شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

مشاوره خانواده و ضرورت آن در جامعه امروزي

۴۰ بازديد

 

 

مشاوره خانواده و ضرورت آن در جامعه امروزي

 

دلايل زيادي براي اهميت مشاوره خانواده وجود دارد كه با شلوغ تر شدن جهان هستي نياز به مشاور خانواده نيز افزايش مي يابد و در اين دوران افراد با چالش هاي زيادي در زندگي روبرو هستند كه مي توانند بسيار گوشه گير شوند و به مشاوره نياز داشته باشند يا فقط به حمايت نياز داشته باشند و نياز به مشاوره اعتياد ، افسردگي ، سلامت رواني و رفتاري و دلايل بيشماري كه  نياز به مشاوره وجود دارد .

 

مشاوره تلفني روانشناسي خانواده با مشاوران عالي رتبه

 

مشاوران تلفني آموزش ديده اند تا به ديگران در حل مشكلات به صورت آنلاين كمك كنند ، آنها به مردم كمك مي كنند تا علت اصلي مسائل رفتاري خود را شناسايي كرده و بر بهبود آن تمركز كنند ، آنها مي توانند افراد را در شرايط مختلف راهنمايي و هدايت كنند و به آنها كمك كنند تا بر آنچه واقعاً مهم است تمركز كنند.

 

مشاوران همچنين به افراد كمك مي كنند تا بتوانند شناسايي كنند كه به كدام شغل علاقه دارند و چگونه مي توانند تحصيلات و جستجوي كار خود را برنامه ريزي كنند.

آنها فرد را از طريق تحصيلات و مطالعات مورد نياز و مراحل آزمايش و همچنين مراحل مصاحبه و دستيابي به كار راهنمايي مي كنند.

 

البته مسائل ديگري نيز وجود دارد كه مشاوران در زمينه راهنمايي ، اشتغال و نحوه برخورد با مسائلي مانند افسردگي يا احساس اضطراب به افراد كمك ميكنند ، هر فردي در طول زندگي اش بارها و بارها به كمي كمك نياز دارد ، براي احتياج به مشاور نبايد هرگز خود را فردي ضعيف به شمار بياورد زيرا اين گامي شجاعانه براي حل مشكلات است.

 

حرفه مشاوره در طول اين سالها رشد چشمگيري داشته است ، مشاوره  به عنوان يك حرفه براي به دست آوردن مدارك مناسب براي مدرك مشاوره ، سالها فداكاري و تلاش در مدرسه و دانشگاه لازم است .

 

مشاوران در محيط هاي باليني ، در محيط هاي خصوصي و در مشاغل خصوصي كار خواهند كرد. آنها ممكن است به صورت گروهي يا انفرادي كار كنند. بيماران از همه اقشار جامعه خواهند بود ، ممكن است  مشكلات همه ي بيماران با انجام مشاوره برطرف نشود ، برخي از افراد با وجود مشاوره هنوز با مشكل روبرو خواهند شد ؛ اين بدان معنا نيست كه مشاوره مفيد نيست ، فقط ممكن است فرد در مرحله اي از زندگي كه بتواند كمك مورد نياز خود را دريافت كند يا آنچه را كه براي كمك به خود لازم است انجام دهد.

 

مشاوره و حل تعارضات در زندگي امروزي

 

مشاوره به كساني كه در جهان در حال مبارزه در زندگي شان هستند كمك مي كند‌ ،مانند طلاق و مسايل شخصي ، اين زمان مي تواند براي همه افراد بسيار استرس زا باشد.

يك مشاور مي تواند به فرد كمك كند تا روي پاي خود بايستد و احساس قدرت و قوت بيشتر از هميشه كند و گذشته را رها كرده و بدون احساس گناه از نو شروع كند.

 

مشاور به يك معتاد كمك مي كند تا داروي انتخابي و نوشيدني خود را كنار بگذارد تا بتواند زندگي عادي داشته باشد ، آنها به فرد معتاد كمك ميكنند تا به زندگي به دور از مواد مخدر و سالم برگردند .

معتادان افراد بدي نيستند و بسياري از انها فقط نياز به تشويق و حمايت اطرافيان خود دارند .

 

مشاوران بر درمان فردي و همچنين گروه درماني تمركز خواهند كرد تا به ديگران در شرايط مشابه كمك كنند ، حوزه مشاوره فرصت هاي بسيار خوبي را براي كمك به ديگران براي داشتن يك زندگي سالم ، شاد و عادي ارائه مي دهد .

 

اهميت مشاوره روانشناسي در گپچه:

 

مشاوران گپچه از روشهاي گوناگوني براي كمك به فرد در هر شرايطي استفاده مي كنند ، آنها با طرح سوالات و وادار كردن فرد به درون نگري و درك خود به افراد كمك خواهند كرد .

