شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

مشاوره روانشناسي | نحوه انتخاب روانشناس

۷۲ بازديد

مشاوره روانشناسي | نحوه انتخاب روانشناس

هنگامي كه احساسات يا مشكلاتي كه خارج از كنترل شما به نظر مي رسد ، از مشاوره روانشناسي و از يك متخصص آموزش ديده و داراي مجوز براي كار استفاده مي كنيد ، اين نكات مي تواند به شما در انتخاب روان درمانگر و روانشناس آنلاين  جهت پاسخگويي به سوالاتتان ، مرتبط با مسئله و يا موضوع درمان شما كمك كند.

در دوره اي از زندگي ، هر يك از ما ممكن است احساس خستگي زيادي برما غلبه كند و براي حل مشكلات خود به كمك يك روان درمانگر نياز داشته باشيم. براساس موسسه ملي بهداشت روان ، بيش از 30 ميليون آمريكايي براي مقابله با احساسات و مشكلاتي كه بيش از توان آنها به نظر مي رسد نياز به كمك دارند ، مشكلات در ازدواج يا رابطه ، وضعيت خانوادگي يا از دست دادن شغل ، مرگ يكي از عزيزان ، افسردگي ، استرس ، فرسودگي شغلي يا سو مصرف مواد كه اين رويدادها و فشارهاي زندگي روزمره ممكن است گاهي اوقات به طور قابل توجهي ناتوان كننده باشد. گاهي اوقات براي رفع اين مشكلات و يا درمان نياز به كمك از يك متخصص آموزش ديده و داراي مجوز داريم. ، مشاوران  و روانشناسان به ميليون ها انسان در هر سني كمك مي كنند كه زندگي سالم تر و شادتري داشته باشند.

اگر ...

شما احساس ناتواني و ناراحتي غرق كننده و طولاني مدت داريد و به نظر نمي رسد با وجود تلاش و كمك خانواده و دوستان مشكلات شما بهتر شود و انجام كارهاي روزمره براي شما دشوار است: به عنوان مثال ، نمي توانيد در كارها تمركز كنيد و در نتيجه عملكرد شغلي شما آسيب مي بيند. شما بيش از حد نگران هستيد ، يا به عنوان مثال ، شما  از مواد مخدر استفاده مي كنيد يا بيش از حد بحث برانگيز و پرخاشگر مي شويد بايد با روانشناس و يا يك مشاوره روانشناسي تلفني كمك بگيريد

روانشناس كيست و روان درماني چيست؟

روانشناساني كه در روان درماني و ساير اشكال درمان روانشناختي تخصص دارند كه متخصصاني بسيار آموزش ديده با مهارت در زمينه هاي رفتار انسان ، ارزيابي سلامت روان ، تشخيص و درمان و تغيير رفتار هستند. روانشناسان با بيماران همكاري مي كنند تا احساسات و نگرش آنها را تغيير دهند و به آنها كمك كنند تا الگوهاي رفتاري سالم و موثرتري داشته باشند.

روانشناسان براي تغيير افكار ، عواطف و رفتارها از روش هاي معتبر علمي استفاده مي كنند. روان درماني يك تلاش مشترك بين يك فرد و يك روانشناس است كه با ايجاد يك محيط حمايتي براي صحبت آزادانه و محرمانه درباره نگراني ها و احساسات فراهم مي كند. روانشناسان حفظ محرمانه بودن اطلاعات شما را بسيار مهم مي دانند.

 

هنگام انتخاب يك مشاور بايد به چه مواردي توجه كرد؟

پس از احراز صلاحيت روانشناس و يا مركز مشاوره ، ميزان راحتي شخصي شما با آن روانشناس است مهم تلقي ميشود، يكي را انتخاب كنيد كه با او راحت باشيد.

 

آيا مراجعه به روانشناس به من كمك مي كند؟

طبق يك خلاصه تحقيق از دانشكده پزشكي دانشگاه استنفورد ، برخي از انواع روان درماني مي تواند افسردگي ، اضطراب و علائم مربوط به آن مانند درد ، خستگي و حالت تهوع را به طور موثر كاهش دهد. تحقيقات به طور فزاينده اي از اين  كه سلامت عاطفي و جسمي ارتباط تنگاتنگي دارند و ارتباط با يك روانشناس مي تواند سلامت كلي فرد را بهبود بخشد و كمك شاياني به فرد خواهد كرد.

 

شواهد قانع كننده اي وجود دارد كه نشان مي دهد وضعيت اكثر افرادي كه حداقل چندين جلسه با روانشناس دارند ، بسيار بهتر از افرادي است كه مشكلات عاطفي دارند و تحت درمان نيستند. يك مطالعه بزرگ نشان داد كه 50 درصد بيماران پس از هشت جلسه به طور محسوسي بهبود مي يابند ، در حالي كه 80 درصد افراد تحت درمان در پايان شش ماه بهبود مي يابند.

چگونه درمان موثري داشته باشم؟

با شروع درمان ، بايد اهداف روشني را با روانشناس خود تعيين كنيد. شما ممكن است در تلاش باشيد تا بر احساس نااميدي مرتبط با افسردگي غلبه كنيد يا ترس را كه زندگي روزمره شما را مختل مي كند كنترل كنيد. به ياد داشته باشيد ، رسيدن به اهداف خاص بيش از اهداف ديگر به زمان بيشتري نياز دارد. شما و روانشناس خود بايد تصميم بگيريد كه به چه اندازه انتظار و شاهد پيشرفت باشيد.

ودر آخر روانشناس كه به عنوان يك شخص ثالث آموزش ديده ، باتجربه و بي طرف عمل مي كند ، روانشناس همچنين با ايجاد مهارت هاي جديد و راهكارهاي حل مسئله براي مقابله با مشكلي كه با آن روبرو است ، به افراد كمك خواهند كرد.

روانشناس تلاش خواهد كرد تا به افراد كمك كند تا آينده مثبت تري را ببيند و تفكر منفي را كه همراه با افسردگي، خشم ،استرس است را كاهش دهد.

جهت ارتباط با مشاورين مركز مشاوره آنلاين گپچه با ما در ارتباط باشيد.

