یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

هيدراتاسيون پوست چيه؟

۳۴ بازديد

هیدراتاسیون پوست چیه؟

 

قبل از اینکه به روش های هیدراتاسیون پوست برویم، آیا باید ببینیم هیدراتاسیون به چه معناست؟ هیدراتاسیون به معنای مرطوب کردن پوست است. پوست نیز مانند هر عضو دیگری در بدن به آب و رطوبت نیاز دارد. اگر رطوبت کافی روی پوست نباشد، پوست کم آب می شود. اما توجه داشته باشید که پوست کم آب و پوست خشک متفاوت است.

تفاوت پوست کم آب و خشک

 

بسیاری از ما نگرش آرام زمانی که آن را به نقاشی یک عکس بر روی پوست خشک و پوست خشک می آید. کم آبی بدن در اثر کم آبی بدن ایجاد می شود و پوست خشک ناشی از روغن شدن طبیعی پوست است. شما همچنین باید بدانید که پوست خشک از نوع پوست است، اما کم آبی بدن یک مشکل پوستی است.

 

به طور کلی 4 نوع پوستی داریم: طبیعی، خشک، روغنی و مخلوط. شما معمولا با یکی از این نوع پوست به دنیا می آیند، اما پیری و تغییر فصل می تواند نوع پوست شما را تغییر دهد.

 

سطح پوست ما با لایه ای از چربی طبیعی به نام سبوم پوشیده شده است. سبوم لایه نازکی بر روی پوست تشکیل می دهد که دو سود مهم دارد: اول اینکه از رشد میکروب های مضر جلوگیری می کند و دوم اینکه اجازه نمی دهد پوست رطوبت خود را از دست بدهد. در برخی از افراد به دلایل مختلف (به صورت های مختلف( به صورت های مختلف، اقلیمی، پیری و...) تولید چربی پوست کمتر است. این افراد پوست خشک دارند.

 

اما کم آبی بدن با پوست خشک متفاوت است. پوست کم آب لزوماً پوست خشک نیست. کم آبی زمانی رخ می دهد که رطوبت در لایه های سطحی پوست کاهش یابد. این باعث می شود پوست خسته و کسل کننده به نظر می رسد.

چرا پوست کم آب می شود؟

 

این امر می تواند علل زیادی داشته باشد. به عنوان مثال اگر در طول روز مقداری آب و مایعات بنوشید، پوست تان کم آب می شود. در تابستان آب و هوای گرم و خورشید باعث کم آبی بدن می شود. تعریق در حین ورزش و تحرک باعث کاهش آب بدن می شود. با افزایش سن، توانایی پوست در حفظ رطوبت از لایه های سطحی کاهش می یابد.

 

رستگاری رطوبت توسط برخی اجزای ساختاری پوست مانند اسید هیالورونیک انجام می شود. این اجزای پوست مولکول های آب را جذب و حفظ می کنند، رطوبت را از پوست حفظ می کنند و از کم آبی شدن آن جلوگیری می کنند. از ?? سالگی اجزای ساختاری پوست مانند اسید هیالورونیک به تدریج کاهش می یابد و توانایی پوست در حفظ رطوبت کاهش می یابد. این باعث می شود پوست خسته به نظر می رسد و چین و چروک های کسل کننده و سطحی ظاهر می شوند.

بهترین محصولات پوستی چاپار انلاین 

 

اسپری آب اوفلیا 150 میل

ماسک لایه بردار AHA درمایونیک

سرم ضد چروک حاوی روغن آرگان اکسکلوسیو exclusive

ماسک صورت ناکس مدل جلبک دریایی وزن 75 گرم

کرم آبرسان انشور بوسوم مدل آلوئه ورا حجم 250 میلی لیتر

کرم بمب آبرسان 500 میلی لیتر پمپی BOSSOM با رایحه میوه های سبز

ماسک طلا صورت سودا مدل Repair And Rejuvenation حجم 100 میلی لیتر

ماسک صورت یخ و ذغال سودا مدل Peel of حجم 100 میلی لیتر

ماسک صورت ناکس مدل نمک دریایی وزن 75 گرم

 

منبع :

https://mub.me/VnSg

http://gg.gg/xf8s7

 

https://cutt.ly/cUD9eEv

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.