تکنيک هاي سئو کلاه خاکستري: آيا بايد از آنها استفاده کنيد؟

۲۵ بازديد

تکنیک های سئو کلاه خاکستری: آیا باید از آنها استفاده کنید؟

در آخرین پست من، ما در مورد سئو کلاه سفید بحث کردیم و اینکه چرا بهترین راه برای نزدیک شدن به افزایش ترافیک به یک سایت و کسب رتبه خوب در SERP است. ما به طور خلاصه به کلاه سیاه اشاره کردیم و اینکه چرا این یک عمل خطرناک است که احتمالاً رتبه سایت را به شدت کاهش می دهد، اما در مورد سئو کلاه خاکستری چطور؟

 

سئو کلاه خاکستری چیست؟

این همان چیزی است که نام آن نشان می دهد. جایی در وسط سفید و سیاه است  سئو سایت اصفهان و اگر توسط یک متخصص استفاده شود، همچنان می تواند موثر باشد. با این حال، اگر 100% از کاری که انجام می‌دهید مطمئن نیستید، می‌توان با اطمینان گفت که اتخاذ رویکرد کلاه خاکستری با آتش بازی می‌کند و از آنجایی که ما در حال حاضر عمدتاً محتوا محور هستیم، این چیزی نیست که من توصیه کنم.

 

کلاه خاکستری شامل تکنیک هایی مانند:

 

  1. پنهان کاری
  2. خرید دامنه های قدیمی
  3. محتوای تکراری
  4. خرید لینک
  5. اتوماسیون رسانه های اجتماعی و خرید فالوور

 

پنهان کردن

Cloaking عملی است که به کاربر نتیجه ای متفاوت از موتور جستجو نشان می دهد. برای گوگل، این یک عمل پرخطر در نظر گرفته می شود که قوانین آن را نقض می کند. من شخصاً پوشش را در دسته کلاه سیاه قرار می‌دهم و بسیاری موافق هستند، اما هیئت منصفه هنوز در بخش‌هایی از جامعه SEO که واقعاً در آن جای می‌گیرد، حضور دارند.

 

 

 

همانطور که از ویدیوی Matt Cutt می بینید، پنهان کاری چیزی نیست که او یا ربات های گوگل آن را تایید کنند. Cloaking را می توان با تغییر اطلاعات متا به دست آورد، به طوری که محتوا و دستکاری آدرس IP یک سایت را منعکس نکند.

 

صفحات Doorway را نیز می توان نوعی پنهان سازی در نظر گرفت و مجموعه بزرگی از صفحات هستند که هر کدام برای یک کلمه کلیدی یا عبارت بهینه سازی شده اند تا کاربر را به یک سایت هدایت کنند. باز هم، آنها برای دستکاری ربات ها و فریب کاربران برای بازدید از سایتی طراحی شده اند که قصد ندارند. اینها همچنین می توانند چندین صفحه در یک سایت باشند که دارای کلمات کلیدی مانند مکان هستند، به طوری که سایت می تواند تا حد امکان از کلمات کلیدی استفاده کند.

 

دامنه های قدیمی

وب قلمی از دامنه های قدیمی است که رها شده اند و صاحبان آن ها زیاد استفاده نمی کنند و اغلب به عنوان راهی برای ایجاد بک لینک به منظور بهبود رتبه بندی استفاده می شود. به طور کلی، اینها دامنه های معتبری هستند به طوری که پیوند از کیفیت خوبی برخوردار است.

 

محتوای تکراری

محتوا، محتوا. این شاهکار اینترنت و تمام تلاش‌های سئو است. ما قبلاً به اسپینرهای متنی اشاره کردیم و در حالی که بخش کوچکی از آنها می توانند مؤثر باشند، استفاده از آنها هنوز ایده بسیار بدی است. برای نشان دادن، می‌خواهم بخشی از متن این مقاله را بردارم و آن را در یک چرخنده متن آنلاین رایگان قرار دهم تا نتایج را به شما نشان دهم.در آخرین پست من، ما در مورد سئو کلاه سفید صحبت کردیم و چرا ایده آل ترین رویکرد برای نزدیک شدن به حرکت به یک سایت و کسب جایگاه عالی در Serps است. ما به سرعت روی تاریک کلاه صحبت کردیم و چرا این یک عمل ناامن است که مستعد سقوط یک سایت در رتبه‌بندی است، اما آیا نباید به سئوی ash cap فکر کنیم؟

 

همانطور که می بینید، من اولین پاراگراف را برداشتم و آن را در یک اسپینر قرار دادم و واقعاً کار را انجام نمی دهد، اینطور است؟ در واقع، خنده دار است. همچنین این چیزی است که الگوریتم‌های گوگل آن را تشخیص داده و به دلیل اشتباهات گرامری رتبه‌بندی را پایین می‌آورند.در حال حاضر، در حالی که این یک اسپینر رایگان است، می‌توانید مواردی را دریافت کنید که کارشان کمی بهتر است، اما اگر زمان یا مهارت لازم برای انجام آن را ندارید، بهتر است روی یک نویسنده محتوای حرفه‌ای سرمایه‌گذاری کنید.برای منافع علمی، من برای یک چرخش متن پولی ثبت نام کردم، که به شما این امکان را می دهد که خودتان را بازنویسی کنید.