منبع: گپچه

 

 

 

ابزار پيش ساخته پلي يورتان چيست؟

۶۸ بازديد

ابزار پيش ساخته پلي يورتان چيست؟

88xs_d2.jpg

ابزار پيش ساخته پلي يورتان يا پلي اورتان يكي از متريالهايي مي‌باشد كه پروسه كار طراحي و اجراي دكوراسيون داخلي را جهت گچ‌گيري و تزئينات سقف و ديوار بسيار آسان و تسريع كرده است. امروزه اكثر طراحان و فعالان در اين حوزه براي انجام كارهاي گچ‌بري دكوراسيون داخليشان از ابزار پلي يورتان استفاده مي‌كنند. ابزار پلي يورتان مسلما داراي مزيت‌هاي بسياري است كه امروزه توانسته محبوبيت بسياري كسب كند و جايگزين شيوه‌هاي سنتي شود. در ادامه به تعدادي از مزيت‌ها و خصوصيات اين ابزار اشاره خواهيم كرد.

ابزار پيش ساخته پلي يورتان بسيار سبك بوده و با نوعي تكنولوژي پليمري و با دانسيته و استحكام و مقاومت بالا توليد مي‌شود.

مزيت و خصوصيات ابزار پيش ساخته از جنس پلي يورتان

پلي يورتان زيرمجموعه‌اي از مواد شيميايي است كه در صنايع زيادي علي الخصوص صنعت لوله كاربرد فراواني دارد. از جمله مزاياي آن مي‌توان به موارد ذيل اشاره نمود:

  • هنگامي كه صحبت از نصب سريع و آسان باشد، مسلما يكي از گزينه‌هاي ما مي‌تواند اين ابزار باشد.
  • ويژگي بعدي آن كيفيت است. اين ابزار امكان توليد در قطعات و سايزهاي مختلف را دارد.
  • نسبت به ابزار پيش ساخته گچي بسيار سبك‌تر است.
  • عمر بسيار بالايي به نسبت گچ دارد و در مرور زمان دچار ترك و تغيير شكل نمي‌شود.
  • مقاومت بسيار بالايي كه در برابر رطوبت و حرارت دارد.
  • رنگ پذيري بالايي دارد و سطح آن مي‌تواند با انواع رنگ‌هاي برپايه آب و روغن رنگ شود.
  • انعطاف پذيري بالايي كه اين ابزار دارد و مي‌توان در تمامي محيط‌ها با شرايط گوناگون اجرا شود.
  • مناسب براي استفاده در محيط‌هاي اسيدي و قليايي.
  • مقرون به صرفه بودن.
  • اين ابزارها از پيش طراحي و توليد شده است، پس نگراني و استرسي مبني بر نتيجه كار نخواهيم داشت.

با توجه به مزاياي ذكر شده، مي‌تواند گزينه مناسبي براي خريد باشد اما مي‌بايستي يك سري نكات را قبل از خريد در نظر داشته باشيم. براي نصب اين ابزار با وجود اينكه  داراي مزيت نصب سريع آسان است، لازم است از افراد نصاب و متخصص كمك بگيريم.

براي نصب اين ابزار بايستي از چسب مخصوص روي سطح مورد نظر استفاده كنيم. و در آخر ابزار پيش ساخته پلي يورتان خام بوده و بايد بعد از نصب رنگ شود. پس بهتر است قبل از رنگ كردن محيط از اين ابزار استفاده نمائيد. البته اگر محيط را رنگ كرده‌ايد و سپس مي‌خواهيد از ابزار پلي يورتان استفاده نمائيد، نگران نباشيد؛ با چند شيوه و ترفند مي‌توانيد ابزارهاي دكوراتيو پلي يورتان را نصب و سپس رنگ كنيد.

موارد مصرف

  • الوار پلي يورتان

اين الوار شامل طرح چوب، الوار سبك، دكوراتيو، چوبي و براكت الوار و ...

  • ستون و سرستون چهارگوش و گرد پلي يورتان

سرستون داخلي و خارجي، ستون پيش ساخته، سرستون پيش ساخته، بدنه ستون خارجي، ستون تخت، ستون گرد و نيم گرد، ستون‌هاي رومي در سايزهاي مختلف براي استفاده در فضاهاي داخلي و نماي ساختمان.

  • براكت

سرتاج، براكت كابينت و چوبي، زير طاق‌ها و قوس راهروها و ...

  • شومينه

شومينه كلاسيك، دكوري، آماده و ...

  • طاقچه ديواري

طاقچه پيش ساخته، كلاسيك، گچي مناسب اتاق پذيرايي و ميهمان، لابي، طاقچه گچي محرابي و ...

  • چراغ ديواري كلاسيك

لوستر ديوار گچي، ديواري كلاسيك، ديواركوب، اتاق خواب و پذيرايي و ...

  • پانل برجسته پلي يورتان

پانل مشبك دكوراتيو، پانل سه بعدي، مشبك برجسته و ...

  • پانل ديواري كلاسيك پلي يورتان

پانل دكوراتيو، كلاسيك، ديوارپوش دكوراتيو، ديوار پوش كلاسيك و ...

  • گل سقف، گنبد و...

دور لامپي ساده و مدرن، دور چراغ آماده و مدرن، گل سقفي، دور لوستر زينتي، قاب لوستر دايره‌اي طرح برجسته مربعي و ...، قاب لوستر حاشيه‌دار، تايل سقفي، گنبد سقفي كلاسيك و ...

  • فريم حاشيه درب پلي يورتان

قاب پنجره، قاب در، كتبيه منبت، كتبيه ساده، روكوب چهارچوب و ...

ابزار نور مخفي پلي يورتان

گلويي نورمخفي و يا ابزارهاي نور مخفي پلي يورتان، درجهت ايجاد خط نوري غيرمستقيم براي حاشيه سقف و يا ايجاد خط نوري غير مستقيم روي سقف راهروها و ديوارها استفاده مي‌شود. اين ابزار پيش ساخته گزينه‌ مناسبي جهت استفاده و جايگزيني براي ابزارهاي گچي سنتي، رابينس و ... مي‌باشد.

موارد مصرف اين ابزار بر روي سقف و ديوار شامل موارد زير است:

استفاده در دور سالن سقف پذيرايي، لبه نور مخفي كناف و يا باكس گچبري رابيتس، در سقف اتاق خواب جهت ايجاد نور مخفي، اتاق كودك، ايجاد نور مخفي براي حاشيه سقف سرويس‌هاي بهداشتي، ايجاد خط نوري غيرمستقيم بالاي قرنيز، نورپردازي اتاق تلويزيون و ...