يك مشاور به فرد كمك مي كند تا تشخيص دهد كه اين سوالات چيست و چگونه بايد پاسخ دهد و به آنها پاسخ داده شود. هميشه آسان نيست. اغلب ما بايد انتخاب هايي را انجام دهيم كه جهان ما را آنطور كه مي شناسيم تغيير دهد. يك مشاور خانواده مي تواند به فرد در اين زمينه كمك كند تا بتواند در زندگي پيش برود. ايجاد تغييراتي كه جهان شما را تغيير مي دهد ترسناك است ، به راحتي مي توانيد در يك گودال گير كنيد و روي نكات منفي زندگي تمركز كنيد ؛ اغلب ترس از ناشناخته هاست كه ما را گروگان مي گيرد. مشاوران مي توانند افراد را از طريق اين راهكارها راهنمايي كرده و به آنها كمك كنند ، بدون تاسف در زندگي خود پيش روند ، گاهي اوقات اين ترس است كه ما را در اين سالها گروگان گرفته است و يك مشاوره خانواده و مشاوره تلفني روانشناسي خوب مي تواند به ما در كاهش ترس كمك كند.

 

ترس از مشاوره نوجواني چرا؟

 

مشاوره نوجواني انتخاب بدي نيست و باعث شرمساري شما نيست ، مشاوره به شما كمك مي كند تا در زندگي خود پيشرفت كنيد و مسائل پيش روي خودتان را به راحتي به كمك مشاوران عالي رتبه در مركز مشاوره آنلاين گپچه براي هر چيزي و هر هر زمينه اي  در زندگي كه وجود دارند كمك بگيريد.

 انتخاب مشاوره گامي بزرگ در كمك به فرد براي لذت بردن از زندگي بسيار مفيد است .

 

جهت اطلاعات بيشتر بخوانيد : اهميت مشاوره در خانواده هاي ايراني

 

 

 

مشخصه هاي كليدي خريد ويلا در بخش آسيايي استانبول

۳۶ بازديد

مشخصه هاي كليدي خريد ويلا در بخش آسيايي استانبول

  • تهويه هوا
  • دزدگير
  • بالكن
  • زيرزمين
  • پنجره دوجداره
  • اشپزخانه مناسب
  • ميز كار مرمر
  • انباري
  • تراس
  • اسانسور

توصيف ويلا در بخش آسيايي استانبول

ترك گشت مفتخر است كه اين ويلاي ليست شده در كلاس بالا، يك ويلاي سنتي مستقل در بخش آسيايي استانبول، قرار گرفته شده در منطقه معتبر اسكودار، در سمت اسيايي شهر، بسيار نزديك به سواحل بسفورس را ارائه دهد.

m9_rh9c.jpg

در حاشيه بسفورس، در سمت اسيايي استانبول، اوسكودار استانبول يكي از قديميترين و سرسبزترين مناطق اسيايي شهر، با تعداد زيادي از مسجدهاي تاريخي، مقبره ها، حمامهاي سنتي تركي، بازارها و خطوط ساحلي عمارت اتامان يالي، همراه با رديفي از پاركها و كافه هايي كه از بالا به بسفورس مشرف ميشود، ميباشد.

 اجاره خانه در بخش آسيايي استانبول اسكودار قسمتي از مركز شهر اسيايي است و منطقه اي عالي براي سرمايه گذاري املاك با هدف سطح بالا است، كه بسيار به كاديكوي كه براي بسياري از مردم بعنوان نمونه آسيايي ميدان تكسيم شناخته شده است، نزديك است كه باستاني و پرانرژي با مناظر اجتماعي عالي و امكانات خريد است ، در حالي كه اسكودار به خاطر عدم وجود اشكار توريست هايي كه به مناطق ثروتمند همانند بكشيتاش و ببك جذب ميشوند، آرامتر است.

 

دسترسي به اسكودار

خريد ويلا در استانبول رفتن به اسكودار از سمت اروپايي استانبول آسان است، فقط يك سفر ده دقيقه اي با هلكوپتر، يا با ماشين از طريق تونل اروپايي-اسيايي، يا از پل شهداي 15 ژوليه كه هر دوي آنها با يك رانندگي كوتاه مدت در دسترس خواهند بود، در حالي كه جاذبه هاي اروپايي معروف با فرودگاه سبيها گوكچن كه فقط به اندازه يك رانندگي كوتاه فاصله دارد، فقط طي 25 دقيقه قابل دسترس است.