 

برای بسته‌ای که قیمت آن 47 دلار است، ترجیح می‌دهم خودم آن را بازنویسی کنم، اگر چنین تمایلی داشته باشم، زیرا به سختی دشوار است. با این حال، می توانید به مرحله بعدی بروید که به شما اجازه می دهد تا نرم افزار کار را برای شما انجام دهد و در اینجا نتایج به دست می آید:در آخرین پست من، ما در مورد بهینه سازی موتور جستجو کلاه سفید بحث کردیم و اینکه چرا این روش موثرترین روش برای حرکت به سمت هدایت ترافیک وب سایت به یک وب سایت و کسب رتبه عالی در SERP است. ما به طور خلاصه به کلاه سیاه پرداختیم و اینکه چرا این یک عمل خطرناک است که احتمالاً یک وب‌سایت در رتبه‌های پایین افت می‌کند، اما در مورد بهینه‌سازی موتور جستجو کلاه خاکستری چیست؟اگرچه کیفیت بهتری نسبت به اسپینر رایگان دارد، اما همچنان مشکلات خود را دارد و چیزی است که من از حضور در سایت خود خوشحال نمی شوم. نسخه پولی به شما امکان می‌دهد تا از طریق Copyscape API منحصربه‌فرد بودن محتوا را بررسی کنید، اما این کار بر خطاهای دستوری که Google برمی‌دارد غلبه نمی‌کند.

 

من هیچ پیوندی به این اسپینرها اضافه نکرده‌ام، اگر احساس می‌کنید نیاز به استفاده از آن‌ها دارید، به‌اندازه کافی آسان هستند.

 

لینک های خرید

یک توصیه: نکن. اگر متوجه شوید، جریمه دریافت خواهید کرد، به همین سادگی است و تمام سرمایه گذاری که در سایت خود انجام داده اید صفر خواهد بود. با این حال، می‌توانید سایت خود را در فهرست‌های صنعت مربوطه فهرست کنید، زیرا این مورد تأیید شده است.

 

داستان های ترسناک زیادی در رابطه با ارسال مهمان وجود دارد و اگر این به معنای خرید لینک است، اما اگر پول نقد رد و بدل نشود. او بی ربط است با این حال، پیوندها را می توان برای حمایت از رویدادها رد و بدل کرد (به عنوان مثال) و این نیز مشکلی ندارد.

 

اتوماسیون رسانه های اجتماعی و خرید فالوور

در مورد اتوماسیون اجتماعی، من در مورد استفاده از ابزارهایی مانند Hootsuite یا Buffer برای زمان بندی پست ها صحبت نمی کنم. اینها ابزارهای قانونی هستند که به صرفه جویی در وقت هنگام مدیریت چندین حساب کمک می کنند.

 

با این حال، می‌توانید ابزارهای دیگری را دریافت کنید که 1000 کاربر رسانه‌های اجتماعی را به‌طور خودکار فالو می‌کنند و آن‌ها را لغو می‌کنند، بدون اینکه انگشتتان را بلند کنید، فقط یک پنج به ازای 5000. این یکی از معدود مواردی است که در اینجا می‌توان آن را کلاه کاملا خاکستری نامید، زیرا ساخته نشده است. هنوز در لیست سیاه گوگل قرار دارد، احتمالاً زیرا سیگنال های اجتماعی به تازگی برای موتورهای جستجو مهم شده اند.

 

خرید فالوور ممکن است ایده خوبی به نظر برسد تا به نظر برسد که در میان جمع هستید، اما در واقع تنها به معنای عدم تعامل و خطر آلوده شدن هر فالوور واقعی به بدافزار در برخی موارد است. هیچ نکته مثبتی در آن وجود ندارد و به راحتی می توان به کسانی که چنین کرده اند گفت، زیرا آنها در توییتر دنبال کننده پر از پروفایل های بی چهره هستند. به دست آوردن فالوور به صورت ارگانیک لزوماً یک کار یک شبه نیست، اما در نهایت ارزش آن را دارد.

 

همه اینها به چه معناست؟

برخی از شرکت های سئو از تاکتیک های کلاه خاکستری استفاده می کنند، اما بهترین ها این کار را نمی کنند. مزیت کوتاه مدت، مانند کلاه سیاه (و بسیاری از این تاکتیک ها با کلاه سیاه همپوشانی دارند) برای کسب و کار طولانی مدت ایجاد نمی کند. در حالی که کلاه خاکستری ممکن است در ابتدا مقداری ترافیک برای شما ایجاد کند، دوام نخواهد آورد، به خصوص اگر گرفتار شوید.

 

 

پنالتی های گوگل

 

در اصل، با بازاریابی محتوای مدرن و سئو، کلاه سفید برنده است. وب بسیار رقابتی است، همه ما این را می دانیم و بنابراین برای اینکه سیستم را شکست دهیم، بهترین راه کار با آن و سرمایه گذاری در آینده سایت است.

 

مانند هر چیز دیگری در زندگی، استفاده از میانبرها برای رسیدن به جایی که می خواهید در حال حاضر باشید، اغلب مسیر شکست است. سئوی عالی، محتوای خوب و یک تجارت خوب برنامه ریزی شده، این چیزی است که در نهایت به سایت شما مزیت رقابتی می دهد.

 

 

http://www.astro.wisc.edu/?URL=https://parsianandishseo.ir/

https://git.isis.vanderbilt.edu/FelixbBin1

http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://parsianandishseo.ir/

http://jobs.ict-edu.uk/user/felixbbin1/

http://ict-edu.uk/user/felixbbin1/

https://ez*******.cityu.edu.hk/login?url=https://parsianandishseo.ir/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=5eb76f1f-84c3-4ab4-8d87-5479c470fd92

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.