ويژگي‌هاي ابزار مخفي پلي يورتان

  1. قابليت اجرا و نصب سريع، بدون اتلاف وقت و با كم‌ترين پرت مصالح.
  2. متنوع بودن در انواع سبك‌هاي مدرن و كلاسيك.
  3.  وزن بسيار كم و درحين حال مقاومت و استحكام بالا.
  4. مقرون به صرفه براي انجام پروژه‌هاي ساختماني و تجاري.
  5.  قابليت رنگ‌پذيري بالا در دفعات مختلف بدون نياز به زير سازي و امكان استفاده از تكنيك‌هاي هنري نظير طلاكوب و پتينه
  6. قابليت استفاده در محيط‌هاي مرطوب نظير سرويس هاي بهداشتي، حمام، استخر و همينطور نماهاي ساختمان به دليل مقاومت در برابر رطوبت.
  7. عدم ايجاد ترك و تغيير شكل در مرور زمان.

شركت آركا دكور

مجموعه آركا دكور يكي از بهترين مجموعه هاي توليد كننده و اجرا كننده ابزارهاي پيش ساخته ساختماني است. اين شركت با تيمي ماهر كه از مهندسان و مشاوران حرفه اي تشكيل شده است، قادر است تا پيچيده ترين پروژه ها در اين زمينه را، به بهترين شكل به سر انجام برساند.

منتشر شده در وب سايت برنا

 

 

مشاوره ماليات شركت ها

۵۳ بازديد

مشاوره ماليات شركت ها

مشاوره ماليات شركت ها عبارت از دريافت برنامه براي صرفه جويي در هزينه جهت تداوم شركت و سرمايه گذاري اصولي براي پيشرفت سازمان است زيرا اگرچه بسياري از مديران مشمول پرداخت ماليات مي شوند و بايد در مدت زمان مشخص آن را پرداخت نمايند به دليل نبود و كمبود اطلاعات متحمل هزينه هاي جبران ناپذير مالياتي مي شوند.

چه شركت هايي (اشخاص حقوقي) مشمول ماليات مي شوند؟

تعريف كلي اي كه براي دريافت ماليات تعيين شده است بيان مي‌كند كه تمامي كساني كه شاغل هستند، دستمزد مي‌گيرند و از خدمات بيمه تأمين اجتماعي برخوردار هستند بايستي ماليات پرداخت كنند.

هر ساله در اظهار نامه‌هايي كه از سوي وزارت اقتصاد و دارايي صادر مي گردد ميزان مالياتي كه اشخاص حقيقي و حقوقي بايد پرداخت كنند اعلام مي شود. هم چنين ميزان آن كه هر سال محاسبه مي گردد متفاوت است و بسته به شرايط اقتصادي و ركود و تورم اين محاسبات انجام مي شود.

مشاور مالياتي كيست؟

مشاور مالياتي تنها فردي است كه مي تواند به سبب علم و اطلاع خود و سال‌ها تجربه در حوزه‌هاي مالي، حسابداري و اطلاع از قوانين مالياتي و حقوق و دستمزد، پرونده هاي ماليتان را در مراجع قانوني اداره نمايد.

فراموش نكنيد براي اداره پرونده هاي مالياتان، تنها يك مشاور مي داند « بهترين راه چيست؟  »

 

معرفي مدير فني گروه مشاوره ماليات شركت ها(اشخاص حقوقي)

جناب آقاي افشين فتحي

سوابق كاري مهم:

  • رئيس حسابداري گروه فن آوا – شركت فن آوا كارت
  • معاون مالي، اداري و برنامه ريزي اقتصادي شركت تجارت الكترونيك بانك دي
  • معاون مالي، اداري و برنامه ريزي اقتصادي بهروي تهران بزرگترين شركت مهندسي ريلي كشور

 

گواهينامه ها و افتخارات:

  • عضو انجمن مهندسي مالي ايران و خاورميانه
  • عضو انجمن حسابداري مديريت
  • تجزيه و تحليل صورتهاي مالي مطابق با استانداردهاي روز
  • ايزو – IMQ
  • مسلط به قوانين ماليات و ماليات بر ارزش افزوده و تحليل مفاهيم
  • كدينگ سيستم هاي حسابداري و قيمت تمام شده
  • لايحه نويسي و

 

h9ey_s19.png 

چرا نياز به مشاوره ماليات شركت داريم؟

اطلاع از قوانين پيچيده، بخشنامه‌هاي به قولي خلع الساعه كه فاصله تصويب برخي از آنها تنها يك شبانه روز است و ابهامات و تعارض هايي كه در قوانين مالياتي وجود دارد، كاري بس دشوار و البته بسيار تخصصي است، تلاش براي فهم اين قوانين نتيجه اي جز اتلاف وقت در پي نخواهد داشت و در نهايت هم منتهي به پرداخت ماليات سنگين تر و خسارت هاي گاها جبران ناپذير مي شود، مجموع اين موضوعات ضرورت بهره گيري از مشاوره مالياتي را برايتان ايجاد مي كنيد .

حتي مي توانيد در يك آزمون كوتاه با اين چهار پرسش ضرورت بهره گيري از مشاوران مالياتي را بهتر درك كنيد:

آيا مي دانيد قوانين مختص حيطه شغليتان چيست ؟

آيا مي دانيد عدم پرداخت ماليات چه عوارض ناخوشايندي برايتان در پي خواهد داشت؟

آيا مي دانيد قانون براي مودياني كه به وظايف قانونيشان عمل مي كنند، تسهيلاتي در نظر گرفته است؟

آيا مي دانيد چگونه از جريمه‌هاي احتمالي قانون‌گذار خلاصي يابيد؟

بهره گيري از مشاوران مالياتي تنها راه نجات شما براي پرداخت ماليات اضافي است

 

نقش ماليات در بقاي واحدهاي توليدي چيست؟

ماليات مقوله‌ ايست كه داد بسياري از صاحبين مشاغل را درآورده است، در اين ميان تنظيم اظهارنامه‌هاي مالياتي نادرست سهم بسزايي در تحميل هزينه هاي مالياتي جبران‌ناپذير دارد، شايد به كرات ديدهايد به پرونده مالياتي شركتي بزرگ به سبب اداره مدير مالي حاذق، مالياتي معقول تعلق گرفته، ولي پرونده برخي كسب و كارهاي خرد به جريمههاي مالياتي سنگيني ختم گرديده است.