مكان املاك

قيمت خريد ملك در استانبول در سال 2021 اين منظره شگفت انگير بوسفورس، ويلاي 4 اتاقه در اسكودار در همسايگي كاملا سرسبز گوزگونكوك قرار دارد و با يك شيب كم 500 متر پايينتر از سواحل تنگه بوسفورس قرار گرفته است كه از تركيبي از منظره دريا و طبيعت و منظره پل شهداي 15 ژوئيه سود ميبرد كه از روي تنگه به سمت استانبول اروپايي ميگذرد.

امكانات اطراف اين ويلا در بخش آسيايي استانبول

خريد آپارتمان  در استانبول تركيه يكي از قديميترين و مطلوبترين همسايه هاي استانبول آسيايي كه شما با يك پياده روي كوتاه به اندازه اي كافي از امكانات رفاهي  ، فروشگاهها، سوپرماركتها، مدارس براي تمام سنين، مراكز درماني، داروخانه، مسجد، پارك، و تعداد گسترده اي از كافه ها، مي خانه ها، كافي شاپها، رستورانها، و غيره ... دست خواهيد يافت، با يك رانندگي كوتاه مدت ميتوان به فروشگاههاي مركزي، دانشگاهها، بيمارستانهاي هم خصوصي و هم دولتي رسيد.

 

دسترسي هاي خريد اين ويلا در بخش آسيايي استانبول

همچنين ويلا از طريق(وسايل نقليه اي چون) اتوبوس، ايستگاههاي مترو و ترمينال كشتي با فاصله اي به اندازه پياده روي اتصالي عالي با استانبول اروپايي و آسيايي دارد، در حالي كه بزرگراه E5كه به پل شهداي 15 ژوئيه متصل ميشود فقط با 7 دقيقه، در كمتر از 20 دقيقه براي ورود به تونل آسيايي-اروپايي ميتواند قابل دسترس باشد، در نتيجه فقط در عرض 20 دقيقه ميتوان به كاديكوي رسيد، كمتر از 25 دقيقه به خط ساحلي مرمره و كالاميس مارينا، و در عرض 45 دقيقه به هر دوي فرودگاه سبيها كوگچن و فرودگاه اروپايي جديد ميتوان رسيد.

جزئيات خريد ويلا در بخش آسيايي استانبول

خريد خانه در استانبول تركيه در بخش آسيايي استانبول يك ويلاي سنتي مستقل شخصي كه در داخل ديواركشي شخصي خود و در نقشه ساختماني با دروازه اي به متراژ 460 متري دوبلكس قرار گرفته كه يك پاركنيگ شخصي را كه از خيابان قابل دسترس است مورد ميزباني قرار ميدهد، در حالي كه ورودي دروازه دار به يك پله كان مرمري  به بيرون راه ميابد، كه شما را به سمت بالا به طرف زمينهاي شخصي كه باغهاي تقسيم سطحي شده، شگفت انگيز، خوب نگهداري شده، و كم شيب ميبرد و تراس هاي پهناور براي زندگي بيرون از خانه و لذت بردن از مناظر شگفت انگيز را عرضه ميكند.

خريد اين ويلا در بخش آسيايي استانبول فرصت داشتن يك ويلاي 4 طبقه كه به طور متفكرانه اي برحسب قواعد ليست شده ساختماني مرمت شده، در حالي كه با نماي سفيد چوبي، كركره هاي پنجره سفيد، و پنجره هاي تازه نصب شده، قاب پنجره چوبي دوجداره همه ويژگيهاي سنتي خود را نگاه داشته است.

از طريق همكف  ميتوان به ويلا وارد شد، از سمت پشت، يك در چوبي به يك اشپزخانه كاملا مدرن و بسته شده(شامل ديوار)راه ميابد كه با نورپردازي مرمري داراي نقش رگه دار از كف تصنيف شده است و با يك طيف مناسبي از نورپردازي نقش دار سفيد بيرون(از اشپزخانه) رو مزين ميكند، قسمت پشتي  با سطح گرانيت مشكي، و تركيبي از گرانيت مشكي و جلوه هايي از اجر سفيد كاشي فرش شده، و به اتاق مشروب (مخصوص جزيره –صبحانه) مركزي متصل شده، از طريق پنجره هايي با نماي باغ، اشپزخانه با نور طبيعي پرميشود.

دري در آشپزخانه به سمت راهرو به درهاي بيشتر راه پيدا ميكند، كه يكي به يك اتاق ناهار خوري مجزا و يكي به يك سالن استراحت بزرگ گشوده ميشود، سالن اتاق ناهارخوري، پنجره هاي (رو به) منظره باغ و پنجره هاي سالن استراحت از (منظره)پل، دريا و نماي طبيعت سود ميبرند كه هر دو با كف پوش چوبي مستحكم مصنف شده اند، و درب سوم به طرف سرويس بهداشتي ميهمان كاملا اجر كاشي شده و قابل استفاده گشوده ميشود.

