیگر سایت های مرتبط در حوزه سئو سایت است. این وب سایت توسط امین اسماعیلی راه اندازی شده و هم اکنون دوره های آموزشی گوناگونی در این سایت ارائه می شود. از جمله دوره های این وب سایت می توان به دوره تدوین استراتژی سئو، آموزش حرفه ای تولید محتوا، آموزش تکنیک های حرفه ای سئو، سئو تکنیکال و ... اشاره کرد. دوره آموزش اصلی این وب سایت ?? ساعته بوده و دارای پشتیبانی آنلاین و دائمی است. جهت آموزش و یادگیری سئو در وب سیما می توانید وارد لینک این سایت به آدرس https://websima.academy/ شوید.

سایت مدیر سرور

وب سایت مدیر سرور توسط پیمان محمدپور راه اندازی شده است. این وب سایت قصد دارد تا به کاربران خود کمک کند تا بتوانند کسب و کار خود را به سادگی و در سریع ترین زنان ممکن راه اندازی کنند. دوره های آموزشی این وب سایت شامل جدید ترین متد های دیجیتال و مارکتینگ می باشد. جهت آموزش و یادگیری سئو در مدیر سرور می توانید وارد لینک این سایت به آدرس https://www.modireserver.com/ شوید.

سایت نوین

سایت نوین از سال ???? به عنوان همکار رسمی گوگل مشغول به فعالیت بوده و تاکنون توانسته است در چندین جشنواره وب و موبایل برگزیده شده و به رتبه های خوبی دست پیدا کند. از جمله خدمات اصلی این وب سایت می توان به آموزش سئو، مشاوره برندینگ و بازاریابی دیجیتال، رپورتاژ خبری، طراحی فروشگاه اینترنتی، بهینه سازی تجربه کاربری، تبلیغات خبری، بازاریابی شبکه های اجتماعی و ... اشاره کرد. کاربران می توانند از مجموعه آموزش های سئو این وب سایت به صورت رایگان استفاده نمایند. جهت آموزش و یادگیری سئو در نوین می توانید وارد لینک این سایت به آدرس https://www.novin.com/ شوید.