براي شما به عنوان يك كارآفرين تكان دهنده خواهد بود اگر بدانيد، ?? درصد از مديران به سبب تحميل اين هزينه‌ها عطاي كسب و كارشان را به لقاي آن بخشيده اند و ورشكست شده‌اند. در اين ميان ?? درصد از موديان فرار از ماليات را به قرار ترجيح داده اند كه اين راه هم در آخر به تحميل جرائم مالياتي به مراتب سنگين تر از ماليات ختم شده، زيرا مأموران مالياتي سازمان امور مالياتي به قدري در كار خود مجرب هستند كه مي توانند به راحتي مو را از ماست بيرون كشيده و حتي سوزن را در انبار كاه پيدا كنند.

 

مزاياي مشاوره مالياتي

?- شركت ها بايد بدانند واحد تجاريشان مشمول چه مالياتي مي گردد؟

?- رسيدگي مالياتي به چه صورت است ؟

?- به چه صورت مي توانند از جرائم و ماليات هاي سنگين خبر دار شوند ؟

?- به چه نحوي دفاتر و سيستم خود را كدينگ كنند كه در زمان گزارش گيري دچار مشگل نگردند؟

?- كمك به مديران عالي شركت ها در تصميم گيري هاي مهم و اساسي

?- اطلاع از قوانين و بخشنامه هاي به روز

?- لايحه نويسي حرفه اي و دفاع از حقوق شركت و جلوگيري از ضرردهي شركت

?- انجام و مشاوره و ارشاد به موقع موارد قانوني شركت در موعد مورد نظر

مشاوره مالياتي چه نتايجي در بر دارد ؟

?- بستن قراردادها، اسناد و صورت هاي مالي شما به بهترين شكل ممكن

مديران بايد ماليات خود را در مدت زمان مشخصي پرداخت نمايند در حالي كه در اين زمينه علم و اطلاعي هم ندارند يا با كمبود اطلاعات خود متحمل اشتباهات جبران ناپذير مي شوند و بخش عمده درآمد و گاها سرمايه شان را به دولت پرداخت مي كنند، در مشاوره مالياتي خبري از اين فرصت سوزي ها و خسارت هاي مالي نيست، اسناد به بهترين شكل تنظيم و در نهايت مالياتي منصفانه پرداخت خواهيد كرد.

?- خالي شدن ذهن مديران ارشد و هيات مديره از مشغله هاي مالي به عنوان مهم ترين دغدغه اصلي آنها

به عنوان مدير هر روزه با چند چالش مواجه هستيد؟ اداره و سرپا نگه داشتن يك مجموعه و پرداخت حقوق هر كارمند در شرايط فعلي اقتصادي، خود چالشي است كه هر ماه براي يك مدير تكرار مي شود و ديگر مجالي براي مواجهه با چالش هاي وسيع تري چون ماليات و بيمه باقي نمي گذارد به همين جهت حضور يك مشاور سهم عمده اي در كاهش اين قبيل نگراني ها دارد.

آيا مي دانيد مهم ترين تاريخ هاي گرفتن مشاوره ماليات شركت ها كي هست؟

اظهارنامه ارزش افزوده: آخرين مهلت ارسال فصل زمستان ??، تا ?? ارديبهشت ?? خواهد بود.

اظهارنامه عملكرد: مهلت ارسال تا ?? خرداد هر سال و اشخاص حقوقي تا ? ماه بعد از سال مالي مي باشد.

اظهار نامه مستغلات: آخرين مهلت ارسال ، تا ?? خرداد ماه خواهد بود.

خلاصه ليست حقوق: آخرين مهلت ارسال خلاصه ليست حقوق ارديبهشت تا پايان خرداد ?? خواهد بود.

پلمپ دفاتر قانوني: آخرين مهلت ارسال پلمپ دفاتر قانوني كل و روزنامه سال ??، تا پايان سال ?? مي باشد.

ليست بيمه تامين اجتماعي: آخرين مهلت ارسال ليست بيمه تامين اجتماعي ارديبهشت، تا پايان خرداد ماه مي باشد.

 

در مورد ماليات شركت ها، آيا مي دانستيد؟

چنانچه درآمد مشمول ماليات مشخصه قطعي با رقم اظهار شده از طرف مؤدي بيش از پانزده درصد (??%) اختلاف داشته باشد، علاوه بر تعلق جرايم مقرر مربوط كه قابل بخشودن نيز نخواهد بود تا سه سال بعد از ابلاغ ماليات مشخصه قطعي از هر گونه تسهيلات و بخشودگي‌هاي مقرر در قانون ماليات‌ها نيز محروم خواهند شد.

پرداخت هايي كه كارفرمايان با عنوان حق المشاوره، حق حضور در جلسات، حق تدريس، حق تحقيق و حق پژوهش به اشخاص حقيقي غير از كاركنان خود پرداخت مي كنند، در حاليكه مشمول پرداخت كسورات بازنشستگي يا بيمه نيستند، بايد ?? درصد ماليات سالانه را پرداخت كنند.

وزارت امور اقتصادي و دارايي يا سازمان امور مالياتي مي تواند براي مودياني كه قادر به پرداخت بدهي مالياتي خود اعم از اصل و جريمه بصورت يكجا نيستند از تاريخ ابلاغ ماليات قطعي، بدهي مربوط را حداكثر بمدت ? سال تقسيط نمايند.

مودي مالياتي به موجب ماده ??? قانون ماليات هاي مستقيم اين حق برايش لحاظ شده است كه از اداره امور مالياتي بخواهد در هريك از مراحل مختلف وصول و اجرا، حق برخورداري از حداقل معيشت در چارچوب قوانين جاري برايش در نظر گرفته شود.

مودي حق دارد يك نفر نماينده از اتاق بازرگاني و صنايع و معادن يا اتاق تعاون يا جامعه حسابداران رسمي يا مجامع حرفه اي يا تشكل هاي صنفي يا شوراي اسلامي شهر به انتخاب خود جهت شركت در هيات حل اختلاف مالياتي معرفي نمايد .

افرادي كه به تازگي شغلي برپا كردند موظفند پس از ? ماه اين موضوع را به سازمان امور مالياتي اطلاع دهند تا معافيت هاي مالي مشمول آنان گردد در غير اينصورت نه تنها از معافيت مالي برخوردار نمي شوند، بلكه ملزم به پرداخت جريمه ميگردند كه ?? درصد(??%) مازاد بر مالياتشان است.