يك پله كان مارپيچي چوبي در سالن استراحت به طبقات پايينتر و بالاتر دسترسي پيدا ميكند، طبقه زيرزمين پائينتر پاركينگ را مورد ميزبان قرار ميدهد، درحالي كه همچنين يك اتاق ذخيره بزرگ و يك اتاق مفيد را عرضه ميكند.

چهار اتاق در طبقه اول و دوم قرار گرفته اند كه همه با كف پوش چوبي مستحكم مصنف پوشانده شده اند، دو اتاق بزرگ مستر وجوددارد كه به خاطر مدرنيته شخصي، اتاقهاي حمام همراه در داخل كمد ساخته شده اند و هردو كه از  بالكن به منظره دريا مشرف هستند، از منظره دريا بهره ميبرند.

دو اتاق خواب ديگر يك اتاق دابل سايز بزرگ و يك اتاق تكي كوچكتر را شامل ميشوند كه هر دو منظره دريا از پنجره را عرضه ميكنند.

يك ويلا آسيايي -استانبول شگفت اور كه قسمتي از تاريخ باستاني شهر است به بازار املاك استانبول به صورت مبله نشده، و با خلوص نيت پيشنهاد شده است، قيمت شامل وسايل سفيد ساخته شده در خانه، واحدهاي تهويه هوا، و يك سيستم گرمايشي زير زميني، يك اسانسور داخلي به سمت تمام طبقات، يك ژنراتور، و يك دزدگير ميباشد.

 

به طور كلي، يك ويلاي استانبولي تاريخي حيرت انگيز نزديك به بسفورس، در يك منطقه باكلاس ، كه براي زندگي سالانه و يا بعنوان سرمايه گذاري هدفمند در استانبول عالي است، قرار گرفته است، فاصله تا امكانات رفاهي و حمل و نقل عمومي به كوتاهي يك پياده روي است كه دسترسي اساني را به همه نقاط شهر، فضاي كافي براي زندگي بيرون از خانه ، درياي شگفت انگيز و منظره طبيعي پيشنهاد ميكند.

براي خريد ويلا در بخش آسيايي استانبول  و بازديد و پرسيدن جزئيات بيشتر با ترك گشت تماس بگيريد. مشاوران متخصص ما در امور ملكي استانبول، در زمان خريد ملكي معتبردر استانبول، به تمام سوالات شما پاسخ خواهند داد، بينشي درست درباره مبالغ بالاي اجاره پيشنهاد داده و به شما در فرايند خريد املاك تركيه كمك ميكنند.

 

 

هزينه تعمير آسانسور بر عهده مالك است يا مستاجر؟

۳۹ بازديد

ساختمان نشين شدن نياز به تغير سبك زندگي و تغير عادت هاي قديمي دارد به همين خاطر قوانين براي ساختمان نشيني وضع و افراد ملزم به انجام آن شدند تا بتوانند در كنار يكديگر زندگي آرام تري داشته باشند و با همسايگان خود به مشكل بر نخورند.

اين قوانين شامل رعايت حق همسايگان، رعايت نظافت ساختمان، پرداخت شارژ ساختمان و… است؛ در اين ميان همواره بر سر پرداخت هزينه سرويس و نگهداري آسانسور و هزينه تعمير آسانسور ميان ساكنين اختلافات وجود داشته است. در اين مقاله مي خواهيم به اين موضوع مي پردازيم كه آيا هزينه تعمير آسانسور مستاجر بر عهده خود مستاجر است يا بايد توسط صاحب خانه پرداخت شود؟ آسانسور مانا قصد دارد به اين مقوله بپردازد.

طبق قوانين موجود در اين زمينه پرداخت هزينه هاي تعميري يا ديگر هزينه ها بر طبق يكسري تقسيم بندي هايي انجام مي شود كه قانون در اين مورد به صورت واضح توضيح داده است. در همه ساختمان ها بعضي هزينه هاي جاري مثل پول آب، گاز در صورت مشاع بودن، هزينه برق مشاع، حقوق و حق الزحمه سرايدار، هزينه نظافت مشاعات ساختمان، هزينه سرويس و نگهداري آسانسور و… وجود دارد كه براي پرداخت اين هزينه ها مبلغي به عنوان شارژ ساختمان تعيين مي شود كه همه ساكنين ملزم به پرداخت آن مي باشند.

در زمان اجاره ملك، مستاجر از همه امكانات ساختمان در زمان اجاره استفاده مي كند و پرداخت شارژ ساختمان كه شامل هزينه سرويس و نگهداري آسانسور هم است برعهده مستاجرين است.

علت خرابي آسانسور چيست؟

آسانسور كه دستگاهي داراي سير تكاملي و تاريخچه جالب است، تنها يك جعبه نيست. اگر آن را بيش از يك جعبه مي دانيد و كنجكاو هستيد كه بخش هاي اصلي و تشكيل دهنده يك آسانسور چيست و چگونه كار مي كند، بايد نگاهي به موارد زير بياندازيد. بخش هاي اصلي آن عبارت هستند از:

  •  يك يا چند كابين (همان جعبه هاي فلزي) كه ما را پايين و بالا مي برند؛
  • وزنه هاي متعادل كننده اين كابين ها؛
  • يك موتور الكتريكي كه كابين ها را بالا و پايين مي كشند و شامل يك سيستم ترمز مي باشند؛
  • يك سيستم مشتمل از كابل هاي فلزي قوي و قرقره هايي كه ميان كابل ها و موتور ها حركت مي كنند؛
  • سيستم هاي امنيتي گوناگون كه درصورت خرابي يك كابل مسافران را حفظ مي كنند؛
  • و يك سيستم كنترل الكترونيكي كه كابين ها را برحسب يك الگوريتم آسانسور به طبقات درست هدايت مي كند (البته در ساختمان هاي بزرگ)؛ به اين ترتيب مي توان اطمينان داشت كه افراد با سرعت و به راحتي، به مقصد مورد نظرشان مي رسند.
  • اين مورد آخر خصوصا براي آسمان خراش ها در ساعات اوج استفاده بسيار حايز اهميت است. سيستم هاي هوشمند و امروزي طوري طراحي مي شوند كه در ابتداي روز بيشتر افراد را بالا ببرند و در آخر روز بيشتر به پايين بياورند.

آيا ساكنين طبقه همكف و اول بايد هزينه سرويس و نگهداري آسانسور را بپردازند؟

با بالا رفتن بعضي از هزينه ها در مورد سرويس آسانسور در بسياري از مجتمع هاي مسكوني، ساكنين طبقه همكف و اول بر سر پرداخت هزينه سرويس و نگهداري آسانسور اختلاف دارند و بر اين اعتقاداند كه به علت استفاده كم و يا استفاده نكردن آن ها از آسانسور نبايد هزينه سرويس و نگهداري آسانسور   https://asansormana.com/    را بپردازند.
اما طبق ماده 23 قانون تملك ساختمان ها در مورد قوانين استفاده از آسانسور، اعتراض ساكنين طبقه همكف و اول مبني بر عدم پرداخت هزينه هاي مربوط به علت استفاده نكردن از آن، قابل پذيرش نيست و همه ساكنين ملزم به پرداخت هزينه سرويس و نگهداري آسانسور مي باشند حتي واحد هايي كه در بيشتر ايام سال خالي و بلا استفاده مي باشند ملزم به پرداخت شارژ آسانسور و در آخر هزينه سرويس و نگهداري آسانسور مي باشند.

در مورد هزينه هاي جاري و جزئي كه يك مجتمع مسكوني مي تواند داشته باشد صحبت كرديم و دريافتيم كه شارژ ساختمان هزينه سرويس و نگهداري آسانسور را هم شامل مي شود و بايد مستاجر به صورت ماهانه آن را پرداخت كند. حال در مورد هزينه هاي كلي و اساسي صحبت مي كنيم كه تعمير و نگهداري آسانسور مستاجر هم شامل آن مي شود.

پرداخت هزينه تعمير و نگهداري آسانسور مستاجر بر عهده كيست؟

همه قطعات مكانيكي و غير مكانيكي كه در آسانسور استفاده شده با گذشت زمان و استفاده مستمر از آن دچار فرسودگي مي شود و آن كارايي كه سابق داشت را ديگر ندارد. آسانسور حتي با وجود استفاده از خدمات سرويس و نگهداري حرفه اي و منظم، قطعات آسانسور دچار فرسودگي شده و نياز به تعمير و يا تعويض پيدا مي كنند، كه هزينه تعمير آسانسور ميان همه ساكنين ساختمان تقسيم مي شود؛ حال اين سوال ايجاد مي شود كه آيا پرداخت هزينه تعمير آسانسور بر عهده مالك است يا مستاجر؟

از آن جا كه تعمير و نگهداري آسانسور مستاجر جز تعمير كلي و اساسي ساختمان به حساب مي آيد پس در مورد پرداخت اين هزينه ها مسئوليتي متوجه مستاجر نيست. به عبارتي بايد درباره اين از سوالات پاسخ داد كه تعمير و تعويض قطعات مهم و اساسي آسانسور باعث افزايش ارزش آسانسور و در آخر افزايش ارزش ملك مي شود پس پرداخت هزينه تعمير آسانسور بر عهده مالك است.