از دادرسي مالياتي چه مي‌دانيد؟

صاحبان مشاغل اعم از حقوقي و حقيقي در موعدهاي مقرر بايد اظهارنامه هاي مالياتي خود را تقديم اداره امور مالياتي كنند. اين اظهار نامه ها پس از بررسي ممكن است رد يا تاييد گردند، در صورت تاييد كه ماليات اخذ مي گردد، ولي در صورت رد شدن پرونده، اداره ماليات مبلغي بالاتر از مبلغ اظهارشده توسط مؤدي را به‌عنوان ماليات در نظر مي‌گيرد، اگر مودي اين مبلغ را نپذيرد بايد از طريق مراجع قانوني به راي اداره ماليات اعتراض نمايد كه به اين فرآيند دادرسي مالياتي مي گويند.

چگونه مي‌توان دادرسي مالياتي را در كمترين زمان به نتيجه رساند؟

اين امر بستگي مستقيم به نوع دفاع مؤدي از اظهارنامه مالياتي و پرونده مالياتي خود دارد. اگر مؤدي بتواند به‌خوبي و با استناد به قوانين مالياتي مراجع رسيدگي به شكايت را قانع كند، پرونده مالياتي او به‌سرعت بسته مي‌شود. اما مسئله اينجاست كه چه كسي مي‌تواند آن‌قدر به قوانين تسلط داشته باشد كه نماينده اداره ماليات را شكست دهد.

اين امر تنها با بهره‌گيري از تجربه مشاوران مالياتي در امور دادرسي مالياتي محقق مي شود، در اين صورت مي توانيد با خيالي آسوده كسب‌وكار خود را مديريت كنيد و از درگيري بيهوده با اداره ماليات و پذيرفتن ريسك بالاي آن خودداري كنيد.

هزينه مشاوره تلفني مالياتي اشخاص حقوقي(شركتها)

هزينه مشاوره تلفني آرموو در بخش ماليات شركتها از قرار دقيقه اي ???? تومان است كه در مقايسه با مشاوره حضوري بسيار مقرون به صرفه است، دريافت مشاوره مالياتي حضوري با توجه به پيچيدگي، كميت و كيفيت پرونده هاي ارجاعي و حاذق بودن مشاور انتخابي متفاوت است، در حالي كه در مشاوره هاي تلفني آرموو مي توانيد از راهنمايي هاي ماهرترين مشاوران فارغ از پيچيده بودن پرونده ماليتان يا تخصصي بودن سئوالاتتان بهره مند گرديده و در وقت و هزينه خود صرفه جوئي نمائيد.

 

تفاوت مشاوره مالياتي حسابداران چيست؟

  • تشخيص درست مشكل
  • هدايت صحيح مسئله به سمت حل شدن
  • رفع مشكل يا پيدا كردن بهترين راه براي به حداقل رساندن ضرر مشتري

چرا حسابدارن مشاوره تلفني مالياتي را ترجيح مي دهند؟

  • تخصصي بودن اين شغل، تجربه زياد و كمبود نيروهاي متخصص و كارآزموده در اين زمينه
  • عدم نياز به رفت و آمد
  • سهولت برقراري ارتباط و رفع مشكل با توجه به راه‌هاي ارتباطي موجود
  • انجام مشاوره در هر زمان

ماموريت آرموو در مشاوره ماليات شركت ها

ما در آرموو نهايت تلاش خود را به كار بسته ايم كه ماليات شما به نحوي عادلانه، منصفانه و معقول پرداخت شود.

 

در اين راه كوشيده ايم تمامي نيازهاي شما توسط مشاوران تخصصي در هر بخش شامل ارزش افزوده و ماليات هاي مرتبط با آن،ماليات عملكرد، ماليات حقوق، ماليات عملكرد، گزارشات فصلي، ليست بيمه و ارسال آن، تحرير دفاتر روزنامه و كل و همچنين ساير مباحث مالياتي در نظر گرفته شود، شما مي توانيد از طريق اپليكيشن يا مشاوره تلفني نياز خود را رفع نمائيد.

 

منبع: https://www.armoo.co/company-tax-advice/

 

Interior Fit Out For Homes

۶۳ بازديد

Interior Fit Out For Homes

Sometimes homes require a professional interior fit out services when changing the look of the house due to extra space purposes or simply for a new change. Sometimes people get fed up with the same look and want some change or at times there may be a new addition to the family that may require some tweaking to be done in order to maximize space around the house.

When people are living in the house and go for a change in the interior there may be a few problems and troubles they may have to face. It is quite inconvenient to live in a house that is undergoing changes but there are simple steps that can be followed to avoid much tension and distress. The first thing to do is to hire the services of a professional contractor so that the hassle can be minimized and the work can be completed easily. Another essential thing to keep in mind is to have a plan set out of how to change the lay out of the home. It is easier this way to proceed from room to room and keeping the hassles of the work to a bare minimum.

Since the redesigning of the house can be tiresome as well as غير مجاز مي باشدtly it is better to carefully think it through. Adjustments should not only be made to suit the current situations but also the future should be kept in mind. Sometimes houses have small store rooms or attics that can be converted to bedrooms for children. This needs to be well planned out so as to make the best choice for your home. Sometimes the kitchen and the living room can be fitted out like the French style with an open kitchen giving a new and more spacious look.

The interior fit out of houses requires a lot of work and thought to be put in because the home has to be just perfect for the family. Fitting out of a home may refer to a number of different things. Furniture, lighting, ceilings, partitioning, insulation and energy outlets are some of the factors that need to be considered when fitting out the interior of a house. Sometimes people go for minor fitting out like only of walls, ceilings and floors, however sometimes people opt to go for the entire remodeling of the home from scratch to finish.

There are numerous different companies that offer their professional services for the interior fit out of homes and offices. These professionals know how to minimize the غير مجاز مي باشدt and the inconveniences of the work and can complete the fit out job neatly and quickly giving your home a complete new look.


 

 

 

نحوه بردن در بازي رولت

۵۶ بازديد

نحوه بردن در بازي رولت


رولت يك بازي كازينو است كه با كلمه فرانسوي براي چرخ كوچك نامگذاري شده است. در اين بازي ، بازيكنان ممكن است شرط بندي را روي هر يك از شماره ها ، قرمز يا سياه يا تركيب هاي مختلف اعداد انتخاب كنند.