همينطور هزينه هاي مربوط به تزئنات داخلي كابين آسانسور و بازسازي آسانسور برعهده مالك است. اشاره كنيم كه اگر خسارت بر آسانسور وارد شود كه به علت بي توجهي مستاجر و يا بستگان ايشان ايجاد شده باشد نه تنها پرداخت هزينه بر عهده مالك نيس بلكه مستاجر بايد خسارت كامل تعمير و يا تعويض قطعه معيوب را بپردازد. 

منبع : https://asansormana.com/

 

چرا سايبان پارچه اي مي تواند يك افزودني عالي براي فضاي باز شما باشد

۳۷ بازديد

چرا سايبان پارچه اي مي تواند يك افزودني عالي براي فضاي باز شما باشد

 

سايبان پارچه اي يك به روزرساني آسان براي خانه شما است كه مي تواند حياط پشتي شما را به يك فضاي نشيمن در فضاي باز تبديل كند كه در آن شما و عزيزانتان مي توانيد از گذراندن وقت با يكديگر در طول فصل لذت ببريد. با يك سايبان جديد ، هيچ دليلي براي نگراني نداريد كه آفتاب داغ شما يا اعضاي خانواده شما را اذيت مي كند. نصب اين محلول ساده سايه مي تواند تفاوت چشمگيري ايجاد كند و واقعاً به شما كمك مي كند از بيرون بودن لذت ببريد زيرا نيازي نيست نگران خراب شدن زمان توسط خورشيد باشيد.

 

اگر تصور مي كنيد كه در حياط خلوت خود نشسته ايد و از سايه خنك هنگام ديدار با دوستان يا تماشاي بازي كودكان خود لذت مي بريد ، سايبان پارچه اي براي شما مناسب است. اين روزها ، طيف گسترده اي از گزينه هاي سايبان براي پاسخگويي به هر نياز شما وجود دارد. سايبان هاي جمع شو هميشه يك سرمايه گذاري عاقلانه است زيرا شما مي توانيد هر زمان كه مي خواهيد از سايه يا آفتاب لذت ببريد. در ماه هاي گرم تابستان مي توانيد در سايه زير سايبان پارچه اي خود استراحت كنيد و در ماه هاي سردتر مي توانيد از مقداري آفتاب گرم لذت ببريد.

 

اگر به دنبال مجموعه اي از سايبان پارچه اي با كيفيت و زيبا هستيد ، به  sayehban.co  بيشتر نگاه نكنيد. ما انواع مختلف سايبان جمع شونده از جمله سايبان عرشه ، سايبان حياط و موارد ديگر را ارائه مي دهيم. علاوه بر اين ، ما بيش از 150 رنگ و طرح را براي انتخاب ارائه مي دهيم ، بنابراين مطمئناً پارچه اي را كه دوست داريد پيدا خواهيد كرد. پارچه هايي كه ما ارائه مي دهيم نه تنها زيبا و شيك هستند ، بلكه از الياف مصنوعي نيز بافته شده اند بنابراين در برابر رشد كپك و كپك مقاوم هستند. علاوه بر اين ، هر سايبان پارچه اي كه ما ارائه مي دهيم شامل سخت افزار فولاد ضد زنگ و قاب هايي با روكش پودري است ، بنابراين سايبان جديد شما فوق العاده بادوام و از نگهداري كمي برخوردار خواهد بود.

 

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد افزودن سايبان پارچه اي به فضاي بيرون از منزل خود ، امروز سايبان برقي منصف  تماس بگيريد.

 

منبع :  http://fozoli.tinablog.ir/post/117

 

https://www.bloglovin.com/@seomypassion12/9229079

https://telegra.ph/%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C-08-10

http://mcdonaldauto.ning.com/profiles/blogs/3053623:BlogPost:7978232

https://faizan12.mystrikingly.com/blog/td-border-1px-solid-ccc-br-mso-data-placement-same-cell

https://www.onfeetnation.com/profiles/blogs/6595159:BlogPost:23280829

https://www.notion.so/The-Magical-Mushroom-ef78e1f6ab85498c822d506ea481e836?p=ae9da9197ee14c00995995db51a9fbda&showMoveTo=true

https://webhitlist.com/profiles/blogs/6368021:BlogPost:20593161

https://justpaste.it/2lv7o

 

 

 

با حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني ) آشنا شويد!

۳۶ بازديد

با حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني ) آشنا شويد!

امروزه انواع مختلفي از درب ها در مكان هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند. حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني ) اما به نوعي براي حفاظت از درب هاي ساختماني و همچنين آپارتماني مورد استفاده است.