 

بازي رولت
هدف از اين مقاله ، استفاده از Learning Learning (RL) براي ارزيابي سه استراتژي رولت از نظر كل پرداخت ها و درصد برنده است. من ابتدا نحوه بازي رولت را معرفي خواهم كرد و در ادامه مختصري در مورد RL ارائه مي دهم ، سپس نحوه شبيه سازي يك محيط رولت را براي آموزش RL توضيح خواهم داد. سپس الگوريتم مورد استفاده و روش آزمايش. قسمت آخر مقاله نتيجه نهايي و برخي بحث ها در مورد نتيجه را ارائه مي دهد.


نماد اين پروژه را مي توان در GitHub يافت.


نحوه بازي رولت
براي هر دور رولت بايد ابتدا اندازه اسلايدي را كه مي خواهيد شرط بندي كنيد انتخاب كنيد ، سپس روي طرح جدول كليك كنيد تا شرط مورد نظر خود را قرار دهيد.


جدول رولت و شانس معمولي در زير نشان داده شده است:
در اين پروژه ، فرض مي كنم كه ما رولت هاي سبك اروپايي را بازي مي كنيم ، كه صفر يك دارد. در رولت به سبك آمريكايي دو برابر صفر خواهد بود و توپ به جاي 37 به 38 مي رسد.


پس از قرار دادن شرط خود ، فروشنده چرخ مي چرخد. اين مهم است كه از نحوه چرخش چرخ چرخ آگاه شويد زيرا مي خواهيم محيط

رولت را شبيه سازي كنيم ، پيشنهاد مي كنم اگر با رولت آشنايي نداريد مي توانيد در مورد يك رولت در يوتيوب يا جاهاي ديگر فيلم تماشا كنيد و مي خواهيد بدانيد كه چگونه مي گذرد.


چرخ متوقف مي شود و توپ در جيب استراحت مي كند. بازرگان اگر خوش شانس باشيد بازده شما را آزاد مي كند.


مقدمه اي براي يادگيري تقويت
يادگيري پيشرفته شاخه اي از يادگيري ماشين است كه در آن عامل ياد مي گيرد در يك محيط تعاملي عمل كند ، با اجراي رويه هاي خاص با

توجه به شرايط فعلي و نظارت بر پاداش هاي دريافتي از آن رويه ها.

 

بر خلاف يادگيري نظارت شده ، اگر روش خوب يا بد باشد به عامل نمي گوييم. به عنوان مثال ، در يك بازي Tic-Tac-Toe ، پروكسي ابتدا به صورت تصادفي يك شبكه 3x3 را در آن قرار مي دهيد.مي توانيد گوشه را علامت بزنيد ، كه اين يك حركت معمولي بد است ، با اين حال ، شما نمي توانيد نتيجه را بدانيد زيرا بازي تمام نشده است.

 

كاري كه ما در اينجا انجام مي دهيم پيگيري روند كار و بازخورد به پرونده قبلي است. وي پس از چندين جلسه تمريني ، بهترين روش را بر اساس تجربه قبلي انتخاب مي كند و وقتي كه به پرونده اوليه رسيد ، به وسط اشاره مي كند زيرا درصد برنده بايد در آنجا بالاتر باشد.


محيط رولت را آماده كنيد
براي استفاده از RL ، بايد دو مؤلفه ، عامل و محيط را بيان كنيم. عامل در مورد الگوريتمي كه استفاده مي كنيم ، محيط اينجاست كه رولت بازي كنيم و بعد نتيجه و پاداش را به نماينده بدهيم. محيط ايده آل براي اين كار ، گرفتن يك ركورد واقعي بازي رولت كازينو است.

 

با اين حال ، از آنجا كه هيچ كس مجموعه اي از داده ها را براي اين مورد به اشتراك نگذاشته است ، ما مجبوريم مجموعه داده هاي خودمان را ايجاد كنيم. خوشبختانه ما نيازي به تعيين جايزه در اينجا نداريم زيرا در حال حاضر يك جدول براي بازگشت به اين بازي وجود دارد. آنچه اكنون به آن نياز داريم شبيه سازي نحوه چرخش عامل چرخ است.


پروژه هاي باز زيادي در مورد رولت در GitHub وجود دارد كه به زبان مار نوشته شده است. با اين حال ، وقتي نوبت به محبوب ترين موقعيت بعدي مي رسد كه مي بينيد چيزي شبيه به اين است:

منبع : https://penzu.com/public/e2215650

 

مدير تز يك سايت پژوهشي و آموزشي

۶۱ بازديد

معرفي موسسه پژوهشي مدير تز

مدير تز يك سايت پژوهشي و آموزشي است كه خدمات گوناگوني را به مشتريان و دانجشويان عزيز ارائه مي نمايد.

موسسه پژوهشي مدير تز در سال 1388 فعاليت خود را در حوزه هاي پژوهش و مطالعات بازار آغاز كرده است. اين شركت در سال 1392 به عضويت در انجمن مشاوران مديريت ايران درآمده است.

f162_w1.jpg

تخصص اصلي شركت در حوزه مشاوره مديريت و تحقيقات بازار و همچنين فعاليت در حوزه هاي آموزشي و پژوهشي دانشگاهي و مشاوره پايان نامه مدير تز و انجام تحليل آماري مي باشد.

در زمينه پژوهشي در دانشگاه ها انجام و مشاوره و آموزش پايان نامه هاي حوزه مديريت و حسابداري در كليه گرايش ها ماموريت اصلي اين شركت مي باشد.