كاربرد حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني ) چيست؟

حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني ) اما نسبت به ساير درب ها استفاده هاي فراواني دارد كه از جمله آنها ميتوان به بالا بردن ميزان امنيت در ساختمان هاي چند واحده اشاره كرد. اگر شما از اين نوع درها در ساختمان هاي مسكوني و يا تجاري هم استفاده كنيد هيچ مشكلي نخواهد شد. شما همچنين ميتوانيد از اين نوع درب ها در قفل هاي خارجي مانند محوطه هاي پاركينگ و ... استفاده كنيد.

قفل حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني )

اگر شما از انواعي از قفل ها براي حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني ) خود استفاده كنيد ضمن اينكه مي توانيد استانداردهاي مربوط به امنيت را بالا ببريد قادر خواهيد بود قفل هاي آن ها را نيز عوض كنيد. دقت داشته باشيد كه اين نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند، شما بايد بدانيد كه هر دوي اين قفل ها بايد به صورت همزمان باز و بسته شوند چرا كه در غير اين صورت نمي توانيد درب اصلي را باز كنيد. شما همچنين ميتوانيد از يك قفل سوم هم در اين زمينه بهره مند شويد كه البته بايد حين ساخت و سفارش اين موضوع را به سازنده اعلام كنيد تا جاي لازم را در نظر داشته باشد. حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني ) در اصطلاح حفاظ هايي دارد كه به صورت مشبك هستند و جنس آن ها نيز از آهن است و به عنوان يك حائل امنيتي مورد استفاده قرار مي گيرند.

نصب حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني )

در نهايت مي توان گفت كه نصب حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني ) كاري آسان است اما شما نميتوانيد آن را خودتان و بدون مشورت يك متخصص انجام دهيد. بهترين كاري كه در اين زمينه مي توانيد بكنيد اين است كه از فردي كه در اين زمينه متخصص است كمك بگيريد و همچنين بهترين نوع اين درب ها را براي ساختمان خود انتخاب كنيد.

حفاظ آهني مدرن و با امنيت چيست؟

زماني كه مي گوييم حفاظ آهني مدرن و با امنيت در واقع منظور اين است كه اين نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همين دليل هم اغلب به آن ها حفاظ آهني مدرن و با امنيت گفته مي شود اما حفاظ ديوار و حفاظ پنجره نيز از جمله ديگر اسم هايي است كه به حفاظ آهني مدرن و با امنيت نسبت مي دهند. شايد تصور شما از اين نوع حفاظ ها اين است كه يك تكه آهن كه به يك شكل خاصي طراحي شده است روي ديوار و يا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع زماني كه شما از اين حفاظ ها استفاده مي كنيد مي توانيد آن ها را با اشكال مشخصي براي استفاده انتخاب كنيد كه زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند كرد. در اين بخش مي خواهيم شما را با انواع حفاظ آهني مدرن و با امنيت آشنا كنيم.

درب آكاردئوني

درب آكاردئوني يكي از انواع حفاظ هاي آهني است كه در طرح هاي مختلف وجود دارد. در واقع اين نوع حفاظ ها تا حد بسيار زيادي امنيت را براي شما ايجاد خواهند كرد و عمده استحكام آن ها نيز ناشي از تسمه هاي عمودي است. به طور معمول اين نوع درب ها در نوع سه گل وچهارگل توليد مي شوند كه البته نوع سه گل آن ها بيشتر مورد استفاده است. در طرح هايي كه ارتقا يافته اند اما سه رديف لوزي با چهارخم براي آنها وجود دارد كه براي رفع نقص هاي احتمالي توليد شده است. اين نوع تسمه ها به هم جوش داده مي شوند و در عين اينكه زيبايي را دوچندان مي كند طرح هاي جديد استحكام بيشتري را نيز به خانه و ساختمان شما خواهند داد.

حفاظ آهني مدرن و با امنيت بوته اي

يكي ديگر از انواع حفاظ هاي آهني مدرن ، حفاظ بوته اي است. شكل اين نوع حفاظ ها معمولا به شكل يك بوته آهني خواهد بود كه با توجه به سختي هايي كه دارد ميتوان گفت كه به هيچ وجه امكان پذير نخواهد بود. اين نوع حفاظ ها معمولا به شكل شاخه هاي پرپيچ و بسيار تيز هستند.

براي مشاوره با كارشناسان آهن ايرانيان در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

 

 

كار نكردن كنترل تلويزيون و دلايل پشت پرده!

۳۹ بازديد

كار نكردن كنترل تلويزيون و دلايل پشت پرده!