" ارائه شده توسط وب سايت طراحي سايت داستان وب https://dastanweb.com "

تمامي كادر پژوهشي اين شركت داراي تخصص دانشگاهي مديريت در رده كارشناسي ارشد و دكتري در رشته هاي گروه مديريت، حسابداري و اقتصاد مي باشند.  فعاليت هاي اين شركت به صورت تخصصي در مشاوره پايان نامه هاي كارشناسي ارشد و دكتري مديريت در گرايش هاي زير مي باشد:

حسابداري- اقتصاد- مديريت مالي-مديريت بازاريابي- مديريت بازرگاني داخلي و خارجي- مديريت صنعتي- مديريت فناوري اطلاعات- مديريت فرهنگي- مديريت آموزشي- مديريت استراتژيك- مديريت رفتار سازماني- مديريت منابع انساني –مديريت رسانه- مديريت تكنولوژي- مديريت دولتي- مديريت گردشگري- مديريت كارآفريني- مديريت حوزه هاي نظام- MBA- مديريت شهري در تمامي گرايش ها

اين شركت رسالت خود را بر آموزش و توسعه فهم عميق تر و كاربردي تر دانشجويان محترم از روش تحقيق و روش هاي اجراي پايان نامه ها مي باشد. بنابراين در اين شركت تلاش مي شود تا ضمن اجراي مراحل انجام پايان نامه هاي دانشجويان تلاش شود تا دوره هاي آموزشي به صورت مستمر برگزار گردد.

مدير تز وبسايتي است كه در در سال 88 درست زماني كه دانشجويان با مشكل سپردن پايان نامه و پروژه با مشكلاتي روبرو بودند ايجاد شد. پس از سال ها اكنون توانسته ايم با قدرت زياد وبسايت را توسعه داده و در اكثر رشته ها فعاليت كنيم. برخلاف برخي موسسات سودجو كه پس از دريافت پايان نامه براي دانشجو مشكلات و هزينه هايي را درست ميكنند، ما پايان نامه هايي را تحويل داده ايم كه علاوه بر مشتري، مجري و مسولين سايت هم به آن افتخار ميكنند.

 اين كيفيت و تخصص به راحتي بدست نيامده است و حاصل زحمات شبانه روزي تيم تزفروم است. در بدنه اصلي مسئولين سايت، تعدادي از اساتيد خبره دانشگاه هاي آزاد و سراسري وجود دارند و ميتوانند راهنمايي هاي ارزشمندي در طول زمان انجام پايان نامه به شما ارايه دهند و تا بحال خدمات شايسته زيادي را به دانشجويان ارايه داده اند. اصلي ترين اولويت ما خلق محتواي ناب و سپس رضايت حداكثري مشاگر بخواهيم برجسته ترين مزايا را در يك جمله بيان كنيم، ارايه پايان نامه اصيل با محتواي غني در كنار قيمت مناسب و نگارش آن توسط افراد متخصص و امانتدار است. موارد بالا دغدغه دانشجوياني است كه قصد برون سپاري پايان نامه شان را دارند.

موسسه پژوهشي مدير تز اين تعهد را ميدهد كه تمام اين ويژگي ها را در طول كار حفظ و صيانت كند و در هر حال خدتمگذار مشتري باشد. در كنار آن امكاناتي فراهم كرديم كه بتوانيد براحتي با مجري در ارتباط باشيد و نظرات تان را با ايشان انتقال دهيد. اين ارتباط در بعضي مواقع بصورت تصويري خواهد بود.

در بحث قيمت و هزينه، امكاني را فراهم كرديم تا مجريان بصورت رقابتي پيشنهاد قيمت دهند. اين روش براي افرادي كه بودجه محدودتري دارند مناسب است و ميتوانند يك پايان نامه با كيفيت با قيمت مناسب دريافت كنند.

در طول مدت تكميل پايان نامه در چنديدن نوبت ما به شما مشاوره ارايه ميدهيم. اولين مشاوره در زمان انتخاب موضوع است تا بتوانيد متناسب با ويژگي هاي شخصي تان موضوع مناسبي انتخاب كنيد. يك مشاوره در زمان دفاع پايان نامه برايتان ترتيب خواهيم داد تا بتوانيد بهترين دفاع را داشته باشيد. و مشاوره آخر را پس از تاييد پايان نامه برايتان در نظر گرفته ايم. در اين مشاوره ما شمارا با موقعيت هاي شغلي و فضاي كسبو كار رشته تحصيلي تان آشنا خواهيم كرد و با توجه به خصوصيت ها، نقاط قوت و نقاط ضعفتان راهكار هايي براي رسيدن به موفقيت را تشريح خواهيم كرد.

در طول مسير انجام پايان نامه پشتيباني سايت همواره در خدمت شماست. براي ارتباط با پشتيباني از سه راه ميتوانيد اقدام نماييد. ثبت تيكت و پيغام در پنل كابري - گفتگو از طريق لايو چت و گفتگوي آنلاين در پايين صفحه سايت(در دست طراحي) و راه تماس تلفني و يا مكالمه تصويري از طريق اپليكيشن ها و اسكايپ و غيره.تري است. اكثر كساني كه به ما مراجعه ميكنند پس از مدتي بواسطه رضايت از ما، دوستان و هم دانشگاهيانشان را نيز معرفي ميكنند تا كار آنها را هم انجام دهيم. اين اطمينان را ميدهيم كه تا زمان فارق التحصيلي در كنار شما باشيم و شيريني جشن فارق التحصيلي را با هم بچشيم. مطمعنا پس از مشاهده كيفيت پايان نامه، انجمن پايان نامه را به دوستانتان هم معرفي خواهيد كرد. به اميد كسب بالاترين نمره از پايان نامه

جهت مشاوره پايان نامه مي توانيد به سايت مدير تز به نشاني https://modirtez.ir/ مراجعه كنيد و با كارشناسان مدير تز صحبت كنيد.

 

 

روش 1000 ساعته حرف آخر ؛ اتمام كل دروس كنكور فقط در 4 ماه

۶۲ بازديد

روش 1000 ساعته حرف آخر ؛ اتمام كل دروس كنكور فقط در 4 ماه

quy4_z2.jpg

روش 1000 ساعته حرف آخر ؛ از نكات قابل توجه و مورد نياز براي يك دانش آموز داشتن برنامه ريزي مي باشد اكثر دانش آموزان به صورت خودكار براي خودشان برنامه‌ريزي كرده و از آن استفاده مي كنند ولي بايد بدانند نوشتن برنامه نياز به تخصص داشته و كار هر شخصي نمي باشد اكثر دانش آموزان از بي‌برنامگي رنج برده و در اين مسير بارها شكست مي خورند و از ادامه دادن راه منصرف مي‌شوند و نتيجه قابل قبولي در كنكور كسب نمي‌كنند اما موسسه حرف آخر براي شما دانش آموزان عزيز برنامه‌هاي متناسب با روشهاي اصولي طراحي كرده كه شما دانش آموزان در هزار ساعت تمامي مطالب سه سال خود را از صفر تا صد مطالعه كنيد.