كنترل وسيله بسيار كاربردي و نه چندان پيچيده ايست كه به كمك آن مي توان تلويزيون مور نظر اعم از تلويزيون، كولر گازي، رسيور و ... را كنترل و استفاده كرد. اما قطعا براي شما هم پيش آمده كه با زدن دكمه هاي ريموت كنترل، هيچ پاسخي از تلويزيون خود دريافت نكرده و نگران شويد كه چرا ريموت كنترل كار نمي كند ؟ و مشكل از كنترلر است يا تلويزيون؟

در اين مطلب از سرويس تي وي به بررسي 3 دليل كار نكردن كنترل تلويزيون مي پردازيم و همينطور نحوه بررسي ريموت كنترل تلويزيون و ... را براي اطمينان از سلامت كنترل به شما آموزش خواهيم داد. با ما همراه باشيد تا در سري بعد كار نكردن كنترل تلويزيون خود قادر به بررسي سريع اشكال و حل كردن آن باشيد.

اگر براي حل كردن اشكال كولر گازي خود به كمك كارشناس نياز داريد، همين حالا درخواست تعمير خود را به صورت آنلاين ثبت كنيد تا كارشناسان حرفه اي و مجرب سرويس تي وي در سريع ترين زمان ممكن، براي هماهنگي با شما تماس بگيرند.

دليل كار نكردن كنترل تلويزيون

اصولا بيشتر ريموت كنترل يا كنترلرهاي لوازم اطراف ما با كمك امواج مادون قرمز كار مي كنند و از اين طريق است كه با تلويزيون ديگر ارتباط برقرار مي كنند. وقتي شما يك ريموت كنترل را به سمت تلويزيون گيرنده نشانه مي رويد و دكمه آن را مي فشاريد و اتفاقي نمي افتد، مطمئن مي شويد كه ريموت كنترل كار نمي كند و از خود خواهيد پرسيد كه چرا كنترل تلويزيون يا كولر گازي كار نمي كند ؟

پاسخ اين سوال شما را مي توان در 3 دليل كار نكردن ريموت كنترل خلاصه كرد:

تمام شدن باطري ريموت كنترل

خرابي ريموت كنترل

مشكل در برد تلويزيون گيرنده

1- همه شدن باطري ريموت كنترل

امكان دارد دليل كار نكردن كنترل هوشمند تلويزيون سامسونگ يا ال جي شما بسيار ساده باشد. قبل از آنكه كلافه شده و ريموت كنترل تلويزيون يا كولر گازي خود را با ضربات محكم دست بشكنيد، بايد باتري هاي آن را بررسي كنيد كه همه نشده باشند. باتري هاي جديد را در كنترل قرار داده و مجددا بررسي كنيد. توجه كنيد كه بيشتر افراد به سراغ باتري هي قديمي مي روند كه از سلامت آن ها و كاركرد 100% آن ها هم هيچ اطميناني ندارند. بايد از يك جفت باتري استفاده نشده براي اينكار كمك بگيريد. اگر اشكال همچنان پابرجا بود بايد گزينه هاي بعدي را بررسي كنيد.

2- خرابي ريموت كنترل

كنترل را به سمت يك راديو روشن نشانه مي رويم و يكي از دكمه هاي كنترل را مي فشاريم. اگر صداي نويز از بلندگوي راديو شنيديد، كنترل سالم است و وگرنه كنترل خراب است.

راه مطمئن تر بررسي كنترل با دوربين است.

روش بررسي ريموت كنترل تلويزيون

اول دوربين موبايل يا عكاسي خود را روشن كرده و چشمي ريموت كنترل را روبروي دوربين قرار دهيد و يكي از دكمه ها را فشار دهيد. اگر نور بنفش يا قرمز از چشمي كنترل ساطع شد، كنترل سالم است. ولي اگر با فشار دادن دكمه كنترل اتفاقي نيفتاد و چشمي هيچ تغييري نكرد و بي رنگ بود، مطمئنا كنترل خراب است.

3- مشكل در برد تلويزيون گيرنده

اگر مشخص شد كه كار نكردن كنترل تلويزيون يا رسيور شما به علت مشكل ريموت نيست، قطعا دليل كار نكردن كنترل كولر گازي يا تلويزيون شما به مشكل تلويزيون گيرنده يعني تلويزيون يا كولر گازي يا رسيور شما مربوط است. اين مشكل مي تواند در دو بخش وجود داشته باشد.

در حالت اول چشمي تلويزيون گيرنده اشكالي دارد كه بايد بررسي كنيد چيزي مانع رسيدن سيگنال مادون قرمز كنترل به چشمي تلويزيون نشده باشد. در حالت دوم مشكل در برد الكترونيكي تلويزيون شماست كه سيگنال را دريافت نمي كند و يا آن را پردازش نمي كند. در هر صورت بايد تا با يك كارشناس ماهر براي بازديد از تلويزيون خود با سرويس تي وي  https://servictv.ir/  هماهنگ كنيد تا اشكال را به صورت اصولي و بدون آسيب به تلويزيون برطرف سازد.