آيا در 1000 ساعته حرف آخر همه دروس را مطالعه ميكنيم؟

برنامه 1000  ساعته حرف آخر برنامه جامع و كاملي براي شما دانش آموزان مي باشد كه با روش هاي اصولي زير نظر بهترين مشاوران كشور و روش‌هاي نوين تدوين شده است كه به دو قسمت اصلي تقسيم‌بندي مي‌شود :

قسمت اول برنامه مطالعه و آموزش و تدريس موضوعات و مباحث كتاب درسي بوده كه در بسته هاي آموزشي از اين آموزش ها استفاده مي كنيد و در قسمت دوم برنامه حل تست هاي تاليفي و كنكور سراسري بوده كه شما دانش آموزان را براي كنكور سراسري آماده كند. از ويژگي هاي مهم برنامه قطاري بودن آن مي باشد براي همين به برنامه هزار ساعت برنامه قطاري نيز گفته مي‌شود دانش‌آموزان از اول طبق برنامه شروع به مطالعه كرده و طبق چينش برنامه پيش ميره روند اگر دانش آموزي در روزي به مشكل برخورده و مطالعه نكند سردرگم نشده و روز بعد از آخر همان جايي كه مطالعه كرده درس خود را ادامه مي‌دهد در صورتي كه در برنامه هاي معمولي اگر شما روزي را مطالعه نكنيد بايد ساعت مطالعه خودتان را بالا برده تا جبران آن روز را انجام دهيد.

ويژگي‌هاي مهم برنامه قطاري

1 – ايستگاه مرور و جبراني

خيلي از دانش آموزان دروس خود را مطالعه كرده و ديگر در برنامه خود مرور ندارند و اين مشكل باعث حذف اطلاعات از حافظه ما مي شود در صورتي كه ما مطالب را بايد وارد حافظه بلند مدت خود بكنيم از آنجايي كه انسان از 2 حافظه كوتاه مدت و بلند مدت برخوردار ميباشد براي انتقال اطلاعات از حافظه كوتاه مدت به حافظه بلند مدت بايد از مرور و تكرار استفاده كنيم.

بگذاريد با يك مثال ساده توضيح بدهم شما پنج شب پيش شام چي خورديد؟! درست يادتون نمياد ولي مسير مدرسه ابتدايي تون را هنوز فراموش نكرديد اين به دليل تكرار مكرر مطالب هست پس بايد دروسي را كه در روز هاي مختلف مطالعه ميكنيم را با مرور وارد حافظه بلند مدت خود كنيم ما در برنامه قطاري 1000 ساعته حرف آخر ايستگاه‌هاي مرور جبراني را فراهم كرديم كه شما بعد از خواندن درس هاي خود به ايستگاه هاي جبراني رسيده كه اگر درسي را جامانده ايد و يا نياز به مرور داريد در اين ايستگاه با مرور مطالب ديگر نگران فراموشي دروس نباشيد

2- مطالعه هم زمان همه دروس

مشكل اكثر دانش آموزان مطالعه خوشه‌اي دروس مي باشد به اين صورت كه درسي را بصورت كامل در يك روز مطالعه كرده و در روز بعد به سراغ درس بعدي مي‌روند كه اين روند بازده مناسبي نداشته و باعث خستگي دانش آموز مي‌شود ما در برنامه قطاري 1000 ساعته حرف آخر تمامي دروس را به صورت همزمان پيش برده تا دانش آموزان همه درس ها رو مطالعه كنند مثلاً در روز اول درس زيست و شيمي و عربي مطالعه مي شود كه دانش آموز در يك روز فقط و فقط وقت خود را به يك درس ندهد.

3 – آزمون هاي مرحله اي

ما براي فهميدن روند پيشرفت دانش آموز درخلال درس خواندن دانش آموز ايستگاهي براي آزمون طراحي كرده تا دانش آموز بعد از مطالعه درس هاي خود از همان مباحث آزمون گرفته تا مشكلات دانش آموز نمايان شود و با بررسي تحليل آزمون مشكلات خود را رفع كند البته قبل از آزمون باز ايستگاه مرور قبل از آزمون گذشته تا دانش آموز براي آزمون نيز آماده شود.

4 -برنامه ريزي دقيق و منظم

مزاياي استفاده از برنامه ???? ساعته اينكه بدوني اگه الان شروع كنيد و درس بخونيد كي تمام درس ها تموم ميشه از ويژگي ها و مزاياي يك برنامه هستش دانش آموزان به دنبال قبولي در كنكور با يك برنامه در زمان مشخص هستند كه اين ويژگي فقط در برنامه ???? ساعته حرف آخر مشخص شده كه بدون اگر الان درستون رو شروع كنيد و روزي ? ساعت مطالعه كنيد شما بعد از ??? روز صفر تا صد دروس خود را هم مطالعه كرده و هم تست و هم آزمون داده كه اين از ويژگي و مزاياي برنامه هزار ساعته حرف آخر مي باشد كه باعث كم شدن استرس دانش آموز مي شود هر دانش‌آموزي كه حتي هيچ مطالعه هم نداشته در هزار ساعت مي‌تواند با آمادگي كامل رسيده و به هدف خود برسد.

5-پويا نمايي

شايه بگيد پويا نمايي ديگه چه كمكي به ما ميكنه؟ كافيه گذري به گذشته خود زده و تصا  ويري كه از دوران كودكي خود به ياد داريد را مرور كنيد. خب درسته حافظه تصويري انسان يكي از قوي ترين حواس انسان بوده و مطالب را در نيم كره سمت راست مغز ميگنجاند. ماهم از اين موضوع استفاده كرده و دروس را با انيميشن و شهودي سازي در حافظه بلند شما ميگنجانيم.

خلاصه كلام!!!!!

اين برنامه ريزي براي دانش آموزان كه هدف پزشكي يا دندانپزشكي و يا مهندسي دانشگاه هاي معتبر را دارند تدوين و طراحي شده تا در هزار ساعت مطالعه و حل تست بدون هيچ استرسي خود را براي كنكور سراسري آماده نمايند براي دريافت اطلاعات بيشتر در مورد برنامه ???? ساعته با شماره تماس02166028126  گرفته تا با مشاورين ارشد موسسه شرايط خود را در ميان بگذاريد

به نقل از حرف آخر harfehakhar مقاله روش 1000 ساعته حرف آخر